Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094939/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00102585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dronów, sprzętu biurowego oraz RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 635-50-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dronów, sprzętu biurowego oraz RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-888b7834-ac61-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzęt RTV i AGD, foto, projekcyjny i kopiujący
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
części nr 1 i 7 : projekt pn. „Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynków UŁ na potrzeby Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego zlokalizowanego przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 66 90-221 Łódź” , część nr 8: pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”, część nr 10: pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zmywarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 11662,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zmywarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 1160,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa okapu kuchennego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa piekarnika - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711360-0 - Piekarniki
4.5.5.) Wartość części: 1114,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa płyty indukcyjnej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.5.5.) Wartość części: 480,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2564,66 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitorów interaktywnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 20500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa bezzałogowego urządzenia latającego (drona) z kamerą RGB - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 10659,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drona - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 3678,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa miksera dźwięku - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrofonu zewnętrznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cyfrowych systemów mikrofonowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa miksera do realizacji nagrań i streamingu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kabli HDMI4.5.3.) Główny kod CPV: 32581100-0 - Kabel do transmisji danych
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cyfrowych bezprzewodowych zestawów mikrofonowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków zamówienia, w tym w szczególności w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 10406,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona w części nr 1 oferta podlegała odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12356,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: Witosa 76
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, była to jedyna oferta złożona w postępowaniu w części nr 7
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19434,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19434,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9286,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14630,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa FCT Wojciech Trukszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522144423
7.3.3) Ulica: Wielkopolska 24/2a
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-451
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5350,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5350,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5350,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7011,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części nr 13 nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11783,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11783,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11783,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11783,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3259,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3259,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3259,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72700176834
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARETE" S.C. PIOTR KOWALSKI, ROBERT GRUSZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ARETE" S.C. PIOTR KOWALSKI, ROBERT GRUSZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3259,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części nr 16 nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12546,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12546,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12546,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arete s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018634
7.3.3) Ulica: Mokra 25/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-034
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FCT WOJCIECH TRUKSZYN
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FCT WOJCIECH TRUKSZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12546,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa i montaż monitora dotykowego na uchwycie ściennym na potrzeby CR AGH
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.