Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170180/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu „Najważniejsza jest RODZINA – subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod...” cz. I -II ..”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 85 653 77 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180182
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00170180
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Szkolenie: Marketing w social mediach oraz copywriting z modułem ogólnorozwojowym „Funk-cjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 8-9 osób; 1 grupa.
• Wymiar godzin: 40 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zaję-cia powinny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkole-nia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Podstawowe założenie oraz planowanie kampanii reklamowych w social mediach.
• Zasięgi i targety.
• Projektowanie kampanii reklamowej.
• Google ADS.
• Facebook ADS.
• Ograniczenia prawne i etyczne działań reklamowych w social mediach.
• Konstruowanie przekazu reklamowego: grafika i copywriting.
• Budowanie relacji i zaangażowania klientów w sieci. Zasięgi organiczne i płatne.
• Badanie efektywności kampanii reklamowej w social mediach.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- do tworzenia prezentacji: np. PowerPoint; do analizy danych i monitorowania wyników: np. Google Analytics, do nagrywania szkoleń i webinarów: np. Zoom; do obróbki zdjęć i nagrań video: np. Canva; do tworzenia treści marketingowych: np. Grammarly;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
2. Szkolenie: Kadry i płace z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 7-8 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 80 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Prawo pracy. Wybrane zagadnienia.
• Przyjęcie pracownika do pracy.
• Nawiązanie stosunku pracy.
• Czas pracy.
• Rozwiązanie stosunku pracy.
• Wynagrodzenia ze stosunku pracy. Wynagrodzenia za czas nie wykonywania pracy.
• Świadczenia chorobowe pracowników.
• Świadectwa pracy.
• Urlopy wypoczynkowe.
• Wybrane programy do prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej i ubezpieczeniowej.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- oprogramowanie: MS Office (co najmniej MsWord i MSExcel); program Płatnik; program kadrowo płacowy umożliwiający kompletne prowadzenie kadr;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
3. Pracownik administracyjno-biurowy z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmie-niającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 8-9 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 80 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Obsługa urządzeń biurowych.
• Organizacja czasu i miejsca pracy.
• Podstawy obsługi komputera- Internet i poczta elektroniczna.
• Edytor teksu (MS WORD).
• Prowadzenie korespondencji.
• Archiwizacja dokumentacji.
• Podstawy komunikacji w organizacji oraz komunikacja z klientem.
• Współpraca w grupie i z przełożonymi.
• Organizacja narad, spotkań.
• Kontakt z klientami i partnerami firmy.
• Kreowanie wizerunku, zasady dress-code.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- oprogramowanie: MS Office (co najmniej MsWord, MsExcel); jeden program do organizacji konferen-cji/spotkań od-line;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe; sprzęt biurowy: kserokopiarka, ska-ner, gilotyna, niszczarka dokumentów.
4. Zarządzanie czasem i efektywna organizacja czasu pracy z modułem ogólnorozwojowym „Funk-cjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 8-9 osób, 1 grupa
• Wymiar godzin: 40 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Zarządzanie sobą w czasie – podstawowe pojęcia.
• Autodiagnoza własnego zarządzania czasem.
• Złodzieje czasu.
• Podstawowe zasady planowania.
• Ustalanie priorytetów.
• Zarządzanie sobą w czasie poprzez cele.
• Techniki szybkiego odpoczynku.
• Techniki automotywacyjne.
• Podział obowiązków i delegowanie.
• Narzędzia wspierające zarządzanie sobą w czasie.
• Włącznie kompetencji zarządzania sobą w czasie w codzienne życie.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- jeden program/aplikacja do stosowania technik pracy w blokach czasowych; jeden program/aplikacja do ana-lizy produktywności; jeden program/aplikacja do zarządzania zadaniami;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
Po zmianie:
1. Szkolenie: Marketing w social mediach oraz copywriting z modułem ogólnorozwojowym „Funk-cjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 5-8 osób; 1 grupa.
• Wymiar godzin: 40 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zaję-cia powinny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkole-nia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Podstawowe założenie oraz planowanie kampanii reklamowych w social mediach.
• Zasięgi i targety.
• Projektowanie kampanii reklamowej.
• Google ADS.
• Facebook ADS.
• Ograniczenia prawne i etyczne działań reklamowych w social mediach.
• Konstruowanie przekazu reklamowego: grafika i copywriting.
• Budowanie relacji i zaangażowania klientów w sieci. Zasięgi organiczne i płatne.
