eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026



Og³oszenie z dnia 2025-04-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W MROCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. £±kowa 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkokoszewska@cus.mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mrocza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6979b675-c13c-46eb-9a6a-56d364f031ca

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00173286

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048967/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦WIADCZENIE US£UG POMOCY S¡SIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „FUNKCJONOWANIE CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Spo³eczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy,edukacji i w³±czenia spo³ecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6979b675-c13c-46eb-9a6a-56d364f031ca

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy e-Zamówienia:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1. Komputer PC
a) Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) Zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych:
• MS Windows 7 lub nowszy;
• OSX/Mac OS 10.10;
• Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
• Chrome 66.0 lub nowsza;
• Firefox 59.0 lub nowszy;
• Safari 11.1 lub nowsza;
• Edge 14.0 lub nowsza
2. albo Tablet/Telefon
a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
b) przegl±darka Chrome 61 lub nowsza;
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji
danych SSL, obs³ugi Java Script oraz cookies; Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³ania danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
1) Specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
2) Format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) Oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do
sekundy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w Mroczy (adres: ul. £±kowa 7, e-mail:
sekretariat@cus.mrocza.pl , nr tel. 52 385 63 55).
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy 271.2.2.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez
negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa;
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy
zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
pisemne upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.
Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady
jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 2-5 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy
nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie us³ug ¶wiadczonych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Mrocza, maj±ce na celu umo¿liwienie osobom niesamodzielnym funkcjonowanie w dotychczasowym ¶rodowisku, pomimo ograniczeñ w samodzielnym zaspokajaniu podstawowych i niezbêdnych potrzeb oraz barier w integracji ze ¶rodowiskiem, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych warunków realizacji zamówienia:
1) Us³ugi s±siedzkie obejmuj± pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb ¿yciowych, podstawow± opiekê higieniczno-pielêgnacyjn±, przez któr± nale¿y rozumieæ formy wsparcia niewymagaj±ce specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarê potrzeb i mo¿liwo¶ci, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi pomocy s±siedzkiej ³±cznie dla min. 30 osób na ka¿dy rok w okresie 2025 do 2027 tj. od zawarcia umowy do 30.09.2027r.
3) Szacowany wymiar liczby godzin ¶wiadczenia us³ug s±siedzkich w okresie realizacji zamówienia wynosi 14 400 godzin.
4) Przez godzinê ¶wiadczenia us³ugi Zamawiaj±cy rozumie godzinê zegarow± (60 minut), liczon± jako faktycznie przepracowany czas w domu przeznaczon± na ¶wiadczenie us³ug bez czynno¶ci przygotowawczych, tj. dojazdu do osoby objêtej wsparciem. Przewidywana liczba godzin us³ug pomocy s±siedzkiej na 1 uczestnika w okresie wykonywania zamówienia wynosi ¶rednio 160 godzin na rok.
5) W zwi±zku z zapewnieniem bezpieczeñstwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy bêdzie przekazywaæ dane osób korzystaj±cych z us³ug w niezbêdnym zakresie, w sposób okre¶lony w odrêbnej umowie w sprawie Powierzenia przetwarzania danych osobowych, w rozumieniu art. 28 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016, poz. 119.1)
6) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podana w pkt. 4) i pkt. 5) liczba godzin jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie (zwiêkszeniu lub zmniejszeniu do 30% podanej liczby godzin), poniewa¿ nie mo¿na okre¶liæ dok³adnie ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, któr± cechuje zmienno¶æ potrzeb z uwagi na zmieniaj±cy siê stan zdrowia i sytuacjê ¿yciow± osób wymagaj±cych pomocy. Zamawiaj±cy zap³aci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny us³ugi. Warto¶æ przedmiotu zamówienia bêdzie iloczynem podanej przez Wykonawcê ofertowej ceny jednostkowej us³ugi i wskazanej powy¿ej liczby godzin us³ug.
7) Mo¿liwe jest zmniejszenie/zwiêkszenie liczby osób proporcjonalnie do zapotrzebowania na te us³ugi oraz tym samym zmniejszenie/zwiêkszenie ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê umowy.
8) W przypadku, gdy ¶rodki finansowe przeznaczone na realizacjê us³ugi zostan± wyczerpane wcze¶niej ni¿ termin wykonania umowy, skutkuje to wcze¶niejszym wyga¶niêciem umowy.
9) Wykonawca realizuj±cy us³ugê pomocy s±siedzkiej deklaruje gotowo¶æ do jej realizacji/¶wiadczenia 7 dni w tygodniu, w ci±gu dnia, poprzez w³a¶ciwe ustalenie z osobami ¶wiadcz±cymi us³ugi godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu us³ug. W nag³ych przypadkach us³ugi mog± byæ ¶wiadczone w nocy (np. nag³e zachorowanie lub z³e samopoczucie).
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia do realizacji us³ugi takiej ilo¶ci osób, która zapewni sprawn± i zgodn± z wymaganiami Zamawiaj±cego obs³ugê uczestników projektu, objêtych niniejszym zamówieniem.
11) Zakres wsparcia i wymiar godzinowy us³ug w stosunku do ka¿dego z uczestników projektu bêdzie okre¶lony i dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i okre¶lony w kontrakcie trójstronnym (zawartym miêdzy uczestnikiem projektu, osob± ¶wiadcz±c± us³ugi oraz podmiotem realizuj±cym us³ugi). Wzór kontraktu trójstronnego przygotuje Zamawiaj±cy.
12) Uczestnik projektu musi wyraziæ zgodê na objêcie wsparciem przez dan± osobê wyznaczon± do realizacji us³ugi, co wynika ze specyfiki ¶wiadczonych us³ug. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez uczestnika projektu na dan± osobê, Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ inn± osobê do realizacji us³ugi, która uzyska akceptacjê uczestnika projektu.
13) Organizacja ¶wiadczenia us³ug musi uwzglêdniaæ podmiotowo¶æ odbiorców us³ug, w tym respektowaæ prawa do poszanowania i ochrony godno¶ci, intymno¶ci, poczucia bezpieczeñstwa i ochrony dóbr osobistych.
14) Szczegó³owy harmonogram ¶wiadczenia us³ug zostanie ustalony po podpisaniu umowy z Wykonawc±.
15) Dok³adne miejsca ¶wiadczenia us³ug zostan± wskazane przez Zamawiaj±cego po podpisaniu umowy z Wykonawc±.
16) Monitorowanie i ewaluacja realizowanych us³ug pomocy s±siedzkiej odbywaæ siê bêdzie poprzez:
a. bie¿±c± wymianê informacji pomiêdzy pracownikiem Zamawiaj±cego, uczestnikiem projektu i jego rodzin± oraz opiekunk±/opiekunem, nie rzadziej ni¿ 1 raz na miesi±c;
b. bie¿±cy nadzór nad realizacj± us³ug zgodnie ze zleceniem przez upowa¿nionego pracownika nie rzadziej ni¿ 1 raz na miesi±c.
17) Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia powinna obligatoryjnie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a. jest pe³noletnia,
b. nie jest cz³onkiem rodziny osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
c. nie jest oddzielnie zamieszkuj±cym ma³¿onkiem, wstêpnym ani zstêpnym osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
d. z³o¿y³a organizatorowi us³ug s±siedzkich o¶wiadczenie o zdolno¶ci pod wzglêdem psychofizycznym do ¶wiadczenia takich us³ug,
e. zamieszkuje w najbli¿szej okolicy osoby, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
f. ukoñczy³a szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy, wynikaj±ce z art. 50 ust 4a pkt 6 ustawy o pomocy spo³ecznej. W przypadku nieukoñczenia szkolenia, o którym mowa w art. 50 ust. 4a pkt 6 ustawy o pomocy spo³ecznej, organizacja szkolenia nale¿y do organizatora us³ug s±siedzkich. Minimalny wymiar szkolenia: 8 godzin dydaktycznych (45 min) oraz do 60 min przeznaczonych na przerwy. przy czym realizacjê 4 h z tego zakresu bezp³atnie zapewnia Zamawiaj±cy.
g. zosta³a zaakceptowana przez osobê, na rzecz której s± ¶wiadczone us³ugi s±siedzkie,
h. zosta³a zaakceptowana przez organizatora us³ug s±siedzkich,
