eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoGrupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie

1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67

1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e59cc040-136a-4402-ada3-ba6155f4de6a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59cc040-136a-4402-ada3-ba6155f4de6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076474/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Skuteczne wsparcie 2025-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.26.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przeprowadzenie grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 90 uczestników projektu „Skuteczne wsparcie 2025-2027” przez jednego psychologa.
2) Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć mieszkańców Miasta i Gminy Kępno w wieku od 18 do 64 lat, korzystających ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujących się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, biernych zawodowo z powodu niepełnosprawności, stanu zdrowia, ze względu na obowiązki rodzinne (opieka nad dziećmi, osobą starszą, chorą, prowadzenie domu), bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych.
3) Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma na celu zwiększenie kompetencji i umiejętności społecznych uczestników projektu, wsparcie w zakresie wzmocnienia, odzyskania zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie, pełnienie odpowiednich ról społecznych, pomoc w rozwiązywaniu problemów życiowych, radzenie sobie ze stresem, pomoc w ograniczeniu barier w podjęciu zatrudnienia i kształcenia się.
4) Program grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych:
a) wsparcie w zakresie wzmocnienia uczestników projektu,
b) pomoc w odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie,
c) pełnienie odpowiednich ról społecznych,
d) pomoc w rozwiązywaniu problemów życiowych,
e) pomoc w radzeniu sobie ze stresem,
f) motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
g) motywowanie do podnoszenia swoich kompetencji,
h) omówienie czynników wpływających na proces autoprezentacji,
i) poczucie własnej wartości i autoanaliza kluczowym elementem rozmowy z pracodawcą,
j) omówienie sposobów zarządzania budżetem i czasem,
k) tematyka związana z dyskryminacją osób niepełnosprawnych,
l) tematyka związana z równością szans kobiet i mężczyzn.
5) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) prowadzenie grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnie z przedstawionym programem,
b) prowadzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć tj.: listy obecności, dziennika zajęć, kopii dokumentów potwierdzających uzyskane kompetencje uczestników projektu, uwzględniając następujące etapy:
- ETAP I Zakres – zdefiniowanie grupy docelowej oraz wybranie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
- ETAP II Wzorzec – określony przed rozpoczęciem form wsparcia i zrealizowany w projekcie standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy projektu w wyniku przeprowadzonych działań (dokumentem sprawdzającym efekt uczenia się będzie test przeprowadzony przez Wykonawcę z każdym uczestnikiem projektu),
- ETAP III Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu (etap II) po zakończeniu wsparcia udzielanego danemu uczestnikowi projektu,
- ETAP IV Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymogami określonymi na etapie II (efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danemu uczestnikowi projektu.
c) prowadzenie rejestru przyjętych uczestników projektu,
d) wykonanie czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
e) czuwanie nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
f) przeprowadzanie zajęć zgodnie z harmonogramem,
g) przedkładanie w terminie 5 dni od dnia zakończenia każdego grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych, pełnej wymaganej dokumentacji z uwzględnieniem liczby godzin i uczestników projektu.
6) Nabycie kompetencji przez uczestników projektu potwierdzone będzie uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji. Każdy z efektów uczenia się powinien zostać krótko opisany i doprecyzowany przez kryteria weryfikacji. Każdy efekt uczenia się ma zwykle kilka kryteriów weryfikacji, tj. działań, które powinien wykonać uczestnik projektu w trakcie weryfikacji, aby udowodnić, że podsiada wymagane efekty uczenia się. Kryteria opisują dokładnie to, co potwierdza dokument. Poszczególne efekty uczenia się powinny być:
a) jednoznaczne, niebudzące wątpliwości, pozwalające na zaplanowanie i przeprowadzenie walidacji, których wyniki będą porównywalne,
b) realne, możliwe do osiągnięcia przez uczestników projektu, dla których dana kompetencja jest przewidziana,
c) możliwe do zweryfikowania podczas walidacji,
d) zrozumiałe dla potencjalnie zainteresowanych kompetencją uczestników projektu,
e) rzetelne udokumentowanie zagadnień zawartych w przedstawionych w programie,
f) udokumentowanie zajęć w formie zdjęć.
7) Grupowym treningiem kompetencji i umiejętności społecznych zostanie objętych 90 uczestników projektu, którzy zostaną podzieleni na 6 grup po 15 osób.
8) Zajęcia w grupach będą prowadzone w okresach:
a) marzec – kwiecień 2025 r.
b) lipiec 2025 r.
c) listopad – grudzień 2025 r.
d) marzec – kwiecień 2026 r.
e) lipiec – sierpień 2026 r.
f) październik – listopad 2026 r.
W każdym z powyższych okresów zajęcia będą prowadzone przez 7 dni po 8 godzin dziennie (1 godzina = 60 minut) w godzinach od 8:00 do 16:00. Łączna liczba godzin przypadająca na jedną grupę / jeden okres wynosi 56 godzin. Ostateczny harmonogram zostanie rozpisany i zatwierdzony po podpisaniu umowy.
9) Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin prowadzenia grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych wynosi 168 godzin w 2025 roku oraz 168 godzin w 2026 roku.
10) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin grupowego treningu, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas prowadzenia zajęć, bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do sali udostępnionej na ten cel przez Zamawiającego.
11) Uczestnicy grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych winni mieć zapewnione ze strony Wykonawcy odpowiednie materiały poświęcone tematyce zajęć – zgodnie z potrzebami, zawierające logo Funduszy Europejskich, udokumentowane w formie zdjęć.
12) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
13) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38881,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38881,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-115-94-74

7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38881,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-09 do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.