Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00082240/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00103882/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa
i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowai doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego
w Jaśle”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f936ee15-a86a-4708-91e7-cb91cbea4342
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057823/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5448754,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”
1.1. Do załączonej dokumentacji: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, projekt techniczny, przedmiar, zostały wprowadzone zmiany do części przedmiotu. Wobec powyższego Zamawiający załącza dodatkowo do dokumentacji:
1.1.1 Załącznik nr 1 a: Errata do projektu,
1.1.2 Załącznik nr 1 b: Projekt osłon stałych,
1.1.3 Załącznik nr 1 c: Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zew. sieni,
1.1.4 Załącznik nr 1 d: Odnowienie balustrad stalowych,
1.1.5. Załącznik nr 1 e: Pozwolenie na budowę.
1.2. Pozostałe zmiany i informacje do dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru:
Dokument ,,OW- WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ” należy zastosować z uwzględnieniem zmian polegających na zamianie i wykreśleniu urządzeń (między innymi na podstawie charakterystyki sprzętu – Załącznik nr 2 do SWZ.
1) Zmiana ilości kolumn – rezygnacja z kolumny IT w pomieszczeniu 33 (Stanowisko IT). W związku z usunięciem kolumny nie rezygnujemy z gniazd zasilających (energia, gazy, sieć) lecz zaślepiamy je w suficie. Dodatkowo prosimy o dołożenie dodatkowych gniazd na ścianie przy oknie (2 kpl gniazd - TGP GM-6 (2xO2, 2xP5, 2xV)) - usunięta pozycja nr 3.1.5 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
2) Zmiana opisu- Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne pozycje nr 3.1.3 i 3.1.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
3) Zamiana w pozycji „Dostawa + montaż - Myjnia dezynfektor” na „Dostawa + montaż - Maceratory” są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu” (w Szpitalu funkcjonują obecnie Macerator Quatro):
- Pom. 02 – Brudownik – macerator istniejący – przeniesiony (w tej pozycji pozostanie tylko demontaż istniejącego oraz ponowny montaż w miejscu docelowym). W pozycji 2.1.1 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I należy usunąć dostawę urządzenia.
- Pom. 35 – Brudownik – rezygnacja - 3.1.1 należy usunąć 1 kpl z robót Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- Pom. 40 oraz pom. 44 – w tych pomieszczeniach zostaje po jednej sztuce maceratora.
Podsumowując:
- pozycja przedmiaru 2.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I - demontaż oraz montaż istniejącego maceratora.
- pozycja przedmiaru 3.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II - 3 kpl zmiana na 2 kpl.
4) Zasłony parawanowe – (1szt. + 7 szt.) – charakterystyka zasłon znajduje się w Charakterystyce sprzętu w załączniku nr 2 do SWZ (dodano do zakresu robót – należy uwzględnić w wycenie – brak w dokumentacji projektowej).
5) Z przedmiarów usuwa się dostawę
- „Dostawa i montaż - bezdotykowy dozownik medyczny” - usunięta pozycja nr 1.10.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- „Dostawa i montaż - Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach” – usunięta pozycja nr 1.10.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
- „Dostawa - kosz na odpady” – usunięta pozycja nr 1.10.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II
- „Dostawa i montaż - Szczotka WC + pojemnik na papier” - usunięta pozycja nr 1.10.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
6) „Dostawa + montaż - Panel pionowy wraz z akcesoriami” - pozycja nr 2.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I jest opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
7) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– zamiana jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II na jedną lampę jednoczaszową (pomieszczenie resuscytacji).
8) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II – montaż lampy dwuczaszowej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie resuscytacji).
9) „Dostawa + montaż - Pojedyncza lampa zabiegowa LED 160klx” - usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy jednoczaszowej z poz. 2.1.3 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap I – montaż lampy pojedynczej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie gipsowni).
10) „Dostawa + montaż - Negatoskop” - 1 szt. z 2 szt. zostaje usunięta z pozycji pozycja nr 2.1.7 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, opis w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.
11) Zamawiający wymaga, aby system rurociągowy gazów medycznych w oferowanych jednostkach medycznych (panele, kolumny) był podłączony do uziemienia.
12) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny klasy IIb (panele, kolumny) posiadał numer UDI-DI.
13) Zamawiający nie dopuszcza kolumn przegubowych, w związku z tym montaż kolumn (łącznie z konstrukcją wzmacniającą w suficie, jeśli jest przewidziana) oraz wyprowadzenie gazów należy dostosować do docelowej lokalizacji kolumn.
Inne zmiany i informacje:
14) Dodatkowo w związku powiększeniem bram z pozycji 2.9.3 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II tj. „Dostawa i montaż bramy wraz z wyposażeniem 4,30*3,0” do zakresu robót zostaje dodana Rewizja do projektu NR 12-14- załącznik 1c „Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zewnętrznych sieni”.
