Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00142056/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
- 2021/BZP 00146243/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 83 IM. JANA KASPROWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000693492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 7986869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp83wro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp83wroclaw.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6de998b6-b12e-4fba-b22c-1f1804ef74131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0158833-f948-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00142036/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142056/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dwudaniowych + deser i napój, w naczyniach własnych Wykonawcy, uczniom Szkoły Podstawowej nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu przy al. Boya-Żeleńskiego 32 oraz usługa przygotowania i przeprowadzenia dla uczniów w/w szkoły, minimum 1 raz w semestrze, akcji promocyjnej zdrowego żywienia pn. Dzień Promocji Zdrowia, według scenariusza przygotowanego przy współpracy z Dyrektorem Szkoły i Radą Rodziców
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „KASIA” Sławomir Grabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991107908
7.3.3) Ulica: Traugutta 79/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-417
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Usługi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeń
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- "Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska "Uznam Air Show - podniebny spektakl lotniczy""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.