• Badanie efektywności kampanii reklamowej w social mediach.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- do tworzenia prezentacji: np. PowerPoint; do analizy danych i monitorowania wyników: np. Google Analytics, do nagrywania szkoleń i webinarów: np. Zoom; do obróbki zdjęć i nagrań video: np. Canva; do tworzenia treści marketingowych: np. Grammarly;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
2. Szkolenie: Kadry i płace z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 5-8 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 80 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Prawo pracy. Wybrane zagadnienia.
• Przyjęcie pracownika do pracy.
• Nawiązanie stosunku pracy.
• Czas pracy.
• Rozwiązanie stosunku pracy.
• Wynagrodzenia ze stosunku pracy. Wynagrodzenia za czas nie wykonywania pracy.
• Świadczenia chorobowe pracowników.
• Świadectwa pracy.
• Urlopy wypoczynkowe.
• Wybrane programy do prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej i ubezpieczeniowej.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- oprogramowanie: MS Office (co najmniej MsWord i MSExcel); program Płatnik; program kadrowo płacowy umożliwiający kompletne prowadzenie kadr;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
3. Pracownik administracyjno-biurowy z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmie-niającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 5-8 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 80 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Obsługa urządzeń biurowych.
• Organizacja czasu i miejsca pracy.
• Podstawy obsługi komputera- Internet i poczta elektroniczna.
• Edytor teksu (MS WORD).
• Prowadzenie korespondencji.
• Archiwizacja dokumentacji.
• Podstawy komunikacji w organizacji oraz komunikacja z klientem.
• Współpraca w grupie i z przełożonymi.
• Organizacja narad, spotkań.
• Kontakt z klientami i partnerami firmy.
• Kreowanie wizerunku, zasady dress-code.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- oprogramowanie: MS Office (co najmniej MsWord, MsExcel); jeden program do organizacji konferen-cji/spotkań od-line;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe; sprzęt biurowy: kserokopiarka, ska-ner, gilotyna, niszczarka dokumentów.
4. Zarządzanie czasem i efektywna organizacja czasu pracy z modułem ogólnorozwojowym „Funk-cjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 5-8 osób, 1 grupa
• Wymiar godzin: 40 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Zarządzanie sobą w czasie – podstawowe pojęcia.
• Autodiagnoza własnego zarządzania czasem.
• Złodzieje czasu.
• Podstawowe zasady planowania.
• Ustalanie priorytetów.
• Zarządzanie sobą w czasie poprzez cele.
• Techniki szybkiego odpoczynku.
• Techniki automotywacyjne.
• Podział obowiązków i delegowanie.
• Narzędzia wspierające zarządzanie sobą w czasie.
• Włącznie kompetencji zarządzania sobą w czasie w codzienne życie.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- jeden program/aplikacja do stosowania technik pracy w blokach czasowych; jeden program/aplikacja do ana-lizy produktywności; jeden program/aplikacja do zarządzania zadaniami;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
CZEŚĆ II
1. Szkolenie: Krój i szycie z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 6-7 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 56 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 70% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy w krawiectwie i ergonomia pracy
• Budowa i obsługa maszyny do szycia
• Igły maszynowe – rodzaje i zastosowanie
• Omówienie ściegów. Klasyfikacja ściegów ręcznych i maszynowych.
• Pomiary antromometryczne.
• Posługiwanie się gotowymi wykrojami.
• Szycie odzieży.
• Szycie bluzki i spódnicy.
• Szycie elementów odzieży (stójka, kołnierz, mankiety, kieszenie, wszywanie rękawów).
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi i materiałów do przeprowadzenia szkoleń:
- jeden program/aplikacja do projektowania odzieży;
- wyposażenie sali szkoleniowej: maszyny do szycia – jedna maszyna dla 2 uczestników szkolenia, maszyna owerlok – jedna na czterech uczestników, maszyna do stebnowania jedna na grupę szkoleniową, 1 stół do wy-kroju, 3 manekiny krawieckie, 1 stanowisko do pracowania wyposażone w żelazko;
- narzędzia krawieckie dla każdej uczestniczki: nożyce, obcinarki, przymiary, igły, szpilki;
- materiały dla każdej uczestniczki: tkaniny, taśmy, folie, fizelina, zamki, guziki.
- sala z dostępem do światła naturalnego; każde stanowisko pracy z oświetleniem sztucznym.
2. Szkolenie: Fotografia z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się ryn-ku pracy”.
• Liczba uczestników: 6-7 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 64 godziny dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 70% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Podstawy wykonywania fotografii.
