Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152077/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu obsługi kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rzepin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puszczy Rzepińskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Rzepin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-110
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7598 605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzepin@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworzepin/public/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług z zakresu obsługi kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2775834b-cc86-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322475,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z kompleksową obsługą Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonywanie usług sprzątania, utrzymania w czystości i stałej gotowości do wynajęcia pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej oraz porządkowania terenu w obrębie kwatery, w tym w szczególności:
- Sprzątanie pomieszczeń Kwatery Myśliwskiej;
- Pranie pościeli, ręczników itp.;
- Sprzątanie terenu w obrębie Kwatery Myśliwskiej (tj. terenu znajdującego się wewnątrz ogrodzenia kwatery);
- Sprzątanie terenu przyległego do Kwatery Myśliwskiej (tj. parkingu znajdującego się przed kwaterą, chodnika dla pieszych itp.);
- Utrzymanie czystości w wewnątrz wiaty przeznaczonej dla gości Kwatery Myśliwskiej;
- Ogrzewanie Kwatery Myśliwskiej (rozpalanie i bieżące dokładanie drewna do pieca, utrzymywanie właściwej temperatury). Dostarczenie opału leży po stronie Zamawiającego);
- Utrzymywanie i pielęgnowanie zieleni w obrębie Kwatery Myśliwskiej;
- Ewidencjonowanie gości przebywających w Kwaterze Myśliwskiej przy pomocy stosownego rejestru. Rejestr prowadzony przez Wykonawcę powinien być prowadzony na bieżąco i powinien zawierać co najmniej: informacje identyfikujące gościa, ilość dni zakwaterowania, w razie potrzeby adres firmowy i dane do faktury, zakres świadczonych usług (ilość posiłków z wyszczególnieniem ich rodzajów, ilość wymian pościeli i ręczników itp.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonywania poszczególnych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, a także szacunkowy zakres ilościowy niezbędnych do wykonywania usług określa załącznik nr 6.1. do SWZ.
2) Wykonywanie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia dla gości Kwatery Myśliwskiej, w tym w szczególności:
- Przygotowywanie i dostawę śniadań, obiadów, obiadokolacji, kolacji i posiłków plenerowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
- Zapewnienie niezbędnej zastawy (naczynia, sztućce, itp.);,
- Dostawę napojów;
- Nakrywanie stołu;
- Przygotowywanie serwisu kawowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonywania poszczególnych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, a także szacunkowy zakres ilościowy niezbędnych do wykonywania usług określa załącznik nr 6.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosposia Edyta Brzózka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080151691
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 65
7.3.4) Miejscowość: Rzepin
7.3.5) Kod pocztowy: 69-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.