eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceMontaż instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-218968d5-3772-46ec-a2bb-057ecf214917

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Usługa montażu instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być
zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za
pośrednictwem adresu email. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
□ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul.
Lompy 19. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie https://slaska.bip.policja.gov.pl;
□ w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
□ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
□ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz eB2B Sp. z o.o. www.eb2b.com.pl AL. KEN 51 lok. U21 02-797 Warszawa, NIP: 951- 223-07-07, REGON: 141119039, KRS: 0000288535 jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy (Platforma zakupowa KWP w Katowicach eb2b), na której Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem internetowym https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
□ Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; oraz przez okres wynikający z odrębnych przepisów, w tym wewnętrznie obowiązującego JRWA.;
□ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
□ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
Posiada Pan/Pani:
□ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
□ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
□ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
□ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
□ w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
□ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;
□ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-119/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie TON Ogrodzieniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 oraz 3.1.1, 3.1.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie TSR Jeleśnia/Góra Krzyżowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.2 oraz 3.2.1, Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.3.2.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie TSR Rajcza/g. Hutyrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.3 oraz 3.3.1, 3.3.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie TSR Wisła/os. Kozińce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.4 oraz 3.4.1, 3.4.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie TSR Żywiec/g. Grojec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.5 oraz 3.5.1, 3.5.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie OIK Siewierz/Żelisławice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.6 oraz 3.6.1, 3.6.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Montaż instalacji antenowych do systemu radiokomunikacyjnego TETRA na obiekcie RTON Wisła/Skrzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.7 oraz 3.7.1, 3.7.2 do SWZ.
Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku nr 3.1-3.7 (STWiORB), nr 3.1.1-3.7.1 (projekt techniczny), 3.1.2-3.7.2 (przedmiar) do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Termin realizacji 8 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed upływem 8 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14 dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312330-9 - Montaż anten radiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:

2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru

najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ

OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60

2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24 miesiące wymaganą przez Zamawiającego.

2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt

2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu, Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj. powyżej 60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji (60 m-cy), a wykonawca otrzyma za to kryterium 40 pkt.
j) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
1.1 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.2 W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te będą kierować robotami, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1.2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
1.2.2 Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w sekcji VII ust. 1.4 SWZ składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub innym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1.2.1 Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum firm), oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
1.2.2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
1.2.3 Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w sekcji VII ust. 1.4 SWZ składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 6b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ)
2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ)
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy)
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy)
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy)
6. Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy)
7. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
8. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie jednoetapowej aukcji elektronicznej dla każdego z zadań, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu (art. 308 ust. 1). Zamawiający planuje zakończenie aukcji w okresie dwóch dni roboczych.
2. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie przekazane wykonawcy za pośrednictwem platformy eb2b z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem (dwa dni robocze).
3. Aukcja zostanie przeprowadzona w module aukcyjnym Platformy Zakupowej KWP w Katowicach dostarczonej przez firmę eB2B na stronie https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
4. W przypadku gdy podczas aukcji oferty będzie składała inna osoba niż osoba składająca ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego będzie wynikać prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
5. Zmiany osoby, która będzie składała oferty (postąpienia) podczas aukcji elektronicznej można dokonać (poprzez zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu za pomocą e-mail) najpóźniej na 24 godziny przed otwarciem aukcji.
6. Oferty podczas aukcji Wykonawca składa za pomocą formularza umieszczonego na platformie zakupowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu pod rygorem nieważności. Uwaga: Podpisem spełniającym wymogi ustawowe będzie podpis wydawany przez kwalifikowany podmiot certyfikujący – wpisany do rejestru prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji.
7. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w aukcji elektronicznej, muszą się zalogować do Platformy Zakupowej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, bliższych informacji może udzielić Operator Platformy Zakupowej firma eB2B.
8. W przypadku, gdy Wykonawca będzie posługiwał się podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikacyjny, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wzór takiego podpisu, który Zamawiający przekaże do administratora systemu najpóźniej na tydzień przed otwarciem aukcji.
9. Zamawiający zaprosi Wykonawców do udziału w aukcji elektronicznej i prześle na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę hasło i login w przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany na platformie eB2B oraz wszystkie dane wskazane w art. 232 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Po otrzymaniu zaproszenia Wykonawca zobowiązany jest do zalogowania się na platformie i weryfikacji danych adresowych oraz podpisu elektronicznego. UWAGA: Należy zwrócić szczególną uwagę na poprawne zdefiniowanie przez Zamawiającego osoby uprawnionej do składania postąpień.
11. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z organizacją aukcji udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl.
12. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień. Składane kolejne oferty Wykonawcy podlegają automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem wskazanym w zaproszeniu oraz określonym w sekcji XX punkt 2.1 SWZ
13. Jedynym ruchomym kryterium jest „cena”, pozostałe kryteria są kryteriami stałymi. Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej zostało określone w sekcji XX punkt 2.1 SWZ. Zamawiający informuje, iż punkty na platformie aukcyjnej są przez system automatycznie przeliczane i zaokrąglane:
a) w przypadku kryterium „cena” – do trzeciego miejsca po przecinku,
14. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udziału w aukcji.
15. Aukcja będzie prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. Oznaczenie sprawy ZP–2380–119/2025.
16. Aukcja jest jednoetapowa a jej podstawowy czas trwa przez 30 minut. Aukcja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu ostatnich jej 10 minut w czasie podstawowym lub podczas 10 minutowej dogrywki nie zostanie złożone żadne nowe postąpienie zaakceptowane przez system na dowolną część w Aukcji. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji.
17. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w chwili zamknięcia aukcji dwie oferty uzyskają jednakową liczbę punktów, zwycięzcą aukcji zostanie Wykonawca, który w wyznaczonym czasie jako pierwszy złoży ofertę z najniższą ceną.
18. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
19. Wykonawca, który zwycięży w aukcji elektronicznej jest zobligowany do dostarczenia w wyznaczonym czasie nowego formularza ofertowego w oparciu o kwotę uzyskaną podczas aukcji.
20. Wykonawca w trakcie wypełniania formularza cenowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia ceny, przy czym kwota nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie aukcji elektronicznej. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobligowany przy sporządzeniu formularza cenowego po aukcji do przeliczenia każdej pozycji poprzez procentowe obniżenie ceny tak aby suma wynosiła wylicytowaną kwotę. W przypadku braku możliwości przeliczenia zgodnie z wylicytowaną kwota Wykonawca może zaoferować kwotę niższą niż wylicytowaną podczas aukcji. W przypadku błędnego przeliczenia Zamawiający dokona poprawy błędów na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp tj. zostanie poprawiona jako omyłka rachunkowa.
21. Zamawiający ustala dla wszystkich zadań wysokość minimalnego postąpienia w aukcji elektronicznej na kwotę 100 złotych.
22. W przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, o czym poinformuje Wykonawców za pomocą e-mail z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu.
23. W celu przeprowadzenia aukcji elektronicznej sprawnie i bez problemów związanych z logowaniem się Wykonawcy na platformie zakupowej eb2b oraz sprawdzeniem możliwości dokonywania postąpień przez uprawnione osoby, zostanie przeprowadzona aukcja testowa w dniu poprzedzającym aukcję.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ.
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaskapolicja. eb2b.com.pl w zakładce „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.