Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Konopiska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Konopiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343282057
1.5.8.) Numer faksu: 343441935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Konopiska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff73877-4506-479e-95af-1d02b088e19e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009941/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.konopiska.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.konopiska.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.1 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-zamówienia.
15.2 Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZAMÓWIENIA jest bezpłatne.
15.3 Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-zamówienia na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
15.4 Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
15.5 Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Konopiska.
15.6 W Systemie E-ZAMÓWIENIA znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
15.7 Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZAMÓWIENIA:
a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
15.8 Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
15.9 Złożenie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 25.1 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy o zamówienie publiczne: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Konopiska z siedzibą 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD)- iod@konopiska.pl;
3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego pn. „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Konopiska w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osobie, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Gr.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 – Zakup i dostawa serwerów, upsów i NAS-ów.
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy 2 serwerów wraz z oprogramowaniem certyfikatami i gwarancją, 2 szt. NAS wraz z oprogramowaniem i gwarancją oraz 2 szt. UPS-ów.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 odrębnie stanowi załącznik nr 1a- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe:
Lp. Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena oferty brutto w PLN (C1) 60% 60 punktów
2
Okres gwarancji i rękojmi (C2) 20% 20 punktów
3 Czas reakcji usunięcia awarii 20% 20 punktów
Łącznie 100% 100 punktów
1) Oferowana cena brutto (C1) – waga 60%
a) W powyższym kryterium oceniana będzie cena (w złotych) brutto oferty. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
C1 = ---------------------------------------------------------------- x 60 punktów
Cena badanej oferty nie podlegającej odrzuceniu
2) Okres gwarancji i rękojmi(C2) – waga 20%
a) W powyższym kryterium oceniany będzie zaoferowany okres gwarancji i rękojmi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punkty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji producenta (w miesiącach), pozostali będą oceniani wg następującej punktacji:
Okres gwarancji wydłużony od 24 miesięcy do 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji wydłużony do 60 miesięcy – 20 pkt
b) Najkrótszy okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to gwarancja przedstawiona przez producenta urządzeń. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż gwarancja producenta, zostanie odrzucona.
c) Najdłuższy okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma punkty przyznawane do okresu 60 miesięcy.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowany.
3) Czas reakcji usunięcia awarii (C3) – waga 20%
a) W powyższym kryterium oceniany będzie zaoferowany czas reakcji usunięcia awarii. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punkty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas reakcji na usunięcie awarii, pozostali będą oceniani wg następującej punktacji:
Czas reakcji usunięcia awarii – do 2 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego – 20pkt
Czas reakcji usunięcia awarii – od 3-4 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego - 10pkt
Czas reakcji usunięcia awarii – powyżej 4 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego - 0pkt
20.2 Łączna ilość punktów (C) otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów (C1+C2+C3) przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
C=C1+C2+C3
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
20.3 Obliczenia dokonane są do dwóch miejsc po przecinku .
20.4 W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
20.5 Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzeba cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
20.6 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem i szkoleniem z obsługi
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy urządzeń sieciowych z obsługa VLAN, urządzeń UTM, wdrożeniem urządzeń oraz szkoleniem z ich obsługi.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 odrębnie stanowi załącznik nr 1b- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe:
Lp. Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena oferty brutto w PLN (C1) 60% 60 punktów
2
Okres gwarancji i rękojmi (C2) 20% 20 punktów
3 Czas reakcji usunięcia awarii 20% 20 punktów
Łącznie 100% 100 punktów
1) Oferowana cena brutto (C1) – waga 60%
a) W powyższym kryterium oceniana będzie cena (w złotych) brutto oferty. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
C1 = ---------------------------------------------------------------- x 60 punktów
Cena badanej oferty nie podlegającej odrzuceniu
2) Okres gwarancji i rękojmi(C2) – waga 20%
a) W powyższym kryterium oceniany będzie zaoferowany okres gwarancji i rękojmi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punkty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji producenta (w miesiącach), pozostali będą oceniani wg następującej punktacji:
Okres gwarancji wydłużony od 24 miesięcy do 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji wydłużony do 60 miesięcy – 20 pkt
b) Najkrótszy okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to gwarancja przedstawiona przez producenta urządzeń. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż gwarancja producenta, zostanie odrzucona.
c) Najdłuższy okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma punkty przyznawane do okresu 60 miesięcy.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowany.
3) Czas reakcji usunięcia awarii (C3) – waga 20%
a) W powyższym kryterium oceniany będzie zaoferowany czas reakcji usunięcia awarii. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punkty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas reakcji na usunięcie awarii, pozostali będą oceniani wg następującej punktacji:
Czas reakcji usunięcia awarii – do 2 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego – 20pkt
Czas reakcji usunięcia awarii – od 3-4 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego - 10pkt
Czas reakcji usunięcia awarii – powyżej 4 dni roboczych od powzięcia informacji od Zamawiającego - 0pkt
20.2 Łączna ilość punktów (C) otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów (C1+C2+C3) przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
C=C1+C2+C3
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
20.3 Obliczenia dokonane są do dwóch miejsc po przecinku .
20.4 W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
20.5 Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzeba cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
20.6 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:• dla części I
a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali (zrealizowali) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu związanego z cyberbezpieczeństwem o wartości nie mniejszej niż 70 000,00zł brutto. W przypadku wykazania kilku dostaw za kwoty mniejsze niż wymagania, kwoty wynikające z referencji-poświadczeń nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia warunku.
• dla części II
a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali (zrealizowali) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu związanego z cyberbezpieczeństwem o wartości nie mniejszej niż 40 000,00zł brutto. W przypadku wykazania kilku dostaw za kwoty mniejsze niż wymagania, kwoty wynikające z referencji-poświadczeń nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia warunku..
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Uwaga: W przypadku, gdy w postępowaniu wpływanie jedna oferta, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia ww. oświadczenia.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) Oświadczenie Wykonawcy o braku wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) Oświadczenie Wykonawcy o braku zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie
6) Oświadczenia Wykonawcy jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) który brzmi: (...)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone na przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sa wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ dla każdej części oddzielnie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1 Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.2 W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do wskazania ich w ofercie oraz złożenia wraz ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważność oferty w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
17.8 Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SWZ- oryginał
4) Opis przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 1a, 1b do SWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał w zależności od części na która oferta zostaje złożona
5) Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1, wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
6) Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 225 ustawy Pzp - według załącznika nr 3 do SWZ- oryginał.
7) Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 4 do SWZ.
8) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt 7.4 rozdziału 7 niniejszej SWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (oryginał)./jeżeli dotyczy/
9) Oświadczenie, złożone na podstawie art. 117 ust. 4 - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ (oryginał)/jeżeli dotyczy/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.4 Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak Wykonawcy występujący samodzielnie t.j. przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączny potencjał zdolności technicznej lub zawodowej.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust 1 pkt 1, 4 ustawy PZP i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz w przypadkach o których mowa w SWZ.
4) Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 7.
5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), o którym mowa w pkt 1)., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1).
8) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1)., została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9) Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
23.2 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ odpowiednio dla każdej części.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.konopiska.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KONOPISKA
więcej: przetargi KONOPISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.