eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzyciążBudowa kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzyciąż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Trzyciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-353

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/389-40-01 w.51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgebala@gminatrzyciaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzyciaz.ezamawiajacy.pl/pn/trzyciaz/demand/194664/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477b1a16-3106-40d9-9849-10ad0436132c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiR 271.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1896750 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
i wybudowanie kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Suchej. Inwestycja
polegać ma na rozszerzeniu oferty rekreacyjno-sportowej dla mieszkańców gminy Trzyciąż
Inwestycja jest zlokalizowana na działkach dz. nr 418 obr. 0009 w Suchej w rejonie Szkoły
Podstawowej.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym i obejmuje:
• Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych
• Wykonanie opinii geotechnicznej lub dokumentacji badań podłoża gruntowego, jeżeli będą konieczne,
• Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej,
• Wykonanie ekspertyz technicznych, jeżeli będą konieczne,
• Wykonanie projektu budowlanego (PZT, PAB, PT, opinie i uzgodnienia, itp.) w zakresie zgodnym z art. 34 ustawy Prawo budowlane i technicznego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
• Sporządzenie na podstawie dokumentacji projektowej Przedmiaru Robót oraz Kosztorysu Ofertowego
• Uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, warunków, decyzji
• Uzyskanie pozwolenia na budowę,
• Wykonanie dokumentacji wykonawczej, w szczególności projektów branżowych
• Opracowanie informacji BIOZ,
• Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze
wszystkimi uzgodnieniami i decyzjami w tym ostateczną decyzją pozwolenia na
budowę oraz oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna
z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
• Zrealizowanie wszystkich robót niezbędnych do wykonania i dopuszczenia obiektu do
użytkowania w oparciu o opracowaną i uzgodnioną dokumentację techniczną
• Zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym obiektem
zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane
• Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem jej do
odpowiedniego organu i uzyskaniem pozytywnej weryfikacji,
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie powstałego obiektu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
• Demontaż ogrodzenia terenu od strony Szkoły Podstawowej
• Roboty ziemne, wyrównanie terenu do poziomu przy istniejącym boisku przy Szkole
Podstawowej
• Wzmocnienie planowanych skarp matami ażurowymi przerostowymi
• Wycinkę kolidującej zieleni niskiej i wysokiej
• Splantowanie i przygotowanie terenu pod projektowane nawierzchnie
• Budowę boisk zgodnie z wymaganiami „Programu budowy kompleksów sportowych
Orlik Edycja 2024” Ministerstwa Sportu i Turystyki
− Boiska wielofunkcyjnego – 19 x 32 m
− Boiska piłkarskiego - 30 x 62 m
• Wykonanie obiektu pełniącego funkcje zaplecza sanitarno- szatniowego z niezbędną
infrastrukturą techniczną i instalacjami
• Budowę dojazdu do obiektu
• Wykonanie nawierzchni utwardzonych na terenie wraz z podbudowami
• Dostawę i montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, stojaków na
rowery w formie litery ”U”, tablicy z regulaminem obiektu
• Wykonanie ogrodzenia boisk- ogrodzenie o wysokości 4 m
• Wykonanie ogrodzenia terenu z furtkami i bramami
• Budowę instalacji oświetlenia terenu oraz montaż słupów i opraw oświetleniowych
wykonanych w technologii LED
• Utylizacja materiałów rozbiórkowych i innych odpadów z terenu budowy
• Nasadzenia zieleni, zasianie trawy
• Prace porządkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2065031,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2065031,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-STET Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 852 260 19 03

7.3.3) Ulica: Międzyparkowa

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy na tym etapie nie są znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2065031,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.