Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124894/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do budowy wodociągu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szydlowo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do budowy wodociągu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ed2290-bcef-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040591/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów do budowy wodociągu w ramach realizacji inicjatywy lokalnej polegającej na budowie sieci wodociągowej w miejscowości Jaraczewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124894/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WD.271.24A.2022-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157072,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych zgodnie z wykazem materiałów do budowy sieci wodociągowej, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego przedmiotu zamówienia.
2. Miejscem dostawy materiałów będzie plac naprzeciwko Urzędu Gminy Szydłowo w miejscowości Jaraczewo w gminie Szydłowo. Dostawa materiałów będzie odbywała się jednorazowo transportem wykonawcy. Dostawa materiałów zostanie zrealizowana po uprzednim telefonicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym przez zamawiającego, określającym termin dostawy.
3. Wykonawca oświadcza, że dostarczane materiały będące przedmiotem umowy będą spełniały wszystkie wymagania zawarte w obowiązujących normach jakościowych i wytycznych zamawiającego dla poszczególnych pozycji w asortymencie.
4. Wykonawca do dostawy dołączy dokument potwierdzający, że wyrób budowlany jest zgodny z obowiązującymi przepisami i może być wprowadzony do użytku (aprobata techniczna, deklaracja zgodności, atest higieniczny).
5. Do materiału wykonawca obowiązany jest dołączyć druk WZ potwierdzający przekazywaną ilość. Asortyment materiałów oraz deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny lub aprobatę techniczną (ewentualnie dosłać w formie elektronicznej na adres e-mail: wodkan@szydlowo.pl).
6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezgodności ze złożonym zamówieniem (tak w odniesieniu do ilości, jakości, jak i asortymentu) może odmówić przyjęcia dostarczonego materiału lub zwrócić na własny koszt do Wykonawcy w terminie do 7 dni od dostarczenia materiału zgodnie z podpisanym dokumentem WZ.
7. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kod CPV 44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (formularz kalkulacyjny). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
9. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest potrzeba skumulowania dostaw wszystkich zamawianych produktów przez jednego wykonawcę, co wyeliminuje trudności łączące się z wieloma dostawami od wielu wykonawców (potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, w terminowemu wykonaniu zamówienia).
Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu znacznych ilości zamawianych produktów, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.
Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171457,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191988,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171457,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HAŁAS - Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.3) Ulica: Dekana 6F
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171457,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-18INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych na rok 2025
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Dostawa sukcesywny zakup materiałów sanitarnych
- Remont kotłowni Wojskowego Centrum Rekrutacji w Będzinie.
- Modernizacja systemu kolektorów
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkoły podstawowej w Korycinie
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.