eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LidzbarkBudowa ogrodzeń na terenie gminy Lidzbark.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodzeń na terenie gminy Lidzbark.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05

1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbark

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzeń na terenie gminy Lidzbark.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-679ec02d-9f80-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018234/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa ogrodzeń na terenie gminy Lidzbark

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083172/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84080,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu działki nr 247, obręb Bryńsk.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych,
– budowę ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych o wys. panela 1,45 - 1,5 m na słupkach stalowych z kształtowników o profilu 60x40x2 mm montowanych w rozstawie co 2,5 m. Słupek ogrodzeniowy zakończony daszkiem (kapturkiem). Panele ogrodzeniowe wykonane z drutu o średnicy min. 4 mm, w rozstawie 4,5 - 5 cm mocowane do słupków za pomocą łączników. Panel, słupek ogrodzeniowy i łącznik panela w kolorze zielonym, daszek – czarny. Długość ogrodzenia – 301 m.
– Furtka stalowa (z kształtowników) szer. 1,5 m wypełniona panelem ogrodzeniowym, kompletna z zamknięciem (charakterystyka materiałowa zgodna z głównym panelem ogrodzeniowym), w ilości sztuk – 2,
– Brama stalowa (z kształtowników) szer. 4,0 m, dwuskrzydłowa, wypełniona panelem ogrodzeniowym, kompletna z zamknięciem (charakterystyka materiałowa zgodna z głównym panelem ogrodzeniowym), w ilości sztuk – 2.
– Brama wjazdowa automatyczna, przesuwna o dł. 6 m – dostawa i montaż. Brama wyposażona w napęd elektryczny, ze słupkami, prowadnicami oraz kompletem wózków i rolek prowadzących, w ilości sztuk – 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 65027,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Zagospodarowanie działki nr 479 w m. Wawrowo.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności budowę ogrodzenia:
– Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych o wys. panela 1,2-1,25 m na słupkach stalowych z kształtowników o profilu 60x40x2 mm montowanych w rozstawie co 2,5 m. Słupek ogrodzeniowy zakończony daszkiem (kapturkiem). Panele ogrodzeniowe wykonane z drutu o średnicy min. 4 mm, w rozstawie 4,5-5 cm mocowane do słupków za pomocą łączników. Panel, słupek ogrodzeniowy i łącznik panela w kolorze zielonym, daszek – czarny. Długość ogrodzenia – 33 m.
– Brama stalowa (z kształtowników) szer. 4,0 m, dwuskrzydłowa, wypełniona panelem ogrodzeniowym, kompletna z zamknięciem (charakterystyka materiałowa zgodna z głównym panelem ogrodzeniowym), w ilości sztuk – 2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 11058,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Ogrodzenie siłowni plenerowej w Ciborzu.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
– rozbiórkę ogrodzenia z desek na słupkach stalowych obetonowanych.
– ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych o wys. panela 1,2-1,25 m na słupkach stalowych z kształtowników o profilu 60x40x2 mm montowanych w rozstawie co 2,5 m. Słupek ogrodzeniowy zakończony daszkiem (kapturkiem). Panele ogrodzeniowe wykonane z drutu o średnicy min. 4 mm, w rozstawie 4,5-5 cm mocowane do słupków za pomocą łączników. Panel, słupek ogrodzeniowy i łącznik panela w kolorze zielonym, daszek – czarny. Długość ogrodzenia – 45 m.
– furtka stalowa (z kształtowników) szer. 1,5 m wypełniona panelem ogrodzeniowym, kompletna z zamknięciem (charakterystyka materiałowa zgodna z głównym panelem ogrodzeniowym), w ilości sztuk – 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 8127,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154365,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Wiesław Zdzisław Dawid

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519648860

7.3.3) Ulica: Chabrowa 29

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8241,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Wiesław Dawid

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519648860

7.3.3) Ulica: Chabrowa 29

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8241,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9798,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22922,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9798,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Patryk Śliwka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280402106

7.3.3) Ulica: Jeleńska 34/14

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark

7.3.5) Kod pocztowy: 13-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9798,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.