• Układy kompozycyjne, zasady kompozycji obrazu.
• Techniki wykonywania zdjęć
• Środki wyrazu twórczego i plany w obrazie fotograficznym.
• Perspektywa w fotografii.
• Oświetlenie planu zdjęciowego.
• Zasady bhp i ppoż. przy pracach fotograficznych.
• Komputerowa obróbka obrazu
• Kadrowanie obrazu,
• Korekcja tonalna obrazu i retusz,
• Przygotowanie obrazów do wydruku.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- dwa programy komputerowe/aplikacje do obróbki zdjęć, np. Adobe Photoshop, CorelDRAW.
- narzędzia do fotografii: aparat fotograficzny dla 2 uczestników szkolenia - lustrzanki cyfrowe lub aparaty bez-lusterkowe; obiektywy: standardowy (np. 50 mm f/1.8), szerokokątny, makro, teleobiektywowy, statyw fotogra-ficzny, lampa błyskowa i oświetlenie studyjne; softboxy i parasole, reflektory; 1 drukarka fotograficzna.
- materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia: papier fotograficzny;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
3. Szkolenie: Stylizacja paznokci z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniają-cym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 5-6 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 24 godziny dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Budowa i skład płytki paznokcia.
• Defekty i choroby płytki paznokcia.
• Podział i zastosowanie produktów światłoutwardzalnych oraz płynów i preparatów pomocniczych.
• Omówienie przyrządów i narzędzi potrzebnych do wykonania stylizacji.
• Dobór kształtu płytki paznokcia przed aplikacją produktów.
• Zasady przygotowania i opracowanie płytki paznokcia przed wykonaniem stylizacji.
• Zastosowanie frezarki, prawidłowa praca, rodzaje frezów.
• Manicure hybrydowy z nadbudową płytki paznokciowej.
• Techniki zdobienia paznokci.
• Technika uzupełniania i usuwanie stylizacji.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- wyposażenie sali szkoleniowej: stanowisko do manicure dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, taboret ko-smetyczny, oświetlenie, frezarka – 1 stanowisko na 2 uczestniczki;
- narzędzia dla każdej uczestniczki: pilnik do paznokci, blok polerski, cążki do skórek, pusher, lampa UV/LED, pędzle do zdobień, frezy do manicure, wierzchniej lub korygowania kształtu paznokci, radełko, pojemnik na akcesoria, miseczki na wodę,
- materiały dla każdej uczestniczki: waciki bezpyłowe, patyczki drewniane lub szklane, ręczniki jednorazowe, płyny do dezynfekcji, baza pod lakier, top coat, żel do stylizacji, akryl, lakiery hybrydowe, pyłki i brokaty, wzor-niki, cleaner, primer.
- sala z dostępem do światła naturalnego; każde stanowisko pracy z oświetleniem sztucznym.
Po zmianie:
CZEŚĆ II
1. Szkolenie: Krój i szycie z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 4-7 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 56 godzin dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 70% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy w krawiectwie i ergonomia pracy
• Budowa i obsługa maszyny do szycia
• Igły maszynowe – rodzaje i zastosowanie
• Omówienie ściegów. Klasyfikacja ściegów ręcznych i maszynowych.
• Pomiary antromometryczne.
• Posługiwanie się gotowymi wykrojami.
• Szycie odzieży.
• Szycie bluzki i spódnicy.
• Szycie elementów odzieży (stójka, kołnierz, mankiety, kieszenie, wszywanie rękawów).
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi i materiałów do przeprowadzenia szkoleń:
- jeden program/aplikacja do projektowania odzieży;
- wyposażenie sali szkoleniowej: maszyny do szycia – jedna maszyna dla 2 uczestników szkolenia, maszyna owerlok – jedna na czterech uczestników, maszyna do stebnowania jedna na grupę szkoleniową, 1 stół do wy-kroju, 3 manekiny krawieckie, 1 stanowisko do pracowania wyposażone w żelazko;
- narzędzia krawieckie dla każdej uczestniczki: nożyce, obcinarki, przymiary, igły, szpilki;
- materiały dla każdej uczestniczki: tkaniny, taśmy, folie, fizelina, zamki, guziki.
- sala z dostępem do światła naturalnego; każde stanowisko pracy z oświetleniem sztucznym.
2. Szkolenie: Fotografia z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniającym się ryn-ku pracy”.
• Liczba uczestników: 4-7 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 64 godziny dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 70% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Podstawy wykonywania fotografii.
• Układy kompozycyjne, zasady kompozycji obrazu.