i. w przypadku ¶wiadczenia us³ugi na rzecz osoby ma³oletniej przed³o¿y³a za¶wiadczenie o niekaralno¶ci z KRK w zakresie przestêpstw okre¶lonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego w tym przestêpstwa przeciwko wolno¶ci seksualnej i obyczajno¶ci, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdzia³aniu narkomanii Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 oraz z 2022 r. poz. 2600, lub za odpowiadaj±ce tym przestêpstwom czyny zabronione okre¶lone w przepisach prawa obcego), sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Ocena osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia dokonana zostanie w uzgodnieniu z osob± bêd±c± odbiorc± us³ugi lub jej opiekunem faktycznym/prawnym. Uczestnik projektu musi wyraziæ zgodê na objêcie wsparciem przez dan± osobê wyznaczon± do realizacji us³ugi, co wynika ze specyfiki ¶wiadczonych us³ug. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez uczestnika projektu na dan± osobê, Wykonawca zobowi±zany jest zaproponowaæ inn± osobê do realizacji us³ugi, która uzyska akceptacjê uczestnika projektu.
18) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacj± przedmiotu zamówienia oraz pozosta³ych zobowi±zañ wynikaj±cych z przysz³ej umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawc±. Wybrany Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udostêpniania Zamawiaj±cemu b±d¼ osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego wszelkiej dokumentacji pozwalaj±cej na stwierdzenie prawid³owo¶ci realizacji umowy.
19) Wykonawca, realizuj±cy us³ugê pomocy s±siedzkiej jest zobowi±zany do wype³niania indywidualnej dokumentacji dotycz±cej objêcia wsparciem osoby niesamodzielnej:
• kontrakt trójstronny zawieraj±cy indywidualny plan wsparcia uczestnika projektu;
• karta us³ug pomocy s±siedzkiej: wskazanie imienia, nazwiska osoby objêtej wsparciem, zestawienie zrealizowanych us³ug oraz po¶wiadczenie zrealizowanych us³ug poprzez podpis osoby otrzymuj±cej wsparcie. Zestawienie wskazuje zakres wykonanych us³ug oraz czas ich ¶wiadczenia (datê i godziny). Zestawienie przedk³adane jest Organizatorowi w terminie do 4- tego dnia miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, na który us³ugi zosta³y przyznane. Wzór dokumentacji przygotuje Zamawiaj±cy.
20) Oferowane, a nastêpnie wykonywane us³ugi musz± spe³niaæ wszystkie wymagania Zamawiaj±cego zawarte w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Zatrudnienie osoby z niepe³nosprawno¶ci± lub osoby bezrobotnej (O) – waga kryterium 40%
Ocenie podlegaæ bêdzie zatrudnienie przez ca³y okres realizacji zamówienia osoby z niepe³nosprawno¶ci± w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych lub osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
UWAGA:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie przez wykonawcê pracowników zatrudnionych ju¿ u wykonawcy (dotyczy wy³±cznie osób z niepe³nosprawno¶ci±), którzy bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia przez ca³y czas jego realizacji.
2) W przypadku:
braku deklaracji w zakresie zatrudnienia osób z niepe³nosprawno¶ci±, w zakresie zatrudnienia min. 1 osoby z niepe³nosprawno¶ci± lub min. 1 osoby bezrobotnej, Zamawiaj±cy uzna, ¿e przy realizacji zamówienia nie bêd± uczestniczy³y osoby z niepe³nosprawno¶ci± lub bezrobotne i nie przyzna ofercie punktów w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby z niepe³nosprawno¶ci± lub osoby bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno ¶wiadczenie polegaj±ce na us³udze opiekuñczej dla osoby starszych i/lub dla osoby niesamodzielnej przez ³±czny okres co najmniej 1 roku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, sk³adane wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 Pzp,
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych, ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 t.j. z pó¼n. zm.),
• art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 7 do SWZ;
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-10 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania. Na zamówienie sk³adaj± siê:
a) Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebuj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
b) Utworzenie i funkcjonowanie 4 Klubów Samopomocy dla Seniorów
c) Us³ugi interwencji kryzysowej
d) Us³uga pomoc s±siedzka
e) Dzia³ania animacyjne Organizatora Spo³eczno¶ci Lokalnej

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.