eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st.
Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002010882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 91

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-233

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st.
Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-502b132f-f525-4dbe-b1bb-8d8d54d86cfa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023516/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-502b132f-f525-4dbe-b1bb-8d8d54d86cfa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyci u Platformy e Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.plhttps://ezamowienia.gov.pl i/lub i/lub drogą elektroniczną na adres
poczty elektronicznej: zamowieniapzamowieniapubliczne@opsubliczne@ops-wola.waw.plwola.waw.pl (nie dotyczy składania ofert).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie
załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest O środek Pomocy
Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. J. Bema 91, 01 233 Warszawa, adres e mail:
sekretariat@ops-wola.waw.pl, tel. 22 571 50 00 , zwane w dalszej części obowiązku informacyjnego „ OPS lub Ośrodkiem'';
2) OPS powołał inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email, pisząc na adres e mail: iod@opswola.
waw.pl;
3) dane osobowe, podane Ośrodkowi przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
przeprowadzenia postępowania
ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp
Po zakończeniu postępowania, dane osobowe będą przechowywane w celach
archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrzeżeniem protokołu z
postępowania, którego okres przechowywania przez Zamawiającego określa art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakończeniu
postępowania)
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na
podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej
5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją
niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty
6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO
5) obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości wybrania oferty;
6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
7) osoba, której dane podano w postępowaniu posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Centrum może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu:
• sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6
ustawy Pzp);
• sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp);
b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
3. Realizacja przedmiotu zamówienia nie będzie się wiązać z powierzeniem Wykonawcy przetwarzania danych osobowych – w
rozumieniu art. 28 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
z tym zastrzeżeniem, że:
• skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp);
• skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp).
Osobie, której dane podano w postępowaniu nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKiA.26.2.1.2025.MBS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,
realizowanych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Bema 91 w Warszawie – budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 1071 m2, w którym na parterze mieści się duży hol.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 50% wartości zamówienia pierwotnego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena („C”) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%
Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:
Część I przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
4) skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.
5) skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część II przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część III przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
2) kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna
0 punktów w tym kryterium.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.
3) Łączna liczba punktów.
Ł = C + D
gdzie:
Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,
C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,
D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,
realizowanych w siedzibie Działu Wsparcia i Pomocy Rodzinie (zwanym dalej „DWPR”) oraz Działu przeciwdziałania
Przemocy Domowej przy Alei „Solidarności” 102 w Warszawie
– budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni użytkowej 452 m2, niepodpiwniczony

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2026-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 50% wartości zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena („C”) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%
Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:
Część I przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
4) skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.
5) skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część II przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część III przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
2) kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna
0 punktów w tym kryterium.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.
3) Łączna liczba punktów.
Ł = C + D
gdzie:
Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,
C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,
D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,
realizowanych w siedzibie Działu Pomocy Osobom w Kryzysie Bezdomności (zwanym dalej „DPB”) oraz Działu Pracy
Socjalnej i Programów Społecznych (zwanym dalej „DPSPS”) przy ul. Karolkowej 58 A w Warszawie – budynek
jednokondygnacyjny, o powierzchni parteru 356 m2 oraz piwnica.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-13 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 50% wartości zamówienia pierwotnego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena („C”) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony („D”) – waga kryterium 40%
Doświadczenie zawodowe kwalifikowanego pracownika ochrony będzie punktowane następująco:
Część I przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 5 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 10 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
4) skierowanie do realizacji usług 4 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 30 punktów.
5) skierowanie do realizacji usług 5 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część II przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 15 punktów.
2) skierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 25 punktów.
3) skierowanie do realizacji usług 3 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Część III przedmiotu zamówienia:
1) skierowanie do realizacji usług 1 pracownika kwalifikowanego, posiadającego
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 20 punktów.
2) kierowanie do realizacji usług 2 pracowników kwalifikowanych, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej
w obiektach użyteczności publicznej = 40 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu Ofertowym ilu pracowników, posiadających
co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, zostanie skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna
0 punktów w tym kryterium.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, przez cały okres realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony o doświadczeniu umożliwiającym zdobycie takiej samej ilości punktów, jakie otrzymał podczas przyznawania punktów w kryteriach oceny ofert.
3) Łączna liczba punktów.
Ł = C + D
gdzie:
Ł - Łączna liczba punktów badanej oferty,
C - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena,
D - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium doświadczenie pracowników ochrony.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczeniezawodowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – kwalifikowani pracownicy ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca, zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie świadczenia
usług ochroniarskich zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1995).
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca, zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej
działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł w stosunku do Części
I przedmiotu zamówienia oraz 150.000,00 zł w stosunku do części II przedmiotu zamówienia i 250.000,00 zł. w stosunku do
części III przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę na I i II lub III część przedmiotu zamówienia powinien
dysponować polisą OC na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Wykonawca składający ofertę na II i III część przedmiotu
zamówienia powinien dysponować polisą OC na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia (2 odrębne umowy)
polegające na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy każde
(dotyczący każdej części przedmiotu zamówienia).
Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część przedmiotu zamówienia (maksymalnie 2 części), na spełnianie warunku przedstawi doświadczenie, o którym mowa pod lit. a).
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, zdolnymi do jego wykonania, tj.
zespołem składającym się z osób, posiadających następujące kwalifikacje:
• kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej przeszkolonymi w zakresie pełnionych obowiązków, sprawni fizycznie i
intelektualnie, niekarani, posiadający umiejętność nawiązywania prawidłowych relacji interpersonalnych zgodnych z
podstawowymi zasadami kultury,
posiadającymi co najmniej 2 - letnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności
publicznej (recepcje biur, urzędów), wpisanymi na listę pracowników kwalifikowanych - art. 28 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 22
sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.),
• Koordynatorem/kierownikiem ochrony – przeszkolonym w zakresie pełnionych obowiązków, co najmniej 3 - letnie
doświadczenie w kierowaniu ochroną fizyczną w obiektach użyteczności publicznej (biura, urzędy).
W odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 6 osób – 1 koordynatora usług i 5
kwalifikowanymi pracownikami ochrony, spełniającymi warunki, o których mowa powyżej.
W odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 4 osób – 1 koordynatora usług i 3
kwalifikowanych pracowników ochrony, spełniających warunki, o których mowa powyżej.
W odniesieniu do Części III przedmiotu zamówienia zespół składa się co najmniej z 3 osób – 1 koordynatora usług i 2
kwalifikowanych pracowników ochrony, spełniających warunki, o których mowa powyżej.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna część przedmiotu zamówienia (maksymalnie 2 części), jest wymagany
minimum 1 koordynator do realizacji zamówienia.
Spełnienie wyżej wymienionego warunku będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ);
c) dysponuje wyposażeniem dla pracowników ochrony (według opisu przedmiotu zamówienia) oraz grupą interwencyjną.
Spełnienie wyżej wymienionego warunku będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –
Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków
udział w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5A, 5B i/lub 5C do SWZ (w zależności do części, której dotyczy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.