eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-ZdrójPrzebudowa i modernizacja budynku na laboratorium diagnostyczne



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja budynku na laboratorium diagnostyczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-633ff83c-9b57-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja budynku na laboratorium diagnostyczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-633ff83c-9b57-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogólnobudowlanego remontu budynku laboratorium diagnostycznego stanowiącego budynek pomocniczy opieki zdrowotnej przy Szpitalu Miejskim w Rabce-Zdroju wraz z jego termomodernizacją.
2. Niniejsze zamówienie obejmuje swym zakresem wyłącznie realizację robót budowlanych w budynku laboratorium oznaczonego w dokumentacji technicznej jako budynek nr 2. Zamawiający informuje, że budynek nr 1 (izolatki) został zburzony.
3. Roboty składające się na przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
• prace związane z pracami wymiany (demontażem) m.in. stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, sufitów, urządzeń instalacji elektrycznej, urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzatora, urządzeń wod.- kan., C.O., w tym urządzeń białego montażu, ścian działowych, tynków, powierzchni ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach, warstw podłogi na gruncie,
• montaż instalacji wodnokanalizacyjnej,
• montaż instalacji centralnego ogrzewania,
• montaż instalacji wentylacji nawiewno – wywiewnej z centralą,
• montaż instalacji elektrycznej w tym niskoprądowej,
• wykonanie ścianek działowych,
• wykonanie tynków,
• wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach działowych,
• wykonanie posadzek wraz z dociepleniem podłogi na gruncie,
• wykonanie płytek ceramicznych antypoślizgowych,
• wymiana stolarki okienno-drzwiowej,
• wykonanie docieplenia dachu,
• montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
• wykonanie ocieplenia budynku,
• wykonanie elewacji klejem na siatce z wykończeniem pucem silikonowym,
• wykonanie dociepleń fundamentów z warstwami izolacji przeciwwilgociowej,
• wykonanie odgromienia budynku,
• wykonanie prac wykończeniowych (gruntowanie, malowanie, biały montaż),
• wykonanie utwardzenia terenu, niwelacja z kostki brukowej przed wejściem
do budynku,
• wyposażenie pomieszczeń.
4. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również roboty budowlane polegające na wykonaniu wszelkich przejść, otworów i instalacji w elementach budynku, w tym podłącz instalacji fotowoltaicznej, która będzie realizowana odrębnym postępowaniem.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
6. Zakres rzeczowy:
1) Zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa.
2) W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z specyfikacją warunków zamówienia i dokumentacją projektową. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania obiektu, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
3) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
5) Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
6) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia propozycji i uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie materiałów.
7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,
b) organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej,
g) pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
h) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych;
8. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
9. Dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia:
a) Roboty będą prowadzone na terenie szpitala w związku z czym - Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy szpitala, zabezpieczy wszystkie wejścia i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami (zadaszenia, osłony, siatki) informację o środkach zabezpieczających umieści w planie BIOZ, który przed przystąpieniem do robót sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym (w szczególności wykonywanie prac głośnych związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla pacjentów i w porach uzgodnionych z Zamawiającym).
b) na terenie obiektu jak i terenu wokół jest ograniczone miejsce na organizacje zaplecza budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://szpitalrabka.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1115000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1359929,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWATOR SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352718970

7.3.3) Ulica: Spytkowice 722A

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-745

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.