eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie komp. usługi sprzątania polegającej na utrzymaniu czystości i wykonywaniu prac porząd.w częściach wsp. bud. mieszkalnych i na terenach zew. przy bud. mieszkalnych we Wr-w, w okresie 2 msc



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie komp. usługi sprzątania polegającej na utrzymaniu czystości i wykonywaniu prac porząd.w częściach wsp. bud. mieszkalnych i na terenach zew. przy bud. mieszkalnych we Wr-w, w okresie 2 msc

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie komp. usługi sprzątania polegającej na utrzymaniu czystości i wykonywaniu prac porząd.w częściach wsp. bud. mieszkalnych i na terenach zew. przy bud. mieszkalnych we Wr-w, w okresie 2 msc

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c383d464-d03a-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający na usługi sprzątania prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało wszczęte w dniu 22.12.2021r. Na wybór najkorzystniejszej oferty dla części 1 i części 2 zamówienia w dniu 14.03.2022 zostało wniesione odwołanie do KIO. Odwołanie było rozpatrywane w 29.03.2022r., a ogłoszenie wyroku dn.31.03.2022 .Od dnia 31.03.2022r. Zamawiający oczekiwał na odpis wyroku w celu realizacji rozstrzygnięcia, w ramach rozpatrywania przez Izbę w sprawie KIO 700/ 22 Izba nakazała Zamawiającemu:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237711,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi sprzątania, polegające na wykonywaniu prac w zakresie codziennego i kompleksowego utrzymywania czystości i porządku w przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców częściach wspólnych budynków mieszkalnych i innych wskazanych w umowie, garażach podziemnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259832,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259832,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259832,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S&A Service Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992481922

7.3.3) Ulica: ul.Głubczycka 8

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-026

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259832,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

a) unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie części 1 i 2 zamówienia;
b) odtajnienie zastrzeżonych przez Wykonawcę S&A Service Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu jako tajemnica przedsiębiorstwa dokumentów w postaci załączników do pisma z dnia 18 lutego 2022 r. stanowiącego odpowiedź na wezwanie do wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny w zakresie części 1 i 2 zamówienia, tj. dowodu nr 1: szczegółowa kalkulacja, dowodu nr 3: potwierdzenie korzystnych warunków u dostawców i usługodawców, dowodu nr 4: warunki ewentualnej współpracy z podwykonawcami;
c) powtórzenie czynności badania i oceny ofert w zakresie części 1 i 2 zamówienia. Do czasu otrzymania wyroku Zamawiający nie mógł dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty jak również badania i oceny ofert. Wyrok KIO Zamawiający otrzymał w dniu 25.04.2022r i dopiero na podstawie wyroku Zamawiający mógł dokonać czynności badania i oceny ofert w zakresie części 1 i części 2 zamówienia, w tym ponownie rozstrzygnąć postępowania. Zamawiający uwzględniając powyższe zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usług sprzątania. należy podkreślić, że szczególnie w obecnej sytuacji epidemicznej usługa utrzymania czystości ze względów mieszkańców powinna odbywać się bez zakłóceń. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki na czas niezbędny do zakończenia postępowania przetargowego prowadzonego w procedurze konkurencyjnej w sytuacji wygaśnięcia poprzedniej umowy, jest stosowane, przyjęte w praktyce i nie budzi zastrzeżeń w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, wręcz jest wskazywane - jako sposób rozwiązania problemu, przy zamówieniach zwłaszcza na usługi, których ciągłość świadczenia nie może zostać przerwana. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wskazana umowa zostaje zawarta na okres maksymalnie 2 miesięcy tj. do czasu zakończenia w/w czynności i udzielenia zamówienia w prowadzonym trybie konkurencyjnym tj. przetargu nieograniczonym. Ciągłość świadczenia usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych musi być zachowana, bowiem z uwagi więc na sytuację, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego tj otrzymanie wyroku KIO w dniu 25.04.2022r. tj. (25 dni od ogłoszenia), zaszła konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki w zakresie niezbędnym do utrzymania czystości wewnątrz budynków i terenie do nich przyległych , na okres 2 miesięcy tj. do zakończenia procedury przetargowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.