eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWY ¦WIE¯YCH WARZYW I KISZONEK



Og³oszenie z dnia 2021-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ¦WIE¯YCH WARZYW I KISZONEK

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Karowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkarowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ¦WIE¯YCH WARZYW I KISZONEK

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ddebdeb-160d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181475

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001009/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy warzyw i kiszonek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Ka¿dy Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ poprzez Platformê zakupow± (z³o¿enie wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wymaga rejestracji na platformie) za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
Oferta powinna byæ:
a) sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osobê upowa¿nion± lub uprawnion±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej z siedzib± w Warszawie wype³niaj±c obowi±zki informacyjne towarzysz±ce zbieraniu danych osobowych okre¶lone w art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) podaje nastêpuj±ce informacje:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie, adres: ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalkarowa.pl
3) Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/09/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 205000,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 107439,83 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy warzyw i kiszonek zgodnie z zamówieniami czê¶ciowymi Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ocenianym kryterium - CENA 100 % wed³ug wzoru
W = Cn : Co x 100 x 100%
W – warto¶æ punktowa
Cn – cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena oferty rozpatrywanej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. aktualn± decyzjê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustaw± z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zak³adu podlegaj±cego urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, (je¶li Wykonawca jest producentem) sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi lub w zakresie sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi, (je¶li Wykonawca nie jest producentem)
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany towar jest dobrej jako¶ci oraz spe³nia wymagania okre¶lone Ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021)
3. aktualny certyfikat HACCP (lub równowa¿ny) wystawiony na Wykonawcê przez niezale¿n± instytucjê certyfikuj±c±, (lub za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP lub równowa¿nego przez Wykonawcê).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. aktualn± decyzjê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustaw± z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zak³adu podlegaj±cego urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, (je¶li Wykonawca jest producentem) sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi lub w zakresie sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno-spo¿ywczymi, (je¶li Wykonawca nie jest producentem)
2. o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany towar jest dobrej jako¶ci oraz spe³nia wymagania okre¶lone Ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021)
3. aktualny certyfikat HACCP (lub równowa¿ny) wystawiony na Wykonawcê przez niezale¿n± instytucjê certyfikuj±c±, (lub za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP lub równowa¿nego przez Wykonawcê).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz OFERTA,
2) formularz asortymentowo-cenowy – za³±cznik nr 1,
3) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) s± zobowi±zani ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do z³o¿enia wraz z ofert± Pe³nomocnictwa które powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
b) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
- reprezentacjê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaci±ganie zobowi±zañ,
- z³o¿enie oferty wspólnie,
- prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych postêpowaniem zamówienie publiczne.
Dokument pe³nomocnictwa z³o¿ony wraz z ofert± w postaci elektronicznej musi byæ opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców - o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
5. O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcê:
a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT maj±ca wp³yw na cenê brutto nastêpuje z dniem urzêdowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w tre¶ci niniejszej umowy w formie aneksu,
2) proporcjonalnej procentowej zmiany cen jednostkowych artyku³ów bêd±cych przedmiotem zamówienia zawartych w Kalkulacji cenowej za³±czonej do oferty Wykonawcy, po spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
a) jedynie w przypadku zmiany maksymalnej ceny poszczególnych artyku³ów o minimum 10% w notowaniach cedu³y Warszawskiego Rolno-Spo¿ywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, pod warunkiem utrzymania siê co najmniej 10% zmiany ceny maksymalnej przez okres 2 tygodni w stosunku do notowañ cen zawartych w cedule z dnia z³o¿enia oferty,
b) na wniosek strony umowy, po przedstawieniu przez stronê dokumentów potwierdzaj±cych zmianê ceny jednostkowej (wydruki z okresu 2-tygodniowego potwierdzaj±ce wysoko¶æ cen notowanych na Rynku) w okresie, co najmniej 2 tygodni,
c) cena nie mo¿e byæ wy¿sza od notowañ ceny maksymalnej danego artyku³u w cedule Warszawskiego Rolno-Spo¿ywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, a po zmianie nie mo¿e przekroczyæ 150 % zaproponowanej ceny w Kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik do oferty Wykonawcy
Zmiana ceny danego artyku³u mo¿e nast±piæ nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu, i mo¿e polegaæ zarówno na zwiêkszeniu ceny, jak i na jej zmniejszeniu terminu obowi±zywania umowy
3) terminu obowi±zywania umowy:
a) w zakresie przed³u¿enia terminu jej obowi±zywania na kolejny okres uzgodniony przez strony, lecz nie d³u¿szy ni¿ 3 miesiêcy w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego i warto¶ciowego umowy. Powy¿sze mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy w sytuacji niewykorzystania warto¶ci przedmiotu umowy. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej oraz ³±cznej warto¶ci umowy.
4) ilo¶ci asortymentu objêtego przedmiotem umowy:
a) w zakresie zmiany ilo¶ci w poszczególnych rodzajach asortymentu okre¶lonego w za³±czniku nr 1 polegaj±cych na pomniejszeniu ilo¶ci jednego rodzaju asortymentu i powiêkszeniu ilo¶ci innego rodzaju asortymentu nie wiêcej jednak ni¿ o 20%. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym nie mog± powodowaæ zwiêkszenia ³±cznej warto¶ci brutto umowy, na jak± zosta³a ona zawarta
5) zmiany zwi±zane z COVID w zakresie terminu jej realizacji, sposobu wykonania w przypadku wyst±pienia u Wykonawcy lub u jego Podwykonawcy okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy, w szczególno¶ci zwi±zanych z:
a) nieobecno¶ci± pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± w realizacji zamówienia,
b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê lub jego podwykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych.
2. Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem pkt 1.1a.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkarowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.