Og³oszenie z dnia 2025-04-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00173286/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W MROCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. £±kowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkokoszewska@cus.mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6979b675-c13c-46eb-9a6a-56d364f031ca1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-20262.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6979b675-c13c-46eb-9a6a-56d364f031ca
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185764
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048967/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Spo³eczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy,edukacji i w³±czenia spo³ecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00173286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 571482,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie us³ug ¶wiadczonych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Mrocza, maj±ce na celu umo¿liwienie osobom niesamodzielnym funkcjonowanie w dotychczasowym ¶rodowisku, pomimo ograniczeñ w samodzielnym zaspokajaniu podstawowych i niezbêdnych potrzeb oraz barier w integracji ze ¶rodowiskiem, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych warunków realizacji zamówienia:
1) Us³ugi s±siedzkie obejmuj± pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb ¿yciowych, podstawow± opiekê higieniczno-pielêgnacyjn±, przez któr± nale¿y rozumieæ formy wsparcia niewymagaj±ce specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarê potrzeb i mo¿liwo¶ci, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi pomocy s±siedzkiej ³±cznie dla min. 30 osób na ka¿dy rok w okresie 2025 do 2027 tj. od zawarcia umowy do 30.09.2027r.
3) Szacowany wymiar liczby godzin ¶wiadczenia us³ug s±siedzkich w okresie realizacji zamówienia wynosi 14 400 godzin.
4) Przez godzinê ¶wiadczenia us³ugi Zamawiaj±cy rozumie godzinê zegarow± (60 minut), liczon± jako faktycznie przepracowany czas w domu przeznaczon± na ¶wiadczenie us³ug bez czynno¶ci przygotowawczych, tj. dojazdu do osoby objêtej wsparciem. Przewidywana liczba godzin us³ug pomocy s±siedzkiej na 1 uczestnika w okresie wykonywania zamówienia wynosi ¶rednio 160 godzin na rok.
5) W zwi±zku z zapewnieniem bezpieczeñstwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie przekazywaæ dane osób korzystaj±cych z us³ug w niezbêdnym zakresie, w sposób okre¶lony w odrêbnej umowie w sprawie Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1)
6) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podana w pkt. 4) i pkt. 5) liczba godzin jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie (zwiêkszeniu lub zmniejszeniu do 30% podanej liczby godzin), poniewa¿ nie mo¿na okre¶liæ dok³adnie ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, któr± cechuje zmienno¶æ potrzeb z uwagi na zmieniaj±cy siê stan zdrowia i sytuacjê ¿yciow± osób wymagaj±cych pomocy. Zamawiaj±cy zap³aci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny us³ugi. Warto¶æ przedmiotu zamówienia bêdzie iloczynem podanej przez Wykonawcê ofertowej ceny jednostkowej us³ugi i wskazanej powy¿ej liczby godzin us³ug.
7) Mo¿liwe jest zmniejszenie/zwiêkszenie liczby osób proporcjonalnie do zapotrzebowania na te us³ugi oraz tym samym zmniejszenie/zwiêkszenie ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê umowy.
8) W przypadku, gdy ¶rodki finansowe przeznaczone na realizacjê us³ugi zostan± wyczerpane wcze¶niej ni¿ termin wykonania umowy, skutkuje to wcze¶niejszym wyga¶niêciem umowy.
9) Wykonawca realizuj±cy us³ugê pomocy s±siedzkiej deklaruje gotowo¶æ do jej realizacji/¶wiadczenia 7 dni w tygodniu, w ci±gu dnia, poprzez w³a¶ciwe ustalenie z osobami ¶wiadcz±cymi us³ugi godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu us³ug. W nag³ych przypadkach us³ugi mog± byæ ¶wiadczone w nocy (np. nag³e zachorowanie lub z³e samopoczucie).
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia do realizacji us³ugi takiej ilo¶ci osób, która zapewni sprawn± i zgodn± z wymaganiami Zamawiaj±cego obs³ugê uczestników projektu, objêtych niniejszym zamówieniem.
11) Zakres wsparcia i wymiar godzinowy us³ug w stosunku do ka¿dego z uczestników projektu bêdzie okre¶lony i dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i okre¶lony w kontrakcie trójstronnym (zawartym miêdzy uczestnikiem projektu, osob± ¶wiadcz±c± us³ugi oraz podmiotem realizuj±cym us³ugi). Wzór kontraktu trójstronnego przygotuje Zamawiaj±cy.
12) Uczestnik projektu musi wyraziæ zgodê na objêcie wsparciem przez dan± osobê wyznaczon± do realizacji us³ugi, co wynika ze specyfiki ¶wiadczonych us³ug. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez uczestnika projektu na dan± osobê, Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ inn± osobê do realizacji us³ugi, która uzyska akceptacjê uczestnika projektu.
13) Organizacja ¶wiadczenia us³ug musi uwzglêdniaæ podmiotowo¶æ odbiorców us³ug, w tym respektowaæ prawa do poszanowania i ochrony godno¶ci, intymno¶ci, poczucia bezpieczeñstwa i ochrony dóbr osobistych.
14) Szczegó³owy harmonogram ¶wiadczenia us³ug zostanie ustalony po podpisaniu umowy z Wykonawc±.
15) Dok³adne miejsca ¶wiadczenia us³ug zostan± wskazane przez Zamawiaj±cego po podpisaniu umowy z Wykonawc±.
