eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ysomiceBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 W ¦WIERCZYNKACH



Og³oszenie z dnia 2025-04-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 W ¦WIERCZYNKACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £YSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 566783222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lysomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 W ¦WIERCZYNKACH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aee27ae4-6278-4b03-b0c5-53bd408e50c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00198473

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030467/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w ¦wierczynkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani± Elwirê Jarosz,
- Pana Krzysztofa Suleckiego.
3. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt 16 ustawy Pzp) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej, komunikacjê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@lysomice.pl , z zastrze¿eniem, ¿e ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje pisemnie przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana pisemnie przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
9. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
[...] Wiêcej informacji rozdzia³ 17 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostêpniam klauzulê informacyjn±. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy £ysomice. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: - listownie na adres siedziby: ul. Warszawska 8, 87-148 £ysomice, - telefonicznie 56 678 32 22. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych zosta³ tak¿e powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿esz siê kontaktowaæ wysy³aj±c e-mail na adres: inspektor@cbi24.pl .
1. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu zawarcia umowy miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, której przedmiotem jest us³uga, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (te¿ umowa o podwykonawstwo), a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przeka¿esz administratorowi z w³asnej inicjatywy wiêcej danych ni¿ jest to konieczne dla za³atwienia Twojej sprawy (tzw. dzia³anie wyra¼nie potwierdzaj±ce).
2. Twoje dane osobowe mo¿emy ujawniaæ, przekazywaæ i udostêpniaæ wy³±cznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa s± nimi m. in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp, w³a¶ciciele platformy zakupowej, na której prowadzone bêdzie postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wyst±pi± z takim ¿±daniem oczywi¶cie w oparciu o stosown± podstawê prawn±. Pracownikom oraz wspó³pracownikom administratora.
3. Twoje dane osobowe mo¿emy tak¿e przekazywaæ podmiotom, które przetwarzaj± je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzaj±cym, s± nimi m.in. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne i inne jednak¿e przekazanie Twoich danych nast±piæ mo¿e tylko wtedy, gdy zapewni± one odpowiedni± ochronê Twoich praw.
4. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym równie¿ przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówieñ publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
3) w zakresie danych, gdzie wyrazi³e¶ zgodê na ich przetwarzanie, do czasu cofniêcie zgody, nie d³u¿ej jednak ni¿ do czasu wskazanego w pkt 1.
[...] Wiêcej informacji w rozdziale 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego Orlik w miejscowo¶ci ¦wierczynki, gmina £ysomice, powiat toruñski, województwo kujawsko – pomorskie, w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie polega na projektowaniu i uzyskaniu niezbêdnych decyzji administracyjnych zezwalaj±cych na realizacjê robót budowlanych, a nastêpnie budowie boiska do pi³ki no¿nej, budowie boiska wielofunkcyjnego, o¶wietlenia, wykonaniu utwardzeñ, monta¿u ma³ej architektury, monta¿u kontenera, który ma s³u¿yæ jako budynek gospodarczy do przechowywania sprzêtu sportowego, a¿ do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenia zakoñczenia robót (je¿eli dotyczy).
3. W ramach prac przewiduje siê:
1) budowê boiska do pi³ki no¿nej;
