Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519506/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2022/BZP 00519652/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00015758/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00160633/01 - Wynik z dnia 2023-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu pt. „Ekonomik – szkoła przyszłości” cz. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz1.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz1.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ca17e4d3-c432-4331-84dc-b86e9e9af3561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu pt. „Ekonomik – szkoła przyszłości” cz. II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1664dd7-8682-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pt. „Ekonomik – szkoła przyszłości”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ1.272.25.2022.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1014040,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480548,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: obsługa kas fiskalnych. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 20, szacunkowa liczba uczestników10
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2796,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Szkolenie specjalistyczne–program finansowo-księgowy. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 30, szacunkowa liczba uczestników: 124.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 23186,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs kadry i płace w praktyce. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 54.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7065,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs dietetyki podstawowy. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 672,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs dietetyki sportowej. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 432,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Zarządzanie gastronomią w hotelu. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 16, szacunkowa liczba uczestników: 14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Szkolenie Manager Cateringu. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 40, szacunkowa liczba uczestników: 14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1962,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs Rezydenta Turystycznego. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 16, szacunkowa liczba uczestników: 14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 599,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs florystyczny podstawowy. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 60, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2706,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs fotografii cyfrowej. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 12, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: EWMAPA-działki, warstwy, obiekt. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 30, szacunkowa liczba uczestników: 34.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4680,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs susi I stopnia, Kurs sushi II stopnia. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5733,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs Decoupage z elementami wystroju stołu. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 50, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3700,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia wraz z egzaminem ZSK. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 160godz. jedna grupa, 2 grupy po 8 osób, razem 320 godz., szacunkowa liczba uczestników: 164.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 112000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Operator BSL wraz z egzaminem. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 22 godz. dla 1 grupy (16godz. zajęcia grupowe+6godz. zajęcia indywidualne), 5 grup, razem 110 godzin, szacunkowa liczba uczestników: 40 (5 grup po 8osób)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 105866,67 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Budowa dronów wraz z egzaminem zewnętrznym. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 40godz. jedna grupa, 4 grupy, razem 160 godz., szacunkowa liczba uczestników: 32 (4 grupy po 8 osób)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 192000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs UAVO. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 30, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4740,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: Kurs programowania w Pythonie. Liczba godzin kursu dla 1 osoby: 80, szacunkowa liczba uczestników: 24.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9826,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fach sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7352880009
7.3.3) Ulica: Grel 32
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ośrodek Szkolenia Fach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie: I-VI.2025
- Dostawa i montaż telewizorów
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.