eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole[RB/5/TP/2024]Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
[RB/5/TP/2024]Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039149

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[RB/5/TP/2024]Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3dff418-2ea9-4654-ab77-3d095ee1dd0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB/5/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej”
w tym:
1.1. Roboty realizowane będą zgodnie z warunkami określonymi w Umowie oraz w Specyfikacjach technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
1.2. Wszystkie roboty będą wykonywane przy użyciu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
1.3. Wykonawca winien dołożyć starań, by zminimalizować utrudnienia w funkcjonowaniu obiektów znajdujących w otoczeniu placu budowy spowodowane realizacją zamówienia.
1.4. Przy realizacji robót budowlanych należy chronić przed uszkodzeniem wszystkie istniejące instalacje i roślinność nie podlegającą planowanej wycince, zlokalizowane w obrębie placu budowy i w jego bezpośrednim sąsiedztwie, a w szczególności drzewa i podziemne linie energetyczne.
1.5. Wszelkie zniszczenia i uszkodzenia dokonane przez Wykonawcę powinny być naprawione niezwłocznie, jednak nie później niż do czasu zakończenia robót.
1.6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
1.7. Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną.
1.8. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
1.9. Wszelkie odpady powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych należą do Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek skalkulować koszt ich utylizacji lub ewentualny przychód ze sprzedaży i uwzględnić w ofercie w cenie ryczałtowej.
1.10. Wszelkie odpady – w tym również wszelkiego rodzaju pozostałości, należy bez zbędnej zwłoki wywieźć do Centrum Zagospodarowania Odpadów w Opolu lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu ( w formie Karty Przekazania Odpadu w elektronicznym systemie BDO (Baza Danych o Odpadach) w formacie PDF na nośniku elektronicznym) sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Powyższe zobowiązanie obejmuje w szczególności zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania.
1.11. Wszelkie roboty, czynności, materiały, rozwiązania, etc. nieopisane lub niewymienione w dokumentacji wykonawczej, a konieczne do przeprowadzenia z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej etc. muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji budowlanej. Roboty takie muszą być skalkulowane w cenie oferty.
1.12. W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji. W tym Wykonawca zapewni w cenie oferty nadzór nad wykonywanymi pracami przez uprawnionego Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją techniczną.
2. Szczegóły projektowe zawiera dokumentacja projektowa będąca integralną częścią przedmiotowego postępowania, mieszczącą się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4667850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5503020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4667850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75403339094

7.3.3) Ulica: Usługowa 6

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-127

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4667850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.