15) Z przedmiaru robót usuwa się prace związane z zadaszeniem podjazdu i zjazdu dla karetek:
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” w pozycji 1.5.1 - ,, Konstrukcje podparć, zawieszeń i osłon - analogia dostawa i montaż wraz z malowaniem na gotowo” - zmiana ilości z 45,87t na 10,50t.
- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” usuwa się pozycję 1.5.2 - ,, Wykonanie na gotowo przykrycia dachu szklanego wraz z systemem mocowań, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - zgodnie z dokumentacja projektowa”.
16) „Balustrady” – usunięta pozycja 1.6.1 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. Zamawiający rezygnuje z montażu nowych balustrad. Należy istniejące balustrady odnowić wg załącznika nr 1d
17) „Demontaż balustrad zewnętrznych wraz z wywozem na wysypisko i opłata za
Utylizację” – usunięta pozycja 1.9.6 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.
18) Szpital Specjalistyczny w Jaśle zakupił drukarki do opasek w ramach projektu pn. „ Poprawa dostępności do opieki medycznej poprzez modernizację i rozwój e-usług Szpitala Specjalistycznego w Jaśle” w ramach umowy o dofinansowanie ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020. Trwałość w projekcie do 31.12.2029 r. Szpital nie wymaga systemu opasek medycznych, ani jego demontażu i montażu.
19) Zamawiający nie przewiduje wdrażania i rozbudowy nowego systemu kolejkowego. Szpital Specjalistyczny w Jaśle posiada automat biletowy oraz system obsługi TOP-SOR wraz z niezbędnym oprogramowaniem otrzymany w ramach projektu pn. „Tryby obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOP-SOR) współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 IX Oś priorytetowa: „Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego”. System TOP-SOR funkcjonuje bezterminowo. Wykonawca ma jedynie zdemontować, zabezpieczyć istniejące urządzenia systemu TOP-SOR i ponownie uruchomić system po zakończeniu całej roboty budowlanej.
20) Zamawiający wymaga montażu systemu standardowego domofonu i modyfikuje system w rzucie parteru (gdzie określono videodomofon).
21) Obecnie na obiekcie funkcjonuje system cyfrowej centrali telefonicznej producent: TELESIS, model: PX-24, wersja XrX (rok produkcji 2023), obsługujący 2xPRA oraz 208 wyposażeń abonenckich.
22) Dotyczy systemem RTV- Zamawiający nie przewiduje dostawy monitorów TV, należy jedynie wykonać instalację przewodów oraz gniazd końcowych RTV według projektu.
23) Określenie szkło bezpieczne dotyczy całego pakietu szybowego, ciepłe parapety mają być obustronne, zastosowane nawiewniki mają być ciśnieniowe, wszystkie drzwi mają mieć parametr Rw minimum 35dB. Zamawiający wymaga drzwi w kolorze białym i okleiny o grubości 1,0 mm. Zamawiający modyfikuje ościeżnice w drzwiach wewnętrznych z płycinowych na stalowe.
24) Zamawiający wymaga, aby system rurociągowy gazów medycznych w oferowanych jednostkach medycznych (panele, kolumny) był podłączony do uziemienia.
25) Zamawiający nie posiada dokumentacji geotechnicznej. Projektant odwiert i sprawdzenie gruntu zrobił na własny użytek pod kątem fundamentów, z których ostatecznie zrezygnowano.
26) Zgodnie z projektem wykonawczym- Rys. PS1 rzut parteru. Poz. 1.8.1 przedmiaru dotyczy wykonania naprawy wjazdu z zachowaniem pełnej technologii - renowacja systemu nawierzchni wjazdu 295,50m2 – żywica, a pozycja 1.8.2 przedmiaru dotyczy wymiany kostki betonowej na nową wraz z wywozem i utylizacją starej kostki 88,50 m2.
Dodano pkt 27 i 28 - zgodnie z wyjaśnieniem treści SWZ
Zamawiający zastrzega konieczność funkcjonowania SOR-u w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, a z uwagi na fakt, że wykonanie przedmiotu umowy wymaga jego realizacji w dwóch etapach, wykonanie poszczególnych etapów (I i II etapu) musi umożliwić samodzielne i odrębne ich użytkowanie.
Po zakończeniu etapu I, Wykonawca rozpocznie realizację II etapu pracami na zewnątrz budynku przez okres dwóch tygodni, a następnie może przestąpić do realizacji II etapu wewnątrz budynku SOR-u lub kontynuować prace na zewnątrz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6339869,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6824431,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6339869,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHAWER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369598514
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6339869,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.