eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice"PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95989de4-32cf-4eea-a00a-99a2c73df1d1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95989de4-32cf-4eea-a00a-99a2c73df1d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049088/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 960 obr. Zachód w Ziębicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Stawowej w Ziębicach. Całość inwestycji znajduje się na działkach stanowiących pas drogowy. Przebudowie podlega jezdnia, chodnik oraz budowa studni rozsączającej.
Uwaga! Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót niż przedmiot niniejszego zamówienia.
Zakres zamówienia nie obejmuje prac na działce nr 357 obręb Ziębice Zachód oraz części działki nr 960 obręb Ziębice Zachód.

Zakres zamówienia obejmuje:
a) Przebudowę nawierzchni drogi.
Przebudowa jezdni polega na usunięciu istniejącej nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej o nawierzchni tłuczniowej i częściowo z kostki granitowej, wykonaniu koryta pod warstwy nawierzchni i podbudowy, wykonaniu nowej podbudowy oraz nawierzchni z kostki kamiennej granitowej 9/11 na podsypce piaskowo – cementowej. Kostkę układać wachlarzowo („bruk rzymski”). Obrzeża betonowe 30x8 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Krawężniki betonowe wystające 15x30 cm. Nawierzchnia jezdni: kostka granitowa kamienna 9/11 – kolor szary.
b) Przebudowę nawierzchni ciągów pieszych.
W ramach przebudowy ulicy należy wykonać ciąg pieszy (chodnik) – wzdłuż budynku przy ul. Stawowej 2. Na całej długości odcinka istniejącej nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej o nawierzchni tłuczniowej i częściowo z kostki granitowej objętego zadaniem - należy wykonać korytowanie pod warstwy podbudowy i nawierzchni chodnika, wykonaniu nowej podbudowy oraz nawierzchnię nawierzchni z kostki kamiennej granitowej 9/11 na podsypce piaskowo – cementowej. Kostkę układać wachlarzowo („bruk rzymski”). Obrzeża betonowe 30x8 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Krawężniki betonowe wystające 15x30 cm. Nawierzchnia chodnika: kostka granitowa kamienna 9/11 – kolor szary.
c) Przebudowę odwodnienia drogi.
Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne
i podłużne na teren zielony pasa drogowego. Na działce nr 960 należy wykonać
1 studnię rozsączającą wraz z wpustem ulicznym – należy ukształtować spadki nawierzchni do wpustów.
d) Regulacje pionową studzienek dla włazów kanałowych.
e) Regulacje pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
Zakres zamówienia obejmuje zacieniony na niebiesko obszar- zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ – rysunek „Projekt zagospodarowania terenu etap I”.

3) Wykonawca na własny koszt wykona projekt organizacji ruchu tymczasowego, uzyska zatwierdzenie projektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a następnie wykona oznakowanie zgodnie z w/w projektem.
4) Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu zgodnie z załączoną zatwierdzoną dokumentacją - Projektem Docelowej Organizacji Ruchu.
5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania a nie wykorzystane przy realizacji zadania (kostka kamienna, krawężniki i obrzeża, płyty kamienne itd.) Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (ostrożny załadunek i rozładunek bez uszkodzenia materiałów, transport do 10 km). Złom z demontażu stanowi własność Zamawiającego – Wykonawca dostarczy złom do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w odległości do 2 km (załadunek, transport i rozładunek).
6) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Należy wykonać inwentaryzację geodezyjną wykonanych sieci w stanie odkrytym
i zakrytym.
7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zaleceń DWKZ – Decyzji nr 507/2024 r. z dnia 12 kwietnia 2024 roku, w szczególności do zawiadomienia o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac, dokonania końcowego odbioru konserwatorskiego oraz na 14 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych, należy zawiadomić DWKZ w Wałbrzychu w celu odbioru zabezpieczeń drzew na terenie budowy.
8) Do obowiązków Wykonawcy należy likwidacja zaplecza budowy, uporządkowanie terenu w terminie do dnia odbioru końcowego robót.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ
w tym:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – informacje zamawiającego, które mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed dokumentami wskazanymi poniżej;
b) Dokumentacja projektowa;
c) STWiORB;
d) Przedmiar;
e) Projekt docelowej organizacji ruchu;
f) Decyzja DWKZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane
na okres minimum 36 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp. oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp., ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy własne załącza kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych
w dokumentach zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na pracach: ziemnych, rozbiórkowych, przygotowawczych, odwodnieniowych, wykończeniowych, brukarskich, wykonania nawierzchni- prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225128,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351478,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225128,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Zbyl ZBYLBRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890700656

7.3.3) Ulica: Bobolice 33

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225128,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 170 dni od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.