Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148625/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00155915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja III Międzynarodowej Konferencji naukowo – technicznej "Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sądeckie Wodociągi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490797830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Pola 22
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184438643
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@swns.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swns.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swns.logintrade.net/zapytania_email,122451,adf91a6b52f2bf391089f54ac5138b0c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja III Międzynarodowej Konferencji naukowo – technicznej "Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090eb227-c953-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.26.1.37.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208829,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie, organizacja i obsługa III Międzynarodowej Konferencji naukowo - technicznej „Infrastruktura Krytyczna Miast” w dniach 4-6.10.2023 r., w tym zapewnienie:1. sal wyposażonych w sprzęt multimedialny, w których odbywać się będzie Konferencja:
a. głównej sali konferencyjnej dla maksymalnie 130 uczestników,
b. mniejszej sali konferencyjnej dla 30 uczestników, w której odbywać się będą warsztaty techniczne.
2. usług gastronomicznych i artystycznych dla uczestników Konferencji w trakcie trwania:
a. kolacji biesiadnej dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji w dniu 4.10.2023 r.,
b. kolacji uroczystej dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji w dniu 5.10.2023 r.,
3. oprócz kolacji wyżej wymienionych w pkt. 2. lit. a i b, wyżywienia formie:
a. śniadania w dniach 5-6.10.2023 r.
b. obiadu w dniach 4-6.10.2023 r.
dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji.
4. usług hotelarskich – noclegów w pokojach jedno i dwuosobowych dla maksymalnie 130 uczestników Konferencji.
5. miejsc parkingowych dla samochodów uczestników Konferencji w liczbie nie mniejszej niż 85.
6. pracowników zapewniających prawidłową obsługę Konferencji.
7. przestrzeni wystawienniczej z dostępem do energii elektrycznej i Internetu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 201010,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji:- pamięci USB;
- długopisów klasycznych;
w ilości maksymalnie 130 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 2456,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji: toreb bawełnianych w kolorze naturalnym (ecru, surowa bawełna) w ilości maksymalnie 130 sztuk.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 1784,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów informacyjnych Konferencji:- zeszyty streszczeń wystąpień w czasie obrad Konferencji w ilości maksymalnie 130 sztuk;
- bannery konferencyjne (rozmiar 120 cm x 360 cm) – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 3578,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323348,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323348,7 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3357,9 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3997,5 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.7), zostały otwarte następujące oferty:
Oferta 1: PBM Południe Spółka Akcyjna TOUR s.k., Rytro 380, 33-343 Rytro
Cena oferty: 186 998,72 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 179 330,28 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 2 405,38 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 1 754,10 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 3 508,97 zł brutto
Oferta 2: Symposium Cracoviense Sp. z o.o., ul. Rakowicka 1/14, 31-511 Kraków
Cena oferty: 340 224,30 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji – 323 348,70 zł brutto
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji – 3 357,90 zł brutto
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji – 3 997,50 zł brutto
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych Konferencji – 9 520,20 zł brutto.
Zgodnie z informacją zamieszczoną w dniu 31.03.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania (pismo znak NZ.26.1.37.23.GS.6), Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia kwotę 203 986,56 zł brutto, w tym:
CZĘŚĆ I: Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji - 195 706.20 zł
CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników Konferencji - 2 612.52 zł
CZĘŚĆ III: Dostawa toreb materiałowych na materiały promocyjne dla uczestników Konferencji - 1 881.90 zł
CZĘŚĆ IV: Dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników Konferencji - 3 785.94 zł
Z uwagi na fakt, iż Oferta nr 1 w zakresie Części I-IV została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, zaś wartość Oferty nr 2 w zakresie Części I-IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny Oferty nr 2, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9520,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9520,2 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- BZP.271.24.2025 (...) modernizacja posadzki w pracowni warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.22.2025 Zakup, montaż oraz uzyskanie decyzji dopuszczającej do użytkowania windy pionowej w Domu Pomocy Społecznej, ul. Nawojowska 159.
- Rozbudowa drogi gminnej 293122K (ul. Jamnicka) w km od 00+455,00 do km 00+688,00 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz - cz. II budowa sieci wodociągowej
- Dostawy tonerów i bębnów do drukarek
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zespołu magazynów studyjnych w Sądeckim Parku Etnograficznym w ramach zadania pn. Magazyn Przeszłości , Przyszłość Kultury: " Centrum Edukacji i Konserwacji"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji konferencji dla potrzeb zorganizowania "10th Cracow Conference on Graph Theory" dla WMS DE-dzp.272-115/25
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Innowacyjne wykorzystanie produktów pszczelich" w ramach KSOW+
- Catering z dowozem i obsługą podczas dwóch konferencji na potrzeby realizacji operacji pn. "Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania w sektorze rolnym" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 - KSOW+
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.