eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRealizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85be4084-deb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego CKNI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zawarte zostały w dziale II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w dziale XIX.2 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono w dziale XIX.2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 155/CKNI/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji wystawy czasowej zatytułowanej „Grzegorz Rosiński w ilustracjach” wraz z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania, zgodnie z projektem wykonawczym dostarczonym przez Zamawiającego – „Projekt aranżacji wystawy „Grzegorz Rosiński w ilustracjach” autorstwa firmy Kinga Duda PATTERN RECOGNITION”, stanowiącym Załącznik nr 1 do OPZ.

Przedmiot zamówienia obejmować będzie:
1. Wykonanie kompletnej i zgodnej z dostarczonym przez Zamawiającego projektem wykonawczym wystawy z własnych materiałów i przy użyciu własnych zasobów ludzkich oraz własnych narzędzi.
2. Przygotowanie dokumentacji warsztatowej w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt wykonawczy wystawy. Dokumentacja warsztatowa powinna wykonana być zgodnie z zasadami tworzenia rysunku technicznego i wytycznymi opisanymi w Załączniku nr 2 do OPZ - Standard projektu i wykonania wybranych elementów wystawy.
3. Dostawę i montaż elementów wystawy, w tym: elementów konstrukcyjnych, elementów aranżacji i wyposażenia do przestrzeni wystawienniczej Zamawiającego, wydruk i montaż materiałów graficznych zamieszczonych w dokumentacji wykonawczej, przygotowanie, wydruk i montaż opisów do wszystkich obiektów na wystawie; za pomocą własnego transportu i sprzętu, przy użyciu własnych materiałów i z wykorzystaniem własnych zasobów ludzkich oraz narzędzi, do siedziby Zamawiającego. Dostawa obejmuje załadunek, transport, rozładunek oraz montaż. Przy czym montaż powinien być przeprowadzony w taki sposób, aby umożliwić późniejszy demontaż wystawy i ponowny montaż po przetransportowaniu w inne miejsce, przy czym transport wystawy z CKNI w inne miejsce nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Do montażu ekspozycji należy używać odpowiednich, certyfikowanych elementów mocujących.
4. Dostawę i montaż sprzętu/urządzeń wraz z oprogramowaniem, a także ich podłączenie, uruchomienie oraz kalibrację.
5. Dostawę i montaż wszelkiego oprzyrządowania elektrycznego i teletechnicznego
(w szczególności okablowania) wymaganego do poprawnego funkcjonowania wystawy.
6. Dostawę i montaż oświetlenia wystawy wraz z kalibracją, włącznie z instalacją oświetleniową dla materiałów podświetlanych.
7. Oprawę prac prezentowanych na wystawie dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z załączonym zestawieniem.
8. Montaż i ekspozycję prac oraz eksponatów w przestrzeni wystawy.
9. Produkcję materiałów audiowizualnych prezentowanych na wystawie, na podstawie treści przekazanych przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy.
10. Przeniesienie praw autorskich i/lub licencji w zakresie i na zasadach określonych
w umowie.
11. Przeprowadzenie instruktażu na zasadach określonych w OPZ.
12. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych
w umowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32321300-2 - Materiały audiowizualne

72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na
podstawie art. 226 ust. 1 oraz art. 224 ust. 6 ustawy Pzp. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie
liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
Opis warunku:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i zaaranżował co najmniej dwie wystawy w obiekcie o charakterze kulturalnym*, o powierzchni ekspozycyjnej co najmniej 150 m2 każda, przy czym zakres wykonania przynajmniej jednej z wystaw obejmował produkcję materiałów audiowizualnych
i prezentację dzieł sztuki.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę wykazał samodzielne spełnianie warunku określonego w pkt 4) w całości.

* przez obiekt o charakterze kulturalnym należy rozumieć muzeum, galerię sztuki, centrum nauki lub inną instytucję zajmującą się wystawiennictwem dzieł sztuki, obiektów ekspozycyjnych bądź wystawienniczym prezentowaniem treści kulturowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ODPIS LUB INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ WYKONANYCH USŁUG określonych pkt. VI.1.4) SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty:
1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.

II. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty:
1. PEŁNOMOCNICTWO (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
2. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
3. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w formie innej niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. XII SWZ.
4. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne
z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczące udostępniania zasobów w ramach konsorcjum)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Pełnomocnictwo (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawców lub przez notariusza, powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.
7) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani będą do złożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zaleca się, aby umowa określała: strony umowy, cel działania,
- sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3) Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 12 projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje uzupełniające dot. TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie końcowym
do dnia 29 września 2023r., z zachowaniem terminów wynikających z uzgodnionego Harmonogramu rzeczowo-finansowego licząc od dnia podpisania umowy.
Zamawiający informuje, iż Wykonawca od dnia podpisania umowy do dnia 8 września 2023 r. nie będzie mógł realizować prac związanych z ustawianiem elementów w przestrzeni wystawy oraz nie będzie mógł gromadzić tych elementów w budynku Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej ze względu na wydarzenie planowane w tym czasie a współorganizowane przez EC1. W tym czasie Wykonawca będzie mógł realizować wszystkie inne prace wchodzące
w zakres przedmiotu zamówienia. W szczególności Wykonawca uprawniony będzie,
w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, do wykonywania przed 8 września 2023r. wszelkich czynności technicznych niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy
(w szczególności pomiary w budynku CKNI, przeglądy przestrzeni wystawy w budynku CKNI), a także będzie mógł realizować elementy przedmiotu Umowy mogące stanowić przedmiot odbioru częściowego tj. prace związane z wykonywaniem projektów warsztatowych, treści audiowizualnych oraz oprawą prac.
Wystawa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie jedną z głównych atrakcji otwarcia Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej, dlatego też konieczne jest zakończenie wszelkich prac związanych ze stworzeniem wystawy w budynku CKNI i zgłoszenia jej do odbioru do dnia 29 września 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.