eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMikroskop z akcesoriami



Og³oszenie z dnia 2021-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Mikroskop z akcesoriami

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


dzia³alno¶æ naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mikroskop z akcesoriami

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15100006-1782-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00254374

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005694/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.18 Mikroskop z akcesoriami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-45/2020

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup mikroskopu z akcesoriami, zwanego dalej urz±dzeniem. Szczegó³owe, minimalne wymagane parametry urz±dzenia zosta³y opisane w za³±czniku nr 2 do SWZ.
Wszystkie elementy wchodz±ce w sk³ad urz±dzenia musz± byæ fabrycznie nowe i nie wykorzystywane wcze¶niej w celach prezentacji. Urz±dzenie ma byæ kompletne, gotowe do pracy zgodnie ze specyfikacj±, bez konieczno¶ci zakupu dodatkowych elementów.
W zakres zamówienia wchodzi:
 dostarczenie urz±dzenia do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiaj±cego,
 jego instalacja i uruchomienie,
 szkolenie pracowników Zamawiaj±cego z eksploatacji i obs³ugi urz±dzenia, w siedzibie Zamawiaj±cego,
 udzielenie gwarancji i serwisu gwarancyjnego o warunkach opisanych poni¿ej.

Wymagane jest zaoferowanie ¶wiadczenia serwisu pogwarancyjnego o warunkach nie gorszych ni¿ wskazane dla serwisu gwarancyjnego. W Ofercie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o oferowaniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego posiadaj±cego autoryzacjê producenta urz±dzenia.

Cena za zamówienie obejmuje; transport, roz³adowanie, wniesienie, instalacjê, uruchomienie, szkolenie oraz serwis gwarancyjny. Serwis pogwarancyjny ¶wiadczony bêdzie po wyga¶niêciu serwisu gwarancyjnego na podstawie odrêbnej umowy.

Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
D³ugo¶æ udzielonej gwarancji na wszystkie elementy urz±dzenia musi wynosiæ minimum 12 miesiêcy. Naprawa gwarancyjna musi byæ wykonana w ci±gu 21 dni roboczych, a je¿eli wyst±pi konieczno¶æ importu czê¶ci zamiennych, naprawa zostaæ wykonana w ci±gu 35 dni roboczych od daty otrzymania zg³oszenia usterki. Wykonawcy mog± zaoferowaæ d³u¿szy okres gwarancji, zaoferowanie d³u¿szego terminu jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponuj±ce krótsz± gwarancjê ni¿ wymagana zostan± odrzucone.
Autoryzowany przez producenta urz±dzenia serwis gwarancyjny musi obejmowaæ pracê serwisanta, dojazd i wszystkie czê¶ci niezbêdne do naprawy urz±dzenia. Od osoby wykonuj±cej serwis wymagane s± kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania serwisu. Czas reakcji serwisowej (rozumiany jako podjêcie naprawy w siedzibie Zamawiaj±cego lub podjêcie naprawy zdalnej, zale¿nie od typu usterki), nast±pi maksymalnie w ci±gu 72 godzin od momentu zg³oszenia (telefoniczne lub mail). Wykonawcy mog± zaoferowaæ krótszy czas reakcji, zaoferowanie krótszego czasu reakcji serwisowej jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponuj±ce d³u¿szy czas ni¿ wymagany zostan± odrzucone.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARL ZEISS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180039730

7.3.3) Ulica: Naramowicka 76

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 61-622

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.