Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113093/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Skarżyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@skarzysko.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skarzysko.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-757bf0d9-3d30-4507-b44e-ba26001477941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757bf0d9-3d30-4507-b44e-ba2600147794
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043098/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego, mebli i wyposażenia w ramach projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.06.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części):
1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa 10 laptopów i akcesoriów;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 34400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części):
1) Zadanie 2 - Zakup i dostawa 10 licencji oprogramowania Microsoft Office 2024 lub równoważnego;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części):
1) Zadanie 3 - zakup i dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42962,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220679228
7.3.3) Ulica: Kazimierza Porębskiego 28/17
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14278,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368182190
7.3.3) Ulica: Bartycka 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-716
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Urzędu Miasta w Skarżysku - Kamiennej
- "Budowa drogi łączącej ul. Żeromskiego z Al. Tysiąclecia w Skarżysku-Kamiennej"
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Komputery 2025
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.