eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne świadczenie usług cateringowych (gastronomicznych) dla uczestników szkoleń zorganizowanych przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (gastronomicznych) dla uczestników szkoleń zorganizowanych przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (gastronomicznych) dla uczestników szkoleń zorganizowanych przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5d7d5a-cf91-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Usługi gastronomiczne

1.3.20 Usługi gastronomiczne

1.3.21 Usługi gastronomiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności”, realizowanego przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (2014-2020) -POWR.03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18495,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych (gastronomicznych) dla uczestników szkoleń zorganizowanych przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności”, realizowanego przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój (2014-2020) -POWR.03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczania i podawania posiłków z wykorzystaniem posiadanych przez Wykonawcę urządzeń, sprzętu, naczyń, w czasie wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego, do budynków zlokalizowanych na terenie miasta Częstochowy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego i usuwaniu naczyń, odpadów pokonsumpcyjnych po zakończeniu spotkań.
Wykonywanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie sukcesywnie, na podstawie pojedynczych zamówień częściowych.
Każdorazowe zamówienie pojedyncze obejmować będzie usługi cateringowe i gastronomiczne wraz z obsługą kelnerską dla minimum 10 osób (10 sztuk obiadów) a maksymalnie dla 50 osób (50 sztuk obiadów). Łączna ilość dostarczonych obiadów w ramach całego zamówienia wyniesie maksymalnie 650 sztuk.
Wykonawca zapewni napoje: wodę, kompot, kawę, herbatę, sok, bez ograniczeń ilościowych, z dostosowaniem do liczby osób wskazanych w zamówieniu.
Zamawiający składając zamówienie na realizację pojedynczej usługi poinformuje Wykonawcę, drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w umowie o:
a) liczbie uczestników wydarzenia, a w konsekwencji liczbie dostarczanych w danym dniu obiadów, z zachowaniem ilości wskazanych powyżej,
b) dacie oraz miejscu realizacji zamówienia,
c) godzinach podawania posiłków.
Termin na złożenie zamówienia przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 7 dni przed planowanym rozpoczęciem świadczenia pojedynczej usługi.
Nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi gastronomicznej (cateringowej), Wykonawca zaproponuje do wyboru co najmniej 3 zestawy menu za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie, spośród których Zamawiający wybierze jeden zestaw, który będzie serwowany w danym dniu i poinformuje o tym Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie, nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób, a w konsekwencji liczby dostarczanych posiłków na 48 godzin przed rozpoczęciem realizacji zamówienia maksymalnie o 20% w stosunku do liczby określonej w złożonym zamówieniu cząstkowym, informując o tym Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kelnerską polegającą na przygotowaniu, podaniu obiadów oraz napojów i sprzątaniu każdorazowo po realizacji zamówienia.
W celu podania ciepłych posiłków i napojów wraz z obsługą kelnerską, stoły zapewni Zamawiający.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć obiady w opakowaniach jednorazowego użytku na lunch wraz ze sztućcami papierowymi albo klasycznymi, dostosowane do liczby uczestników, a także niezbędny sprzęt cateringowy, między innymi termosy, naczynia, urządzenia do podgrzewania niezbędne do realizacji usługi, dostosowane do liczby osób wskazanych w
zamówieniu.
Po zakończeniu realizacji pojedynczej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia własnego sprzętu, odbioru pozostawionych naczyń, pojemników, a także do zabrania i wywiezienia resztek jedzenia.
W sytuacji, gdy wymagane będzie stosowanie powszechnie obowiązujących przepisów ograniczających lub zakazujących możliwość zgromadzeń w związku z utrzymywaniem się stanu zagrożenia epidemiologicznego COVID-19 lub pandemii, Zamawiający gwarantuje minimalny poziom realizacji przedmiotu zamówienia na poziomie nie niższym niż 50% wartości
przedmiotu zamówienia.
Wykonawca odpowiada za transport i dostarczenie na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
Miejscem realizacji zamówienia będzie sala szkoleniowa Zamawiającego znajdująca się na terenie miasta Częstochowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku numer 3 (Specyfikacja techniczna).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. gotowanie, przygotowywanie, podawanie posiłków, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z związku z art. 95 ustawy pzp. Umowa o pracę, powinna obowiązywać co najmniej w okresie realizacji usługi. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia polegający na świadczeniu usługi gastronomicznej (cateringowej) będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych, w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2022 roku. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji pojedynczego zamówienia nie później niż na 7 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail Wykonawcy wskazany w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIRO Robert Kapczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732270983

7.3.3) Ulica: Górzysta

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-25 do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.