Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098398/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857229400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da27e5a6-ac0e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008663/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 131163B na odcinku od DK nr 8 do wsi Kiersnówka
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 131031B we wsi Sucha Góra
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 103505 B Chodorówka Stara - Kol. Dryga
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 131016B Kol. Dryga - Nowe Stojło
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na działce geodezyjnej nr 286 obręb Dryga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Przebudowa drogi gminnej Nr 131016B na odcinku Kol. Dryga – granica gminy – Nowe StojłoZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
Parametry barier ochronnych : N2 W4 A, odcinek najazdowy- 8,0m, odcinek końcowy- 4,0m.
Rozbiórkę istniejących przepustów należy uwzględnić w pozycji wykonania.
Zgodnie z tabelą wyrównania nawierzchni kruszywem naturalnym należy wbudować 1486,5m3 kruszywa.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.
Dodatkowe informacje:
- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1502094,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej Nr 131505B na odcinku Chodorówka Stara – Kol. DrygaZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
Jednostką miary w poz.1.1.2.1. przedmiaru jest [m3].
Na drodze nr 131505B nie występują roboty związane z wycinką drzew i karczowaniem krzaków.
Nie należy uwzględniać rozbiórek przepustów pod zjazdami.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.
Dodatkowe informacje:
- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 947812,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Przebudowa drogo gminnej Nr 131163B na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do wsi KiersnówkaZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
- Zmawiający dopuszcza zmianę materiału wykonania przepustu - w km 0+056,00 przepust P1 z rur żelbetowych w ściankach prefabrykowanych o średnicy 80 cm i długości 8,50 na przepust z tworzyw sztucznych np. PEHD wraz z obrokowaniem.
Rozwiązania zamienne:
Pozycja 45 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość zaniechania wzmocnienia powierzchni skarp geokratami w przypadku zaproponowania innego rozwiązania, zapobiegającego osuwanie skarp, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
Pozycja 34 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części przelewowej z rur z tworzywa sztucznego o średnicy 80 cm wraz z obrukowaniem części wlotowych brukowcem, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
Pozycja 35 w przedmiarze robót – Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innego rozwiązania mającego na celu wzmocnienia warstwy mrozoochronnej niż stabilizacja cementem, po wcześniejszym uzgodnieniu z projektantem.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.
Dodatkowe informacje:
- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1574276,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej Nr 131031B we wsi Sucha GóraZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
Elementy ulicy
Drzewa do wycinki i krzaki do karczowania wraz z lokalizacją zaznaczono na PZT (Zał. Nr 1)
Ujęte w przedmiarze i kosztorysie znaki drogowe przeznaczone są do wymiany w miejsce istniejących znaków B-20 (na wlocie do drogi powiatowej) oraz D-42, D-43, E-17a i E-18a z obu stron wsi Sucha Góra.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.
Dodatkowe informacje:
- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 651334,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej w m. kol. Dryga na działce 276 w km. 0+000-0+797,50 o łącznej długości 0,7975kmZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Podbudowa
Nawierzchnia
Roboty wykończeniowe
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu
Rozbiórkę istniejących przepustów należy uwzględnić w pozycji wykonania.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, a nieuwzględnione w przedmiarze, nie będą mogły być uznane za roboty dodatkowe.
Dodatkowe informacje:
- Zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym leży w gestii Wykonawcy
- Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w trzech egzemplarzach.
- Na warstwy podbudowy należy stosować kruszywo naturalne CNR
- Zamawiający odstępuje od konieczności wykonania odcinka próbnego i próby technologicznej.
- Obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy spoczywa na Wykonawcy robót.
- Wymiary tablicy informacyjnej 120/80 cm po jednej na każdy odcinek drogi. Wzór tablicy zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 424418,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1516254,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2267057,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1516254,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784
7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1516254,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936704,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438486,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936704,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784
7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936704,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1816230,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674805,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1816230,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784
7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1816230,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399980,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584295,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399980,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784
7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399980,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455000,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692003,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455000,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784
7.3.3) Ulica: Małyszówka Kolonia 33
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455000,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHOWOLA
więcej: przetargi SUCHOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.