eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówDostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Laboratoria Przyszłości realizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Józefowie - części (6)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu „Laboratoria Przyszłości realizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Józefowie – części (6)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Łączniczek Armii Krajowej

1.3.) Oddział zamawiającego: SP3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016035641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 39

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@sp3.jozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3.jozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jozefow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu „Laboratoria Przyszłości realizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Józefowie – części (6)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f7d8447-9eeb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wyposażenie podstawowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 37370 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

robotyka

4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192125-3 - Pisaki

38635000-5 - Teleskopy

4.5.5.) Wartość części: 66410 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Meble – wykaz mebli i pojemników do zorganizowania pracowni
praktyczno-technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141300-5 - Szafy

39532000-0 - Maty

44619000-2 - Inne pojemniki

4.5.5.) Wartość części: 10814,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Narzędzia potrzebne do zorganizowania pracowni praktyczno- technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43812000-8 - Piły

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 13435,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

39713500-8 - Żelazka elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 9166,97 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie drobne i materiały eksploatacyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 14810000-2 - Wyroby ścierne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

19435100-5 - Nici do szycia

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

39224210-3 - Pędzle malarskie

39812300-0 - Woski polerskie

43132300-0 - Wiertła

44192200-4 - Gwoździe

44511510-3 - Brzeszczoty do pił ręcznych

44531510-9 - Śruby i wkręty

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

4.5.5.) Wartość części: 6210,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80196 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81684,3 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80196 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H Prokser Dariusz Michalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180071998

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81684,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia to 13 301,61 zł. Została złożona jedna oferta na kwotę 26 826,30 zł. Cena oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16490,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16490,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16490,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitWork Mariusz Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16490,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9992,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9992,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9992,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitWork Mariusz Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9992,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia to 7 638,08 zł. Została złożona jedna oferta na kwotę brutto 21 635,70 zł. Cena oferty przekracza kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.