2) budowê boiska wielofunkcyjnego;
3) wykonanie o¶wietlenia;
4) wykonanie utwardzeñ;
5) monta¿ obiektów ma³ej architektury;
6) monta¿ kontenera.
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) pozyskanie niezbêdnych podk³adów mapowych do celów projektowych;
2) wykonanie odwiertów i badañ geotechnicznych oraz sporz±dzenie wymaganej prawem, dla ustalonej kategorii geotechnicznej i warunków gruntowych, dokumentacji geologicznej, geotechnicznej wraz z niezbêdnymi decyzjami administracyjnymi w zakresie robót geologicznych, odwodnieñ itp.;
3) weryfikacja mo¿liwo¶ci wykorzystania istniej±cych przy³±czy dla celów przedmiotowych zadañ lub uzyskanie na rzecz Inwestora nowych warunków technicznych, zapewnieñ przy³±czenia do sieci zewnêtrznych oraz uzyskanie warunków usuniêcia ewentualnych kolizji technicznych;
4) uzyskanie na rzecz Inwestora wszystkich koniecznych do realizacji zadania: decyzji, opinii, uzgodnieñ, sprawdzeñ rozwi±zañ projektowych i zatwierdzeñ w zakresie wynikaj±cym z przepisów i wymagañ uprawnionych w³adz, ze szczególnym uwzglêdnieniem przepisów sanitarnych oraz bezpieczeñstwa po¿arowego;
5) wykonanie i uzgodnienie projektów zwi±zanych z usuniêciem kolizji, w tym wykonanie i uzgodnienie projektów budowlanych (wraz z niezbêdnymi decyzjami);
6) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbêdnymi decyzjami, opiniami, ekspertyzami i uzgodnieniami oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê;
7) opracowanie wielobran¿owych projektów wykonawczych;
8) opracowanie koniecznych przedmiarów, ekspertyz, kosztorysów i specyfikacji technicznych;
9) opracowanie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, ochrony ¶rodowiska, ochrony przeciwpo¿arowej i innych zagro¿eñ w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrêbnych przepisów;
10) przygotowanie projektu na czasow± organizacjê ruchu w czasie budowy, o ile bêdzie taka potrzeba;
11) obs³ugê geodezyjn± polegaj±c± na wytyczeniu przebiegu robót;
12) przygotowanie terenu do realizacji inwestycji, w tym: uzgodnienia z Zamawiaj±cym i/lub U¿ytkownikiem szczegó³ów realizacji Inwestycji, których oddzia³ywanie mo¿e mieæ wp³yw na normaln± pracê Szko³y; zapewnienia wszelkich mediów niezbêdnych na czas realizacji inwestycji; przygotowanie placu i zaplecza budowy zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiaj±cego oraz zapewnienie ochrony terenu w trakcie realizacji;
13) sporz±dzenie harmonogramu ogólnego oraz uzgadnianie z Zamawiaj±cym i Inspektorem Nadzoru;
14) analiza strefy oddzia³ywania robót (m.in. wykopy) na obiekty s±siaduj±ce z inwestycj± wraz z opracowaniem projektu zabezpieczenia tych obiektów oraz metody monitoringu ich stanu w trakcie wykonywania robót;
15) wykonanie Orlika oraz oddanie do u¿ytkowania obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± towarzysz±c±;
16) Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zobowi±zuje siê zorganizowaæ i urz±dziæ zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbêdnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia;
17) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz uprz±tniêcie po zakoñczeniu Inwestycji zaplecza budowy oraz terenu budowy;
18) po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym i doprowadzenia ich do stanu jaki by³ przed rozpoczêciem robot;
19) zapewnienia wszelkich mediów niezbêdnych do u¿ytkowania Inwestycji;
20) przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
21) wykonanie rozruchu i sprawdzenia wszelkich instalacji i systemów (wraz ze sprawdzeniem ich efektywno¶ci w stosunku do za³o¿eñ projektowych) stanowi±cych zakres zamierzenia budowlanego, wraz ze szkoleniem przedstawicieli Zamawiaj±cego z zakresu ich obs³ugi;
22) prowadzenie analizy ryzyk, w tym ¶rodowiskowych wraz z ocen± nastêpstw i prawdopodobieñstwem ich wyst±pienia;
23) wykonanie przegl±dów gwarancyjnych i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji;
24) wykonanie w³asnym kosztem i staraniem wszystkich wymagane prawem próby i badañ, a ich wyniki, zezwolenia, za¶wiadczenia i certyfikaty przed³o¿yæ wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru koñcowego;
25) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uci±¿liwo¶ci prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje tak¿e wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadaj±cych wymagane przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
26) Wykonawca zapewnia materia³y i urz±dzenia niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, posiadaj±ce aktualne atesty i certyfikaty pozwalaj±ce na ich stosowanie. Transport materia³ów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urz±dzeñ obci±¿aj± Wykonawcê;
27) Wykonawca zabezpiecza teren budowy maj±c na wzglêdzie mienie Zamawiaj±cego i w³asne;
28) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo swoich pracowników oraz innych osób znajduj±cych siê w obrêbie przekazanego placu budowy z tytu³u prowadzonych robot;
29) Wykonawca zapewnia we w³asnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów;
30) usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy;
31) Wykonawca na w³asny koszt dostarczy wszystkie materia³y budowlane oraz sprzêt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakoñczeniu budowy wszelkie urz±dzenia z terenu budowy;
32) od daty protokolarnego przejêcia terenu budowy, a¿ do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynik³e na terenie przejêtym oraz terenie, na który roboty te mog± oddzia³ywaæ;
33) prowadzenie na bie¿±co i przechowywanie dokumentów budowy (w tym dziennika budowy), w formie zgodnej z prawem budowlanym;
34) Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie robót ulegaj±cych zakryciu oraz o terminie robót zanikaj±cych. Je¿eli Wykonawca nie poinformowa³ o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowi±zany jest odkryæ lub wykonaæ otwory niezbêdne do zbadania robót, a nastêpnie przywróciæ prace do stanu poprzedniego. Inspektor nadzoru zostanie powo³any przez Zamawiaj±cego.
35) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w jêzyku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na no¶niku elektronicznym typu pendrive oraz CD/DVD. Wszystkie dokumenty powinny byæ sporz±dzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostêpnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostêpnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg.
36) Kompletowanie w trakcie realizacji robót, stanowi±cych przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa oraz przygotowanie do odbioru koñcowego kompletu protoko³ów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie (je¿eli dotyczy) lub zawiadomienia o zakoñczeniu budowy (je¿eli dotyczy) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie ca³o¶ci zamierzenia budowlanego (je¿eli dotyczy) – ostatecznej decyzji administracyjnej
37) inne prace zwi±zane z procesem budowy.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ i zawiera: Program Funkcjonalno – U¿ytkowy, Specyfikacje Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB), lokalizacjê inwestycji na mapie zasadniczej, decyzja ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób okre¶lony w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami, sztuk± budowlan±, na podstawie oglêdzin terenu budowy.
6. Roboty budowlane prowadzone bêd± na czynnym terenie (teren szko³y podstawowej), wobec tego Wykonawca musi uwzglêdniæ wynikaj±ce st±d ograniczenia i konieczno¶æ wykonania dodatkowych zabezpieczeñ, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bie¿±co nieczysto¶ci, zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci.
7. Zapewnienia we w³asnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym i doprowadzenie do stanu jaki by³ przed rozpoczêciem robót.
8. Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ za naruszenie istniej±cego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urz±dzeñ podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego i nadziemnego nale¿y uzgadniaæ z zarz±dcami sieci.
9. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym, STWIORB, lokalizacji inwestycji oraz na podstawie projektowanych postanowieñ umowy.
[...] Wiêcej informacji w rozdziale 5 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postêpowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1- Cena (C) – WAGA 60 pkt
2- Gwarancja i rêkojmia (G) – WAGA 40 pkt

2. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami, przyjmuj±c ¿e 1% = 1 pkt:

1 – Kryterium „Cena” – (C)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcê w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:

C = Cmin / Cbad x 100pkt x 60 %
Gdzie:
C = liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena ca³kowita oferty
Cmin = najni¿sza cena ca³kowita spo¶ród badanych ofert,
Cbad = cena ca³kowita oferty badanej

2 – Kryterium „Gwarancja i rêkojmia” – (G)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia wskazanego w formularzu oferty dotycz±cego udzielonego przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi, wg poni¿szego zestawienia:


Okres gwarancji i rêkojmi od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru Liczba punktów
36 Miesiêcy 0 pkt
48 Miesiêcy 20 pkt
60 Miesiêcy 40 pkt


Uwaga!
1. Zaoferowany okres gwarancji jest to¿samy z zaoferowanym okresem rêkojmi.
2. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
3. Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi dla oceny oferty wynosi 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia;
4. Je¿eli którykolwiek Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ maksymalny podany przez Zamawiaj±cego otrzyma liczbê punktów tak±, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji i rêkojmi;
5. Je¿eli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wska¿e okres krótszy, ni¿ minimalny okres gwarancji i rêkojmi (36 miesiêcy), oferta taka bêdzie podlega³a odrzuceniu.
6. Brak w ofercie wpisu dotycz±cego d³ugo¶ci okresu gwarancji i rêkojmi bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako minimalny 36 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi.

Wykonawca w powy¿szym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.

Szczegó³owe warunki dotycz±ce gwarancji i rêkojmi stanowi± zapisy okre¶lone
w projektowanych postanowieniach umowy.

7. Za ofertê najkorzystniejsz± zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach, zgodnie z poni¿szym wzorem:

P = C + G

Gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Gwarancja i rêkojmia”

8. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
9. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
10. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
11. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
– w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ wykona³ roboty budowlane w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane jest wykonanie jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) odpowiadaj±cej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. polegaj±cej na budowie obiektu sportowego, w którego zakres wchodzi wykonanie boiska sportowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto (piêæset tysiêcy z³otych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
3. Ponadto w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN od tej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.
− wykaz robót budowlanych, aktualny na dzieñ z³o¿enia. Wykonawca w wykazie ma obowi±zek wskazaæ wykaz robót budowlanych potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale 14 SWZ. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego:

35 9511 0000 2002 0032 0267 0003
Nicolaus Bank Spó³dzielczy w Toruniu o/£ysomice z dopiskiem dla:
„WADIUM - ZP.271.4.2025”

5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporz±dzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, uznane jest przez Zamawiaj±cego za orygina³;
9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.
10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wy¿ej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postêpowania (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp).
11. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie - (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Za³±cznik nr 5 – Postanowienia umowy – (projekt)
ZMIANY POSTANOWIEÑ UMOWY
§ 15
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian:
1. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków Stron umowy, wprowadzonych po jej zawarciu i wywo³uj±cych potrzebê zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w umowie, lub terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku przestojów lub opó¼nieñ w realizacji przedmiotu zamówienia, wywo³anych poni¿szymi przyczynami, w szczególno¶ci :
1) zaistnia³ymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi: prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ zgodnie z technologi± przewidzian± przez producentów, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci z uwagi na wyst±pienie temperatur powietrza poni¿ej +50C, wiatru uniemo¿liwiaj±cego pracê ludzi lub maszyn budowlanych, wyst±pienie gwa³townych opadów deszczu, ¶niegu, gradobicie, burz z wy³adowaniami atmosferycznymi;
2) odnalezieniem niewypa³ów i niewybuchów, znalezisk i wykopalisk archeologicznych;
3) wyst±pieniem kolizji z niezinwentaryzowanymi lub b³êdnie zinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych oraz innego uzbrojenia podziemnego, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót, zmianê dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych;
4) wyst±pieniem awarii na placu budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót;
5) wyst±pieniem warunków organizacyjno-technicznych, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez u¿ytkownika lub zale¿y od dzia³ania innego podmiotu lub osób, b±d¼ realizacji prac przez wiêcej ni¿ jednego wykonawcê na wspólnym placu budowy, a tak¿e w przypadkach przerwania robót objêtych przedmiotem zamówienia na czas realizacji robót dodatkowych nie objêtych zamówieniem podstawowym, prac niemo¿liwych do przewidzenia albo w przypadku wyst±pienia prac polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, us³ug lub dostaw, b±d¼ zale¿nymi wy³±cznie od Zamawiaj±cego;
6) wyst±pieniem nastêpstw dzia³ania organów administracji, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd±:
− przekroczenia okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ,
− odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ;
7) zaistnieniem uwarunkowañ formalno-prawnych, w szczególno¶ci dotycz±cych wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od stron, lub których strony nie mog³y przewidzieæ;
8) wyst±pieniem innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na plac budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkañców, przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu, przerwy lub opó¼nienia w dostawie materia³ów lub urz±dzeñ dedykowanych do wykonania przedmiotu zamówienia;
9) zaistnieniem okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem i utrzymywaniem siê stanu zagro¿enia epidemicznego lub stanu epidemii lub pog³êbiania lub utrzymywania siê stanu zagro¿enia epidemicznego lub stanu epidemii,
[...] WIÊCEJ INFORMACJI W ZA£¡CZNIKU NR 5 PARAGRAF 15

