Og³oszenie z dnia 2021-09-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00254374/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Mikroskop z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mikroskop z akcesoriami
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15100006-1782-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00183835
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005694/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.18 Mikroskop z akcesoriami
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków
dowodowych (o ile s± wymagane) innych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiaj±cego: przetargi@nencki.edu.pl .
Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta (dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê) i O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy -Pzp, musi byæ sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (czyli dokument musi byæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym).
2. Pozosta³e dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ sporz±dzane s± w postaci z lub w
formie dokumentu elektronicznego.
3. Korespondencja: Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty elektronicznej jako za³±czniki, na wskazany powy¿ej adres e-mail Zamawiaj±cego.
4. Oferta: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP i zarejestrowaæ siê na miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty wynosi 150 MB.4. Wykonawca sk³ada Ofertê
za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez
Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W
formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona zosta³a w ROZDZIALE II SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-45/2020
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mikroskopu z akcesoriami, zwanego dalej urz±dzeniem. Szczegó³owe, minimalne wymagane parametry urz±dzenia zosta³y opisane w za³±czniku nr 2 do SWZ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w sk³ad urz±dzenia musz± byæ fabrycznie nowe i nie wykorzystywane wcze¶niej w celach prezentacji. Urz±dzenie ma byæ kompletne, gotowe do pracy zgodnie ze specyfikacj±, bez konieczno¶ci zakupu dodatkowych elementów.
W zakres zamówienia wchodzi:
dostarczenie urz±dzenia do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiaj±cego,
jego instalacja i uruchomienie,
szkolenie pracowników Zamawiaj±cego z eksploatacji i obs³ugi urz±dzenia, w siedzibie Zamawiaj±cego,
udzielenie gwarancji i serwisu gwarancyjnego o warunkach opisanych poni¿ej.
Wymagane jest zaoferowanie ¶wiadczenia serwisu pogwarancyjnego o warunkach nie gorszych ni¿ wskazane dla serwisu gwarancyjnego. W Ofercie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o oferowaniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego posiadaj±cego autoryzacjê producenta urz±dzenia.
Cena za zamówienie obejmuje; transport, roz³adowanie, wniesienie, instalacjê, uruchomienie, szkolenie oraz serwis gwarancyjny. Serwis pogwarancyjny ¶wiadczony bêdzie po wyga¶niêciu serwisu gwarancyjnego na podstawie odrêbnej umowy.
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
D³ugo¶æ udzielonej gwarancji na wszystkie elementy urz±dzenia musi wynosiæ minimum 12 miesiêcy. Naprawa gwarancyjna musi byæ wykonana w ci±gu 21 dni roboczych, a je¿eli wyst±pi konieczno¶æ importu czê¶ci zamiennych, naprawa zostaæ wykonana w ci±gu 35 dni roboczych od daty otrzymania zg³oszenia usterki. Wykonawcy mog± zaoferowaæ d³u¿szy okres gwarancji, zaoferowanie d³u¿szego terminu jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponuj±ce krótsz± gwarancjê ni¿ wymagana zostan± odrzucone.
Autoryzowany przez producenta urz±dzenia serwis gwarancyjny musi obejmowaæ pracê serwisanta, dojazd i wszystkie czê¶ci niezbêdne do naprawy urz±dzenia. Od osoby wykonuj±cej serwis wymagane s± kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania serwisu. Czas reakcji serwisowej (rozumiany jako podjêcie naprawy w siedzibie Zamawiaj±cego lub podjêcie naprawy zdalnej, zale¿nie od typu usterki), nast±pi maksymalnie w ci±gu 72 godzin od momentu zg³oszenia (telefoniczne lub mail). Wykonawcy mog± zaoferowaæ krótszy czas reakcji, zaoferowanie krótszego czasu reakcji serwisowej jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponuj±ce d³u¿szy czas ni¿ wymagany zostan± odrzucone.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy wyznacza warunek udzia³u w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. w zwi±zku z art. 116 Pzp, dotycz±cy posiadania niezbêdnego do¶wiadczenia.Okre¶lenie warunku: Wykonawca w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, musi zrealizowaæ nale¿ycie nie mniej ni¿ dwa (2) zamówienia polegaj±ce na dostarczeniu mikroskopu, w kwocie nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ netto (bez VAT) ka¿de z nich.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia; O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji, zawartych w z³o¿onym wraz z Ofert± O¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z niniejszego postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia;
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania Ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenia/ dokumenty stanowi±ce tre¶æ oferty, sk³adane z Ofert±:-Szablon oferty (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
-Formularz oferty -Parametry (wzór stanowi za³±czniki do SWZ).
-Informacja o z³o¿eniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (wzór stanowi za³±cznik do SWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
-Informacja o zastrze¿eniu jawno¶ci tre¶ci stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi za³±cznik do SIWZ) -sk³adana o ile dotyczy.
O¶wiadczenia/ dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, potwierdzaj±ce tre¶æ oferty, sk³adane z Ofert±:
-Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu czê¶ci zamówienia podwykonawc± (wzór stanowi za³±cznik do SWZ).
-Pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -sk³adane o ile dotyczy.
-Zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzaj±cy udostêpnienie dla Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzaj±cy w swej tre¶ci, ¿e okre¶lony w art. 118 ustawy Pzp potencja³ zosta³ faktycznie udostêpniony (wzór stanowi za³±cznik do SWZ) -sk³adane o ile dotyczy.
-O¶wiadczenie od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy -wymagane w przypadku gdy Ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiêbiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiêbiorców uznaje siê wspólników spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej.
1) Oferta z³o¿ona przez spó³kê cywiln± jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wspólników dotycz± ustalenia tego Rozdzia³u.
2) Spó³ka cywilna do³±cza pe³nomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pe³nomocnictwo (np. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê).
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi wykazaæ samodzielnie. Dokumenty/o¶wiadczenia dotycz±ce potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia sk³adane s± osobno przez ka¿dego z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu spe³nienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia postawionego warunku udzia³u. Warunek udzia³u dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Do Oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie z którego wynika, jakie dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez tego Wykonawcê, którego dotycz±.
7. Korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o zamówienie musi zapoznaæ siê z tre¶ci± specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko ca³o¶ciowe zapoznanie siê z tekstem SWZ (dostêpna na miniPortalu) umo¿liwi skuteczne z³o¿enie oferty. Wykonawca podczas czynno¶ci sk³adania ofert winienpos³ugiwaæ siê jedynie identyfikatorem Postêpowania z miniPortalu. W sytuacji, w której Wykonawca sk³adaj±c ofertê przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID z Platformy eZamówienia, uwidoczniony w niniejszym og³oszeniu (patrz: Sekcja II pkt 2.4), jego oferta nie pojawi siê na li¶cie z³o¿onych ofert i nie bêdzie mo¿liwo¶ci jej odszyfrowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Warszawie oraz jednostek podleg³ych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcj± dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Ko¼la 20/22 m 7 (ADK-4), czê¶æ nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 czê¶ci
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Centrum Aktywno¶ci Miêdzypokoleniowej "Nowolipie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-265/2024_Dostawa zautomatyzowanego odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego dla Katedry Optyki Materii Miêkkiej Wydzia³u Chemicznego Politechniki Wroc³awskiej.
- Dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby WIMiIP
- Dostawa dwóch mikroskopów do diagnostyki materia³u histopatologicznego wraz z monta¿em i szkoleniem
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Dostawa mikroskopu si³y atomowej
- Dostawa mikroskopów do sal dydaktycznych Wydzia³u Nauk Biologicznych
wiêcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.