eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie remontu dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie



Og³oszenie z dnia 2023-04-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja S³owackiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126344266

1.5.8.) Numer faksu: 126335294

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fe81043-dcf2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00184667

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063384/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Remont dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres prowadzonego postêpowania: https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Za po¶rednictwem posiadanego w
Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego, tj. wykonawcy, odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu,
w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, wniosków w ramach postêpowania.
Zadawanie pytañ do dokumentów zamówienia przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce "Pytania do postêpowania" i nie wymaga
zak³adania konta.
Po otwarciu ofert komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazywane s± w formie elektronicznej (opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Systemu, w zak³adce "Korespondencja", która dla Wykonawcy jest
widoczna w Zak³adce "Oferty", po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty.
Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez Wykonawcê elektronicznego podpisu
kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Z Systemu mo¿na korzystaæ na dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
przegl±darka internetowa: Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze,
Microsoft Edge ver. 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zaleca siê u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek. System operacyjny: Windows 7 i pó¼niejsze.
Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
zainstalowane ¶rodowisko JAVA w wersji min. 1.8 (jre),
w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Powy¿sze wymagania wraz ze szczegó³owym opisem znajduj± siê w Instrukcji u¿ytkownika Wykonawcy na stronie internetowej:
https://portal.smartpzp.pl/spwk/elearning
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy
zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z
Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug
Systemu. Wykonawcy zobowi±zani s± do bie¿±cego ¶ledzenia ewentualnych zmian technicznych w Systemie.
W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty
elektronicznej na adres e-mailowy: zp@powiat.krakow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert, które nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za
po¶rednictwem systemu).
W przypadku przekazywania plików skompresowanych zaleca siê podpisanie ka¿dego dokumentu odrêbnie (nie nale¿y podpisywaæ
skompresowanego pliku).
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania:
ZP.272.1.2023
Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. W celu zminimalizowania potencjalnych problemów
technicznych z przesy³aniem dokumentów i ich weryfikacj± Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie dokumentów w formacie .pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Unii Europejskiej, w szczególno¶ci zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” i przepisami krajowymi z zakresu ochrony danych osobowych.
2. Administratorem Danych Osobowych jest Powiat Krakowski z siedzib± w Krakowie, Al. S³owackiego 20, 30-037 Kraków, tel. 12-633-49-06, adres e-mail: zarzad@powiat.krakow.pl
3. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod numerem (12) 39-79-509 lub wysy³aj±c informacjê na adres e-mail iod@powiat.krakow.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie remontu dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie", prowadzonym w trybie podstawowym.
5. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710, z pó¼n. zm.)
2) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),
3) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 r., poz. 2434),
4) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie og³oszeñ zamieszczanych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2439),
5) rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postêpowania przy rozpoznawaniu odwo³añ przez Krajow± Izbê Odwo³awcz± (Dz. U. 2020 r., poz. 2453),
6) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 164 z pó¼n. zm.).
6. Odbiorcami danych, czyli podmiotami którym dane osobowe bêd± ujawnione s± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 lat w Archiwum Zak³adowym Starostwa Powiatowego w Krakowie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla danej grupy archiwalnej zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. W przypadkach okre¶lonych przepisami prawa osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguj± ni¿ej wymienione uprawnienia:
1) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
2) prawo do sprostowania (poprawienia) danych osobowych w przypadku, gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne, przy czym skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), przy czym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê z naruszeniem prawa, w tym przepisów RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe w sytuacji, gdy podstawê przetwarzania danych stanowi przepis prawa lub zawierana miêdzy stronami umowa. W takim przypadku niepodanie danych osobowych uniemo¿liwi realizacjê czynno¶ci lub us³ugi, b±d¼ zawarcie umowy.
10. Przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania.
11. Zgodnie z tre¶ci± art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Administrator udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.) ), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Giebu³towie.

