Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122316/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00134163/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierż. analiz. param. krytycznych wraz z dost. odczyn. oraz sukces. dost. odczyn. do posiadanego analiz. ABL 90 flex plus. Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierż. i serwisem aparatów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc970145-bc05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierż. analiz. param. krytycznych wraz z dost. odczyn. oraz sukces. dost. odczyn. do posiadanego analiz. ABL 90 flex plus. Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierż. i serwisem aparatów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc970145-bc05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092106/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych i koagulologicznego oraz dostwa odczynniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych (zwanego dalej analizatorem) wraz z sukcesywną dostawą odczynników.2. Analizator musi spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 3a (Pakiet nr 1) do SWZ.
3. Szczegółowy wykaz, asortyment oraz ilości odczynników do wydzierżawianych analizatorów stanowi załącznik nr 3a (pakiet nr1). Wykonawca oświadcza, że wszystkie oferowane przez niego odczynniki są przystosowane do używania z wydzierżawionym analizatorem i nie wymagają odrębnej kalibracji analizatora.
4. Dostawa odczynników odbywać się będzie sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 24 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 135050,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawą odczynników do analizatora ABL 90 flex plus.2. Szczegółowy wykaz, asortyment oraz ilości odczynników do analizatora ABL 90 flex plus stanowi załącznik nr 3b (pakiet nr 2). Wykonawca oświadcza, że wszystkie oferowane przez niego odczynniki są przystosowane do używania w analizatorze ABL 90 flex plus i nie wymagają odrębnej kalibracji analizatora.
3. Dostawa odczynników odbywać się będzie sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 24 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobligowany będzie do ich zabezpieczenia w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport.
5. Każdorazowe dostawy realizowane będą na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 148975,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatu do koagulologii, i podłączeniem do systemu Esculap oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanych urządzeń w ramach dzierżawy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 3c (pakiet nr 3).2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w załączniku 3C (pakiet nr 3), do niniejszej specyfikacji.
4. Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do koagulologii (zgodnie z załącznikiem nr 3C do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 11 sierpnia 2021 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz. 1666) ) tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych, deklarację zgodności i certyfikat CE.
5. Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku 3C . Ilości odczynników należy skalkulować w taki sposób aby zapewnić wykonywanie badań dla trzech pacjentów w jednej serii. W przypadku złej kalkulacji ilości odczynników Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania odczynników na własny koszt do czasu trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 125888,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136526,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136526,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136526,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radiometer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136526,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149371,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149371,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149371,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Seedmed Robert Ziarnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641198531
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149371,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135663,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135663,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135663,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KSELMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762491302
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135663,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu I LO w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- Zakup Paliwa Gazowego na rynku SPOT dla "Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych
- Dostawy odczynników laboratoryjnych i dzierżawę analizatorów biochemicznych
- Dostawa testów identyfikacyjnych, szczepów wzorcowych, krążków, E-TESTÓW, podłoży mikrobiologicznych.
- TP-45/24 Dostawa odczynników z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych
- Dostawa odczynników i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń morfologii i CRP wraz z dzierżawą aparatów w dwóch lokalizacjach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.