Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego
w Cieszkowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d79a461f-a301-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiegow Cieszkowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79a461f-a301-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068294/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja Szkoły Podsatwowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest.:
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie”
Zadanie realizowane w ramach Projektu nr RPDS.12.02.00-02-0051/21 pt. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie” w ramach Działania nr 12.2 w Osi Priorytetowej nr 12 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje :
a) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku
b) ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu ( w tym ocieplenie ościeży okien i drzwi)
c) przebudowę schodów zewnętrznych zgodnie z projektem budowlanym tj. schody do świetlicy z przebudową wejścia, schody na poziom parteru do kuchni i pom. użytkowych na elewacji zachodniej,
d) przebudowę lub remont pozostałych schodów zewnętrznych i podestów ( malowanie, wymiana tynków, izolacje przeciwwilgociowe, przełożenie okładzin stopni lub naprawa, wymiana oraz naprawa balustrad.
e) wymianę szafki gazowej zaworu instalacji gazu kuchni – elewacja zachodnia
f) wykonanie zadaszenia nad drzwiami od strony parku
g) wymianę drzwi zewnętrznych z placu pomiędzy budynkami za mała salą gimnastyczną na drzwi metalowe o wsp. U max = 1,3 [W/m2*K]
h) wymianę drzwi o wymiarach 180x120 cm ( wejście do Sali gimnastycznej/ na drzwi z profili aluminiowych o wsp. U max = 1,3 [W/m2*K]
i) wymianę drzwi wejścia do szkoły na elewacji wschodniej o wym. 190x 315 cm i ścianki z drzwiami wiatrołapu na ślusarkę z profili aluminiowych o wsp. U max = 1,3 [W/m2*K] oraz wykonanie zadaszenia nad spocznikiem przed wejściem
j) wymianę drzwi zewnętrznych do mieszkania dozorcy, kotłowni, magazynu na drzwi z profili aluminiowych o wsp. U max = 1,3 [W/m2*K]
k) montaż drzwi zewnętrznych do świetlicy z wybiciem otworu, drzwi z profili aluminiowych o wsp. U max = 1,3 [W/m2*K]
l) przebudowę daszku przy mieszkaniu o wym. 200 x 600 cm.
m) przebudowę schodów i elementów rozebranych podczas prac wykonania izolacji
n) remont schodów zewnętrznych przez przełożenie lub remont okładzin z wykonaniem hydroizolacji
o) remont balustrad i ich malowanie
UWAGA : Zamówienie nie dotyczy dachów i łukowej hali sportowej ścian szczytowych i podłużnej północnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3096297,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3096297,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3096297,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JPB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992690301
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 1
7.3.4) Miejscowość: Szczodre
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3096297,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI CIESZKÓW
więcej: przetargi CIESZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej
- Remont i adaptacja budynku pod stworzenie dwóch nowych mieszkań wspomaganych
- Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Sosnówce
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.