2. W zakres prac wchodzi:
 rozebranie dachu - pokrycia z papy
 rozebranie konstrukcji drewnianej - czê¶ciowe
 przygotowanie pod³o¿a pod docieplenie we³na
 folia paroizolacyjna i wiatroizolacyjna
 docieplenie dachu we³na mineralna o grubo¶ci 20cm
 u³o¿enie papy podk³adowej gr.4mm g 200
 mocowanie mechaniczne papy podk³adowej
 po³o¿enie papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm
 obróbki blacharskie dostosowaæ do remontowanych po³aci dachu dooko³a budynku, wymiana rynien i rur spustowych
 obróbki z papy nawierzchniowej
 listwa dociskowa
 wymiana instalacji odgromowej
 konstrukcja z p³yty osb i kantówki
 wywóz i utylizacja drewna, blach i ¶mieci z budowy
 wykonanie pomiarów instalacji odgromowej

3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (za³. nr 10 do SWZ), opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr do umowy) oraz dokumentacji (za³. nr 11 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45261920-9 - Konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45261400-8 - Pokrywanie

45261300-7 - K³adzenie zaprawy i rynien

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do opisanych w niniejszym postêpowaniu oraz w projekcie umowy. Warunki na jakich bêd± udzielone ww. zamówienia, bêd± odpowiada³y warunkom okre¶lonym w niniejszym postêpowaniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty bêd± oceniane wg nastêpuj±cych kryteriów:
1) Cena brutto w z³otych,
2) Do¶wiadczenie kierownika budowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

 warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.

 warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¶li:
1) wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
a) Kierownik budowy, bêd±cy osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej;
b) Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) Osoba posiadaj±ca uprawnienia SEP D do 1kV lub równowa¿nej;
d) Osoba posiadaj±ca uprawnienia SEP E do 1kV lub równowa¿nej.
Do¶wiadczenie kierownika budowy (osoby, o której mowa w ust. 2. pkt. 1 lit. a) bêdzie przedmiotem oceny ofert zgodnie z opisem kryteriów, wskazanych w rozdz. XVI SWZ.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowi±zany bêdzie przedstawiæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez ww. osoby stosownych uprawnieñ.
Uwaga 1:
Osoby o których mowa w ust. 1 pkt a) oraz b) winny mieæ aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117 z pó¼n. zm.).
Uwaga 2:
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie okre¶lone w art. 12 ust. 1 mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
2) Wykonawca w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie) nale¿ycie wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane (polegaj±ce na wykonaniu prac dekarskich). Na kwotê minimum 180 000,00 z³ brutto (ka¿da z nich).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
chyba, ¿e wykonawca wska¿e dostêpno¶æ tych dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych i zamawiaj±cy mo¿e pobraæ go samodzielnie z tej bazy.
2) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
Uwaga: nie bêdzie wymagane z³o¿enie powy¿szego o¶wiadczenia w przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ;
UWAGA:
• Opis zakresu prac w kolumnie 2 wykazu robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ w taki sposób, aby jednoznacznie wynika³o, ¿e zakres prac realizacji zamówienia obejmuje wszystkie czynno¶ci opisane w warunkach udzia³u w postêpowaniu w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 SWZ.
• W przypadku, je¶li wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w wykonaniu roboty budowlanej , któr± wykonywa³ w ramach konsorcjum, zobowi±zany jest do wskazania, jaki zakres roboty budowlanej wykonywa³ w ramach tego konsorcjum.
• Ponadto zamawiaj±cy ¿±da, aby w kolumnie 5 wykazu robót budowlanych wykonawca poda³ dane kontaktowe do osób, które mog± udzieliæ informacji o zakresie udzielonego zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do samodzielnej weryfikacji prawid³owo¶ci podanych przez wykonawcê informacji.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ
3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysiêce z³otych, 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2080 ze zm.)
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w VeloBank nr rachunku: 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 z dopiskiem „Wadium – dach Giebu³tów”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach zawartych w art. 58 ustawy.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 10 i 11 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa wy¿ej stanowi
za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna),
wskazane wy¿ej warunki udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niaæ ³±cznie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo).
Pe³nomocnikiem (o którym mowa w ust. 14) jest wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu
i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z zamawiaj±cym w toku
postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie
o¶wiadczenia pe³nomocnika zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem
wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by
prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o
których mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w § 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ przez zak³adkê "Oferty" poprzez System SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy ogranicza liczbê wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3, tj. zaprosi Wykonawców, którzy uzyskali najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert wskazanych w rozdz. XVI SWZ.
Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji.
Negocjacje nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ i dotyczyæ bêd± wy³±cznie ceny oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.