eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRemont boiska sportowego oraz budowa zaplecza kontenerowego w ramach zadania pn. "Modernizacja boiska treningowego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ...



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska sportowego oraz budowa zaplecza kontenerowego w ramach zadania pn. „Modernizacja boiska treningowego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boiska sportowego oraz budowa zaplecza kontenerowego w ramach zadania pn. „Modernizacja boiska treningowego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a3e36b8-f4c4-4d61-a179-48b6a626b3ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2027179,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przed złożeniem oferty – uzgodnienia terminów należy dokonać na e-mail przetargi@aqua-zdroj.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont boiska oraz budowa zaplecza kontenerowego w ramach zadania pn. „Modernizacja boiska treningowego na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „_AQUA-ZDRÓJ” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu”.
2. Zadanie obejmuje:
I. Remont istniejącego boiska o nawierzchni trawiastej, naturalnej, w tym:
1) remont instalacji drenażowej boiska trawiastego, w tym:
a) rozbudowa instalacji drenażowej i kanalizacji deszczowej boiska poprzez uzupełnienie istniejącej instalacji drenarskiej i nawadniającej o zbiornik retencyjny oraz studnie osadnikowe oczyszczające wody opadowe z zawiesin pochodzących z drenaży, umożliwiające podczyszczanie wód z instalacji drenarskiej przed ich wprowadzeniem do zbiornika retencyjnego i sieci kanalizacji deszczowej, a także podłączenie dodatkowej instalacji wodociągowej do zasilania zbiornika w wodę,
b) czyszczenie instalacji kanalizacji deszczowej (zbieraczy),
2) remont (wymianę) i montaż (uzupełnienie) systemu nawadniania boiska wraz z jego zasilaniem i sterowaniem,
3) remont - wymianę nawierzchni istniejącego boiska oraz murawy wykonanej systemem pełnego darniowania z rolki trawą sezonowaną,
4) remont (wymianę) korytek ściekowych,
5) montaż zalicznikowej instalacji elektrycznej oraz instalacji sterowania,
6) remont utwardzeń wokół boiska,
7) wymianę ławek i wiat dla zawodników rezerwowych,
8) wymianę bramek do piłki nożnej,
zgodnie z dokumentacją projektową (dokumentacją budowlaną), stanowiącą załącznik do SWZ, a także przy uwzględnieniu zaświadczenia o braku sprzeciwu do zamiaru wykonania robót, stanowiącego załącznik do SWZ.
II. Budowę zaplecza kontenerowego wraz z infrastrukturą, polegającą na dostawie i montażu dwóch kontenerów (obiektów tymczasowych) – magazynowego i socjalnego, obejmującą także wykonanie niezbędnej infrastruktury przeznaczonej do obsługi kontenerów, w tym instalacji elektrycznej. Pomiędzy kontenerami wykonać należy zadaszenie o konstrukcji stałej (trwale zamontowane do kontenerów).
Zaplecze kontenerowe należy zbudować zgodnie z Dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, stanowiącymi załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów oraz wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia.
3.1. W przypadku, gdy w Dokumentacji zostało wskazane pochodzenie (norma, marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w Dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, że podane normy, konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach przetargu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
4. Zadanie dofinansowane będzie ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2249703,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2598058,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2249703,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU FHU PAWEŁ DĄBROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841086464

7.3.3) Ulica: Opoczka 17A

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2249703,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.