16) Monitorowanie i ewaluacja realizowanych us³ug pomocy s±siedzkiej odbywaæ siê bêdzie poprzez:
a. bie¿±c± wymianê informacji pomiêdzy pracownikiem Zamawiaj±cego, uczestnikiem projektu i jego rodzin± oraz opiekunk±/opiekunem, nie rzadziej ni¿ 1 raz na miesi±c;
b. bie¿±cy nadzór nad realizacj± us³ug zgodnie ze zleceniem przez upowa¿nionego pracownika nie rzadziej ni¿ 1 raz na miesi±c.
17) Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia powinna obligatoryjnie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a. jest pe³noletnia,
b. nie jest cz³onkiem rodziny osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
c. nie jest oddzielnie zamieszkuj±cym ma³¿onkiem, wstêpnym ani zstêpnym osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
d. z³o¿y³a organizatorowi us³ug s±siedzkich o¶wiadczenie o zdolno¶ci pod wzglêdem psychofizycznym do ¶wiadczenia takich us³ug,
e. zamieszkuje w najbli¿szej okolicy osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
f. ukoñczy³a szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy, wynikaj±ce z art. 50 ust 4a pkt 6 ustawy o pomocy spo³ecznej. W przypadku nieukoñczenia szkolenia, o którym mowa w art. 50 ust. 4a pkt 6 ustawy o pomocy spo³ecznej, organizacja szkolenia nale¿y do organizatora us³ug s±siedzkich. Minimalny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (45 min) oraz do 60 min przeznaczonych na przerwy. przy czym realizacjê 4 h z tego zakresu bezp³atnie zapewnia Zamawiaj±cy.
g. zosta³a zaakceptowana przez osobê, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
h. zosta³a zaakceptowana przez organizatora us³ug s±siedzkich,
i. w przypadku ¶wiadczenia us³ugi na rzecz osoby ma³oletniej przed³o¿y³a za¶wiadczenie o niekaralno¶ci z KRK w zakresie przestêpstw okre¶lonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego w tym przestêpstwa przeciwko wolno¶ci seksualnej i obyczajno¶ci, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdzia³aniu narkomanii Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 oraz z 2022 r. poz. 2600, lub za odpowiadaj±ce tym przestêpstwom czyny zabronione okre¶lone w przepisach prawa obcego), sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Ocena osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia dokonana zostanie w uzgodnieniu z osob± bêd±c± odbiorc± us³ugi lub jej opiekunem faktycznym/prawnym. Uczestnik projektu musi wyraziæ zgodê na objêcie wsparciem przez dan± osobê wyznaczon± do realizacji us³ugi, co wynika ze specyfiki ¶wiadczonych us³ug. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez uczestnika projektu na dan± osobê, Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ inn± osobê do realizacji us³ugi, która uzyska akceptacjê uczestnika projektu.
18) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacj± przedmiotu zamówienia oraz pozosta³ych zobowi±zañ wynikaj±cych z przysz³ej umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawc±. Wybrany Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udostêpniania Zamawiaj±cemu b±d¼ osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego wszelkiej dokumentacji pozwalaj±cej na stwierdzenie prawid³owo¶ci realizacji umowy.
19) Wykonawca, realizuj±cy us³ugê pomocy s±siedzkiej jest zobowi±zany do wype³niania indywidualnej dokumentacji dotycz±cej objêcia wsparciem osoby niesamodzielnej:
• kontrakt trójstronny zawieraj±cy indywidualny plan wsparcia uczestnika projektu;
• karta us³ug pomocy s±siedzkiej: wskazanie imienia, nazwiska osoby objêtej wsparciem, zestawienie zrealizowanych us³ug oraz po¶wiadczenie zrealizowanych us³ug poprzez podpis osoby otrzymuj±cej wsparcie. Zestawienie wskazuje zakres wykonanych us³ug oraz czas ich ¶wiadczenia (datê i godziny). Zestawienie przedk³adane jest Organizatorowi w terminie do 4- tego dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, na który us³ugi zosta³y przyznane. Wzór dokumentacji przygotuje Zamawiaj±cy.
20) Oferowane, a nastêpnie wykonywane us³ugi musz± spe³niaæ wszystkie wymagania Zamawiaj±cego zawarte w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Us³ugi spo³eczne
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W dniu 10 kwietnia 2025 r. o godz. 9.30 up³yn±³ termin, w jakim wykonawcy mogli sk³adaæ oferty w przedmiotowym postêpowaniu. Przed up³ywem terminu otwarcia ofert zamawiaj±cy poda³ kwotê, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 684.000,00 z³ brutto. Z³o¿ona oferta przekracza kwotê , któr± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê zamówienia o 122.400,00 z³ brutto. Ponadto Zamawiaj±cy nie dysponuje ¶rodkami w celu zwiêkszenia kwoty, któr± przeznaczy³ na powy¿sze postêpowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 806400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
INNE PRZETARGI MROCZA
- Zakup ci±gnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
- ¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTÊPOWANIE
wiêcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi opiekuñcze na terenie Gminy £odygowice
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu"
- REALIZACJA US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE LUBOÑ
- Us³uga opieki wytchnieniowej dla osób sprawuj±cych opiekê nad dzieæmi z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci lub nad osobami posiadaj±cymi orzeczenie o znacznym stopniu niepe³nosprawno¶ci
- ¦wiadczenie us³ug: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastêpczej
- ¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTÊPOWANIE
wiêcej: Us³ugi opieki dziennej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.