eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoDostawa artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Koronowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090514097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 052 382 25 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskoronowo@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dpskoronowo.lo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054768

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8effcdf1-df6d-43de-b796-d62baa195c83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051597/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-A-07071-4/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 522161,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny

4.5.5.) Wartość części: 30054,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112130-6 - Kurczęta

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 22964,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131110-9 - Mięso na wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 95273,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15119600-1 - Mięso z ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15234000-7 - Ryby wędzone

15241100-0 - Łosoś puszkowany

15241400-3 - Tuńczyk puszkowany

15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany

03311300-5 - Śledź

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 18213,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831200-4 - Cukier biały

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15331132-1 - Groch przetworzony

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15851100-9 - Makaron niegotowany

15612100-2 - Mąka pszenna

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15872400-5 - Sól

4.5.5.) Wartość części: 33685,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15833100-7 - Desery

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15841000-5 - Kakao

15842200-4 - Produkty z czekolady

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871273-8 - Majonez

15871250-1 - Musztarda

15871100-5 - Ocet i substytuty octu

24313320-0 - Wodorowęglan sodu

15851100-9 - Makaron niegotowany

15891400-4 - Zupy

24911000-3 - Żelatyny

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.5.) Wartość części: 26419,36 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 46947,94 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

15555100-4 - Lody

4.5.5.) Wartość części: 24897,19 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15511210-8 - Mleko UHT

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15542100-0 - Ser twarogowy

15551300-8 - Jogurt

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

15542300-2 - Ser feta

15544000-3 - Ser twardy

15542200-1 - Ser miękki

4.5.5.) Wartość części: 122965,57 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222112-1 - Ananasy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222332-9 - Brzoskwinie

15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane

15332290-3 - Dżemy

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331132-1 - Groch przetworzony

15332140-7 - Przetworzone jabłka

15871230-5 - Ketchup

15331425-2 - Przecier pomidorowy

15331470-2 - Kukurydza słodka

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331423-8 - Pomidory puszkowane

15321200-6 - Sok grejpfrutowy

15321100-5 - Sok pomarańczowy

15322100-2 - Sok pomidorowy

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15332410-1 - Owoce suszone

15321000-4 - Soki owocowe

15321600-0 - Sok jabłkowy

15321700-1 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych

4.5.5.) Wartość części: 27935,88 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221112-4 - Marchew

03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy

03222111-4 - Banany

03222220-1 - Pomarańcze

03222210-8 - Cytryny

03222240-7 - Mandarynki

03221240-0 - Pomidory

03221410-3 - Kapusta

03221270-9 - Ogórki

03221113-1 - Cebula

03221260-6 - Grzyby

03221230-7 - Papryka

15331142-4 - Kapusta przetworzona

15331000-7 - Warzywa przetworzone

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221310-2 - Sałata

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222313-0 - Truskawki

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

4.5.5.) Wartość części: 47493,77 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 10100,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być:
3.1. świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.2. pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr od 1-1 do 1-13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 15208,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 07 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1 oraz 3 - najkorzystniejsza oferta nr 8 firmy
Paweł John – P.P.H.U.”JOHN”
ul. Źródlana 5
64-140 Włoszakowice
Część nr 1 cena brutto - 27 730,50 zł
Część nr 3 cena brutto - 82 782,00 zł
Wykonawce pismem z dnia 28 marca 2025 r. uchylił się od podpisania umowy.

Zamawiający w trybie art. 252 ust. 2 ustawy Pzp wystąpił o wybór oferty kolejnych Wykonawców jednak zgody nie uzyskał.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1 i części nr 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27730,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29352,75 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 07 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 1 oraz 3 - najkorzystniejsza oferta nr 8 firmy
Paweł John – P.P.H.U.”JOHN”
ul. Źródlana 5
64-140 Włoszakowice
Część nr 1 cena brutto - 27 730,50 zł
Część nr 3 cena brutto - 82 782,00 zł
Wykonawce pismem z dnia 28 marca 2025 r. uchylił się od podpisania umowy.

Zamawiający w trybie art. 252 ust. 2 ustawy Pzp wystąpił o wybór oferty kolejnych Wykonawców jednak zgody nie uzyskał.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1 i części nr 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82782 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100268,44 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r., poz. 1320), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części nr 1 i części nr 3, jeżeli: wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.