Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185561/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00196554/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00208124/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego w Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85be4084-deb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Realizacja wystawy czasowej Grzegorza Rosińskiego CKNI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 155/CKNI/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji wystawy czasowej zatytułowanej „Grzegorz Rosiński w ilustracjach” wraz z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania, zgodnie z projektem wykonawczym dostarczonym przez Zamawiającego – „Projekt aranżacji wystawy „Grzegorz Rosiński w ilustracjach” autorstwa firmy Kinga Duda PATTERN RECOGNITION”, stanowiącym Załącznik nr 1 do OPZ.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie:
1. Wykonanie kompletnej i zgodnej z dostarczonym przez Zamawiającego projektem wykonawczym wystawy z własnych materiałów i przy użyciu własnych zasobów ludzkich oraz własnych narzędzi.
2. Przygotowanie dokumentacji warsztatowej w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt wykonawczy wystawy. Dokumentacja warsztatowa powinna wykonana być zgodnie z zasadami tworzenia rysunku technicznego i wytycznymi opisanymi w Załączniku nr 2 do OPZ - Standard projektu i wykonania wybranych elementów wystawy.
3. Dostawę i montaż elementów wystawy, w tym: elementów konstrukcyjnych, elementów aranżacji i wyposażenia do przestrzeni wystawienniczej Zamawiającego, wydruk i montaż materiałów graficznych zamieszczonych w dokumentacji wykonawczej, przygotowanie, wydruk i montaż opisów do wszystkich obiektów na wystawie; za pomocą własnego transportu i sprzętu, przy użyciu własnych materiałów i z wykorzystaniem własnych zasobów ludzkich oraz narzędzi, do siedziby Zamawiającego. Dostawa obejmuje załadunek, transport, rozładunek oraz montaż. Przy czym montaż powinien być przeprowadzony w taki sposób, aby umożliwić późniejszy demontaż wystawy i ponowny montaż po przetransportowaniu w inne miejsce, przy czym transport wystawy z CKNI w inne miejsce nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Do montażu ekspozycji należy używać odpowiednich, certyfikowanych elementów mocujących.
4. Dostawę i montaż sprzętu/urządzeń wraz z oprogramowaniem, a także ich podłączenie, uruchomienie oraz kalibrację.
5. Dostawę i montaż wszelkiego oprzyrządowania elektrycznego i teletechnicznego
(w szczególności okablowania) wymaganego do poprawnego funkcjonowania wystawy.
6. Dostawę i montaż oświetlenia wystawy wraz z kalibracją, włącznie z instalacją oświetleniową dla materiałów podświetlanych.
7. Oprawę prac prezentowanych na wystawie dostarczonych przez Zamawiającego, zgodnie z załączonym zestawieniem.
8. Montaż i ekspozycję prac oraz eksponatów w przestrzeni wystawy.
9. Produkcję materiałów audiowizualnych prezentowanych na wystawie, na podstawie treści przekazanych przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy.
10. Przeniesienie praw autorskich i/lub licencji w zakresie i na zasadach określonych
w umowie.
11. Przeprowadzenie instruktażu na zasadach określonych w OPZ.
12. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach określonych
w umowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
32321300-2 - Materiały audiowizualne
72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958047,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350493,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958047,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVLPRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242768049
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958047,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Usługa zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2025 w dniach 11-14.02.2025 r. w Norymberdze w Niemczech
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Materiały audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.