Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00050816/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00063071/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
[RB/5/TP/2024]Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10391491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[RB/5/TP/2024]Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3dff418-2ea9-4654-ab77-3d095ee1dd0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB/5/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Opolu przy ul. Wspólnej”
w tym:
1.1. Roboty realizowane będą zgodnie z warunkami określonymi w Umowie oraz w Specyfikacjach technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
1.2. Wszystkie roboty będą wykonywane przy użyciu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
1.3. Wykonawca winien dołożyć starań, by zminimalizować utrudnienia w funkcjonowaniu obiektów znajdujących w otoczeniu placu budowy spowodowane realizacją zamówienia.
1.4. Przy realizacji robót budowlanych należy chronić przed uszkodzeniem wszystkie istniejące instalacje i roślinność nie podlegającą planowanej wycince, zlokalizowane w obrębie placu budowy i w jego bezpośrednim sąsiedztwie, a w szczególności drzewa i podziemne linie energetyczne.
1.5. Wszelkie zniszczenia i uszkodzenia dokonane przez Wykonawcę powinny być naprawione niezwłocznie, jednak nie później niż do czasu zakończenia robót.
1.6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
1.7. Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną.
1.8. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
1.9. Wszelkie odpady powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych należą do Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek skalkulować koszt ich utylizacji lub ewentualny przychód ze sprzedaży i uwzględnić w ofercie w cenie ryczałtowej.
1.10. Wszelkie odpady – w tym również wszelkiego rodzaju pozostałości, należy bez zbędnej zwłoki wywieźć do Centrum Zagospodarowania Odpadów w Opolu lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu ( w formie Karty Przekazania Odpadu w elektronicznym systemie BDO (Baza Danych o Odpadach) w formacie PDF na nośniku elektronicznym) sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Powyższe zobowiązanie obejmuje w szczególności zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania.
1.11. Wszelkie roboty, czynności, materiały, rozwiązania, etc. nieopisane lub niewymienione w dokumentacji wykonawczej, a konieczne do przeprowadzenia z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej etc. muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji budowlanej. Roboty takie muszą być skalkulowane w cenie oferty.
1.12. W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji. W tym Wykonawca zapewni w cenie oferty nadzór nad wykonywanymi pracami przez uprawnionego Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją techniczną.
2. Szczegóły projektowe zawiera dokumentacja projektowa będąca integralną częścią przedmiotowego postępowania, mieszczącą się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4667850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5503020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4667850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75403339094
7.3.3) Ulica: Usługowa 6
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-127
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4667850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.