Og³oszenie z dnia 2023-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00190886/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00193081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00257297/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723183366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2e533ef-ddc1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00180902
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.portal.smartpzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postêpowanie jest prowadzone w
jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w
szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, w tym o¶wiadczenia sk³adanego na formularzu
jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporz±dzonego zgodnie z wzorem standardowego
formularza okre¶lonego w rozporz±dzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie
art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za
po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
3. System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania
konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. W celu z³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto
u¿ytkownika, jednocze¶nie wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê
administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku
„Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty
dostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning.6. Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿
istniej±ce konto.7. Po zalogowaniu siê i przej¶ciu do konkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce
„Oferty”, gdzie po klikniêciu przycisku „Z³ó¿ ofertê” mo¿na wype³niæ szczegó³y oferty, oraz za³±czyæ
za³±czniki opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Szczegó³owa instrukcja sk³adania
oferty znajduje siê w Systemie w zak³adce E-learning.8. Wykonawca za³±czaj±c plik oznacza, czy jest on jawny, oraz czy zawiera dane osobowe.
9. W przypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokument z
uzasadnieniem objêcia pliku tajemnic± przedsiêbiorstwa.
10. W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych w przypadku za³±czenia przez
Wykonawcê pliku zawieraj±cego dane osobowe zaleca siê do³±czenie drugiego pliku
zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi).
11. Zakoñczenie sk³adania oferty nastêpuje poprzez u¿ycie przycisku „Podpisz”. W oknie
podsumowania wykonawca otrzyma plik podsumowanie wprowadzonych danych, który mo¿e zapisaæ
lub wydrukowaæ (zalecane), a nastêpnie wy¶le ofertê zatwierdzaj±c czynno¶æ z³o¿eniem
elektronicznego podpisu kwalifikowanego przez uprawnion± osobê. Po zakoñczeniu czynno¶ci
wys³ania oferty, zalogowany Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ pobrania potwierdzenie wys³ania oferty zawieraj±cej numer oferty
(przyznawany losowo). Potwierdzenie nie zawiera danych wra¿liwych,
które Wykonawca wprowadza w zak³adce „Szczegó³y oferty”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem".
W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem
Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog±
mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia
Og³oszenie nr 2023/BZP 00156821/01 z dnia 2023-03-30
2023-03-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie w
celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”.
Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane
bêd± przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez
okres 10 lat.
2.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie
publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
2.1.7. W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³
zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-4/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja r±k, skóry i b³on ¶luzowych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja narzêdzi, endoskopów I
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja narzêdzi, endoskopów II
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja powierzchni du¿ych i trudnodostepnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZÊDZI, ENDOSKOPÓW III
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja r±k, skóry i b³on ¶luzowych II
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. ZAMAWIAJ¡CY jest uprawniony zleciæ WYKONAWCY dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). ZAMAWIAJ¡CY nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a WYKONAWCY nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANA UMOWY1. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowi±cego przedmiot umowy;
c. okre¶lonych w § 6 ust. 6
d. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCÊ (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJ¡CEGO ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
f. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;
g. gdy WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;
h. gdy Wytwórca towaru, bêd±cego przedmiotem umowy wstrzyma produkcjê i WYKONAWCA zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;
i. ZAMAWIAJ¡CY zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci towaru miêdzy pozycjami w danym pakiecie oraz miedzy pakietami w zale¿no¶ci od potrzeb, bez konieczno¶ci zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej warto¶ci umowy o zamówienie publiczne.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ ZAMAWIAJ¡CEMU pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez ZAMAWIAJ¡CEGO na proponowan± zmianê, ZAMAWIAJ¡CY ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-26 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 08:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Przygotowywanie i wydawanie gor±cych posi³ków z naturalnych sk³adników dla klientów MOPS Mys³owice
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Us³uga leasingu zwrotnego operacyjnego dla nowego samochodu ciê¿arowego specjalnego typu bramowiec
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Mys³owicach
- Modernizacja przeno¶nika pod¶cianowego typu Grot 260/1104 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice - Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ¦RODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w £ukowie
- Bie¿±ce dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Maliñskiego w ¦remie sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Dostawa preparatów myj±cych i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.