Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137104/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biebrza.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f52ec3-f552-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011386/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracownikow parku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego bhp dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego wykonanych według wytycznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zakres zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy :
Kapelusz z moskitierą - 10 szt.,
Czapka robocza ocieplana - 49 szt.,
Ubranie robocze letnie - 55 - szt.,
Ubranie robocze ocieplane - 43 szt.,
Koszula flanelowa - 10 szt.,
Kpl. przeciwdeszczowy - 26 szt.,
Obuwie robocze - 10 par,
Obuwie terenowe - 61 par,
Buty gumowe - 13 par,
Buty gumowo-filcowe - 11 par,
Buty gumowe wodery - 5 par,
Kpl. przeciwdeszczowy typu goratex z podpinką polarową - 4 szt.,
Buty zimowe(śniegołazy) 6 par.
2. W przypadku gdy w opisie pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy takie zapisy rozumieć jako zobrazowanie przykładowych parametrów materiałów, itp. Nie mają na celu naruszenia art. 16 jak także art. 99, art.100 i art. 101 Pzp , a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę
materiałów równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w SWZ mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
SWZ. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony
w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przetargowego, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę odzieży roboczej i obuwia roboczego, dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego ujętych w złożonej ofercie.
3. Pracownicy Zamawiającego, którym przysługuje odzież robocza i obuwie robocze bhp zgłoszą się do Wykonawcy z imiennym wykazem odzieży w celu jej pobrania. Wydanie odzieży nastąpi w siedzibie Wykonawcy lub Zamawiającego.
4. W przypadku dostarczenia artykułów, które objęte są przedmiotowym zamówieniem do siedziby Zamawiającego, koszt ich dostawy ponosi Wykonawca.
5. Wyszczególnione w ust. 2 (tabela opisu przedmiotu zamówienia ilości poszczególnych odzieży i obuwia roboczego) stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2021. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych asortymentów wyszczególnionych w rozdziale V ust. 2 SWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale V ust. 2 SWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości poszczególnych sortów bhp w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości zamówienia do 10% zamawianej ilości towaru w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
7. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.
8. Na realizowane dostawy Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji (art. 577 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późniejszymi zmianami)).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zostało unieważnione ponieważ złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI OSOWIEC-TWIERDZA
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
więcej: przetargi OSOWIEC-TWIERDZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Grodziec w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.