Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00133302/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dukla
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Popardy 44
1.5.2.) Miejscowość: Równe
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-451
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134373950
1.5.8.) Numer faksu: 134373966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dukla@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dukla.krosno.lasy.gov.pl/witamy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dukla/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nieposiadająca nie posiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e664e6e1-ead8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012646/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 249591,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Franków- Remont szlaku zrywkowego na długości około 1150 m
- Montaż płyt drogowych w ilości (3mx1m) - 40 szt.
- Montaż rur Ø 40 w ilości 1 szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Franków;
oddz. 164Da; oddz. 156Db; oddz. 155Da; oddz. 14b; oddz. 14Ag; oddz. 154Di
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 26950 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Mszana- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 500 m
- Remont szlaku zrywkowego na długości około 2300 m
- Montaż płyt drogowych (3m x1m) w ilości 41 szt.
- Montaż rury Ø 60 , 6m w ilości 1 szt;
- Montaż rury Ø 50 , 6m w ilości 1 szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Mszana;
oddz. 112f; oddz. 112d; oddz. 127c; oddz. 154di; oddz. 129Aa; oddz. 129Ab
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 41040,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Żmigród- Remont szlaku zrywkowego na długości około 400 m
- Montaż płyt drogowych z dowozem i wbudowaniem (3mx1m) w ilości 10szt.
- Montaż płyt drogowych (3mx1m) w ilości 20 szt. ( płyty dostarczy
Nadleśnictwo)
- Montaż rur Ø 40 6m w ilości 1szt;
-Budowa rowu - 320 mb
- Dylowanka - 20mb
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Żmigród;
oddz. 156a; oddz. 160a;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Daliowa- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 100 m
- Remont szlaku zrywkowego na długości około 3450 m
- Montaż płyt drogowych w ilości 30 szt. (wym. 1m x 3m)
- Montaż rur karbowanych Ø 40 w ilości 7 szt;
- Dowóz kruszywa kamiennego wraz z wbudowaniem w ilości 65 ton
1. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
2. Lokalizacja: Obręb Tylawa, teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 77a; oddz. 77f; oddz. 77b; oddz. 77g; oddz. 76a; oddz. 76b; oddz. 76c; oddz. 75a; oddz. 85c; oddz.82a, oddz.71b; oddz. 83b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 52800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaku zrywkowego w leśnictwie Piotruś1. Opis zamówienia
- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 1050 m
- Naprawa szlaku zrywkowego na długości około 1750 m
- Montaż płyt drogowych (3m x1m) w ilości 32 szt.
- Montaż rur Ø 50, 6m w ilości 14 szt;
- Budowa rowu - ok. 200 mb
2. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
3. Lokalizacja: teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 60g; oddz. 60f; oddz. 59h; oddz. 60d; oddz. 57a; oddz. 60b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 56640 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa szlaku zrywkowego w leśnictwie Zyndranowa1. Opis zamówienia
- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 300 m
- Budowa rowu - ok. 50 mb
- Montaż rur Ø 60 w ilości 3 szt;
2. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
3. Lokalizacja: teren leśnictwa Zyndranowa;
oddz. 130a
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 9650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.3) Ulica: Rzepnik 4
7.3.4) Miejscowość: Wojaszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.3) Ulica: Rzepnik 4
7.3.4) Miejscowość: Wojaszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.3) Ulica: Rzepnik 4
7.3.4) Miejscowość: Wojaszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.3) Ulica: Rzepnik 4
7.3.4) Miejscowość: Wojaszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56055,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56055,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Ant-Kop - Łukasz Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842588729
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 30
7.3.4) Miejscowość: Rymanów Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-481
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56055,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.3) Ulica: Rzepnik 4
7.3.4) Miejscowość: Wojaszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.