eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego kompleksu boisk ORLIK 2012 przy SP nr 3 w Górze ul. Poznańska wraz z budową bieżni lekkoatlet. (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego kompleksu boisk ORLIK 2012 przy SP nr 3 w Górze ul. Poznańska wraz z budową bieżni lekkoatlet. (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/192302

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego kompleksu boisk ORLIK 2012 przy SP nr 3 w Górze ul. Poznańska wraz z budową bieżni lekkoatlet. (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57e7f85-e178-4537-9437-b36742333617

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028254/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Wyk. rob. bud. w ramach zad. pn. „Poprawa stanu technicznego kompleksu boisk ORLIK 2012 przy SP nr 3 w Górze ul. Poznańska wraz z budową bieżni lekkoatletycznej, skoczni do skoku w dal (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 816117,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano:
- wykonanie nowej warstwy EPDM o grubości 10 mm wraz z malowaniem nowych linii boiska wielofunkcyjnego,
- budowę 4 torowej bieżni lekkoatletycznej o długości 70 m i nawierzchni syntetycznej typu natrysk,
- budowę jednotorowej skoczni do skoku w dal, długość rozbiegu 30 m o nawierzchni syntetycznej, długość zeskoczni 10 m wypełniona piaskiem kwarcowym bądź płukanym,
- remont płyty betonowej skate parku oraz wymianie istniejących urządzeń na nowe
- demontaż istniejącego ogrodzenia betonowego oraz wykonanie nowego ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej – 98 m,
- budowę rzutni do pchnięcia kulą wraz z sektorem rzutów,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej Holland gr. 8 cm,
- wymianę i montaż dodatkowych opraw oświetleniowych obiektu – 25 szt,
- demontaż istniejącego piłko chwytu boiska do piłki nożnej oraz montaż nowego piłkochwytu o wysokości 6 m z siatki bezwęzłowej polipropylenowej,
- zakup wyposażenia w postaci ławek, koszy na śmieci, bloków startowych, płotków biegowych oraz treningowych kul do pchnięcia
- wykonaniu robót ziemnych w zakresie przebudowy skarpy oraz wywózce i utylizacji części nakładów ziemi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114262,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1625546,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1114262,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481581527

7.3.4) Miejscowość: DZIERŻYSŁAW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1114262,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.