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 10:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci oferty, która podlegaæ bêdzie ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji Zamawiaj±cy zaprosi Wykonawców do sk³adania ofert dodatkowych.
2. Negocjacje o których mowa powy¿ej nie bêd± mog³y prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ oraz bêd± dotyczy³y wy³±cznie tych elementów oferty, które podlegaæ bêd± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
3. Kryteria oceny ofert, które Zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosuj±c kryteria oceny ofert opisane w Rozdziale 24. Maksymalna liczba wykonawców, których Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji ofert: wynosi 3 (trzy) z zastrze¿eniem ust. 7.
4. Ofertê Wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje siê za odrzucon±.
5. Je¿eli w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, liczba z³o¿onych przez Wykonawców ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, bêdzie mniejsza ni¿ trzy Zamawiaj±cy bêdzie kontynuowa³ postêpowanie.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna po otwarciu ofert, ¿e nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu w ramach kryteriów oceny oferty.
7. W przypadku podjêcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, w pierwszym kroku zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, o Wykonawcach:
a) których oferty nie zosta³y odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji,
b) których oferty zosta³y odrzucone,
c) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji w przypadku o którym mowa w art. 288 ust 1 Pzp; podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Prowadzone negocjacje maj± poufny charakter. ¯adna ze stron nie mo¿e, bez zgody drugiej strony, ujawniaæ informacji technicznych i handlowych zwi±zanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji przed ich ujawnieniem.
9. Po zakoñczeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiaj±cy informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych.
10. Zamawiaj±cy wyznaczy termin na z³o¿enie ofert dodatkowych z uwzglêdnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym ¿e termin ten nie bêdzie krótszy ni¿ 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do sk³adania ofert dodatkowych.
11. Zaproszenie do z³o¿enia ofert dodatkowych, zgodnie z zapisami art. 294 ustawy Pzp, bêdzie zawieraæ co najmniej:
a) nazwê oraz adres zamawiaj±cego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postêpowania;
b) sposób i termin sk³adania ofert dodatkowych oraz jêzyk lub jêzyki, w jakich musz± one byæ sporz±dzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
12. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cych ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji.
13. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
14. Oferta przestaje wi±zaæ Wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow± zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
15. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dofinansowanie ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024 pn.: „Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w ¦wierczynkach”.

TERMIN REALIZACJI:
1. Termin realizacji zamówienia do 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
2. Za termin wykonania ca³o¶ci zamówienia przez Wykonawcê uznaje siê datê podpisania protoko³u odbioru koñcowego, o którym mowa w Projekcie umowy, który zostanie podpisany po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenia zakoñczenia robót (je¿eli dotyczy).
3. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji zamówienia uregulowane s± w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - projekt umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

WYKLUCZENIE:
6. Ponadto na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy, tj.:
a) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy,
b) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy,
c) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.