• Techniki wykonywania zdjęć
• Środki wyrazu twórczego i plany w obrazie fotograficznym.
• Perspektywa w fotografii.
• Oświetlenie planu zdjęciowego.
• Zasady bhp i ppoż. przy pracach fotograficznych.
• Komputerowa obróbka obrazu
• Kadrowanie obrazu,
• Korekcja tonalna obrazu i retusz,
• Przygotowanie obrazów do wydruku.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- dwa programy komputerowe/aplikacje do obróbki zdjęć, np. Adobe Photoshop, CorelDRAW.
- narzędzia do fotografii: aparat fotograficzny dla 2 uczestników szkolenia - lustrzanki cyfrowe lub aparaty bez-lusterkowe; obiektywy: standardowy (np. 50 mm f/1.8), szerokokątny, makro, teleobiektywowy, statyw fotogra-ficzny, lampa błyskowa i oświetlenie studyjne; softboxy i parasole, reflektory; 1 drukarka fotograficzna.
- materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia: papier fotograficzny;
- wyposażenie sali szkoleniowej: jedno stanowisko komputerowe (laptop z myszą lub zestaw składający się z jednostki centralnej, monitora i myszy) na 2 uczestników; każde stanowisko z dostępem do internetu; projektor lub duży ekran i laptop/komputer dla trenera, szybkie łącze internetowe.
3. Szkolenie: Stylizacja paznokci z modułem ogólnorozwojowym „Funkcjonowanie na zmieniają-cym się rynku pracy”.
• Liczba uczestników: 4-7 osób, 1 grupa.
• Wymiar godzin: 24 godziny dydaktycznych (w tym 4 godziny na moduł ogólnorozwojowy). Zajęcia po-winny odbywać się w dni wolne (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
Tematyczny zakres ramowy:
• Moduł ogólnorozwojowy: aktualne zmiany na rynku pracy, aktywizacja zawodowa.
• Budowa i skład płytki paznokcia.
• Defekty i choroby płytki paznokcia.
• Podział i zastosowanie produktów światłoutwardzalnych oraz płynów i preparatów pomocniczych.
• Omówienie przyrządów i narzędzi potrzebnych do wykonania stylizacji.
• Dobór kształtu płytki paznokcia przed aplikacją produktów.
• Zasady przygotowania i opracowanie płytki paznokcia przed wykonaniem stylizacji.
• Zastosowanie frezarki, prawidłowa praca, rodzaje frezów.
• Manicure hybrydowy z nadbudową płytki paznokciowej.
• Techniki zdobienia paznokci.
• Technika uzupełniania i usuwanie stylizacji.
Minimalny zakres wyposażenia sali szkoleniowej oraz narzędzi do przeprowadzenia szkoleń:
- wyposażenie sali szkoleniowej: stanowisko do manicure dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, taboret ko-smetyczny, oświetlenie, frezarka – 1 stanowisko na 2 uczestniczki;
- narzędzia dla każdej uczestniczki: pilnik do paznokci, blok polerski, cążki do skórek, pusher, lampa UV/LED, pędzle do zdobień, frezy do manicure, wierzchniej lub korygowania kształtu paznokci, radełko, pojemnik na akcesoria, miseczki na wodę,
- materiały dla każdej uczestniczki: waciki bezpyłowe, patyczki drewniane lub szklane, ręczniki jednorazowe, płyny do dezynfekcji, baza pod lakier, top coat, żel do stylizacji, akryl, lakiery hybrydowe, pyłki i brokaty, wzor-niki, cleaner, primer.
- sala z dostępem do światła naturalnego; każde stanowisko pracy z oświetleniem sztucznym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
-I część zamówienia: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych),
- II część zamówienia: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.05.2025r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao S.A., numer rachunku 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawia-jącego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy za-mawiającego). W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 03/SZK/NJR/FEPD/2025”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci doku-mentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
-I część zamówienia: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych),
- II część zamówienia: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 13.05.2025r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao S.A., numer rachunku 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawia-jącego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy za-mawiającego). W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 03/SZK/NJR/FEPD/2025”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci doku-mentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-09 08:00
Po zmianie:
2025-04-14 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-09 08:05
Po zmianie:
2025-04-14 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-08
Po zmianie:
2025-05-13
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Dokumenty po modyfikacji są dostępne na platformie prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku.
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Geodezyjne pomiary odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w ciągu dróg zarządzanych przez Oddział w Białymstoku GDDKiA
- Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mysłowicach wraz z cateringiem.
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.