Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00117542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Miłkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska
1.5.2.) Miejscowość: Miłki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.gminamilki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Miłkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12da8a4b-b0fd-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.701.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego polegającego na modernizacji stacji uzdatniania wody w Miłkach.
1. Zakres planowanych robót budowlanych to m.in.:
1) przebudowa istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody, zdjęcie istniejącego
dachu i podwyższenie budynku,
2) Docieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
3) Wykończenie wnętrz budynku SUW,
4) Wykonanie nowej kompletnej studni głębinowej nr 6,
5) Obudowa studni głębinowej nr 6- DN 2000 i H min=2m z prefabrykatów żelbetowych z betonu klasy C35/45 zawierającą:
• pokrywa studzienna wyposażona w dwa otwory:
jeden do montażu/demontażu pompy głębinowej,
drugi umożliwiający wejście,
• drabinkę ze stali kwasoodpornej ,
• dennica studni z otworem na głowicę szybu oraz studzienką zbiorczą odwadniającą z rusztem ze stali nierdzewnej i jastrych ze spadkiem,
• pompę odwodnieniową,
• kominki wentylacyjne,
• przepust kablowy,
Wyposażenie studni głębinowej min:
• Głowica studni ze stali kwasoodpornej z rewizjami kontrolnymi,
• Wodomierz DN 80 wraz z nakładką impulsową kablową w celu wyświetlania aktualnego przepływu w systemie monitorowania pracą SUW,
• zawór zwrotny,
• manometr,
• zawór czerpalny do pobierania próbek wody surowej,
• zasuwę kołnierzową,
• przepusty rurowe dla rurociągu tłocznego oraz przewodów elektrycznych i sygnalizacyjnych,
• hermetyczną rozdzielnię elektryczną z gniazdkiem 230V,
• rurkę piezometryczną do fizycznego badania zwierciadła wody w studni głębinowej,
6) Wykonania nowego układu technologicznego uzdatniania wody,
7) Zamontowania zestawu hydroforowo-pompowego pomp II stopnia,
8) Wykonania nowych rurociągów technologicznych,
9) Wykonania rurociągów kanalizacji wód popłucznych, kanalizacji sanitarnej,
10) Czyszczenie oraz renowacja wewnętrznych powłok antykorozyjnych zbiorników retencyjnych pionowych do wody pitnej o pojemności 150m3 – 2 szt.(oczyszczenie, dwukrotne zabezpieczenie powłokami malarskimi farbami posiadającymi atest PZH),
11) Wykonania nawierzchni utwardzonych na terenie stacji, dróg dojazdowych, chodników, opasek wokół budynku,
12) Montaż lampy UV,
13) Wymiana pomp głębinowych w studni 5A i 4 wraz z wymianą wodomierzy z nakładkami impulsowymi kablowymi,
14) Montaż sond hydrostatycznych z atestem PZH w studniach głębinowych nr 5A i 4 i 6, oraz w zbiorniku retencyjnym wody pitnej nr 1 i 2,
15) Wymiana kabla zasilającego do studni głębinowej nr 4,
16) Wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy min 49,4 kW max do 49,9kW:
• Konstrukcja stalowa wolnostojąca wbijana w grunt, systemowa dwupodporowa o podwyższonej wytrzymałości. Zabezpieczona antykorozyjnie powłoką metaliczną typu Magnelis,
• Odległość instalacji od budynku SUW do 110m
• Panele monokrystaliczne o mocy min 400Wp,
• Rozdzielenie instalacji na 2 falowniki trójfazowe,
17) Wymiana ogrodzenia terenu SUW wraz bramą wjazdową oraz ogrodzenia na ujęciu wody 5A.
18) Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego,
19) Wykonanie instalacji alarmowej dla budynku SUW,
20) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z instalacją układu SZR,
21) montaż systemu komputerowego do zdalnego podglądu i zarządzania pracą stacji uzdatniania wody - Komputer stacjonarny wymagania min:
Procesor: Inte Core i5 lub równoważny, Pamięć RAM - 16GB,
Karta graficzna obsługująca 2 monitory jednocześnie,
UPS – układ zasilania awaryjnego 500VA/300W,
Dysk twardy SSD 1 TB,
2x Monitor LED 23.8", 1920 x 1080px, IPS
Klawiatura + muszka,
Listwa antyprzepięciowa,
Drukarka laserowa monochromatyczna A4
Oprogramowanie: MS Windows prof. 64bit, licencja SCADA
22) Układ przestrzenny oraz formę architektoniczną obiektu budowlanego, w tym jego wygląd zewnętrzny, uwzględniając charakterystyczne wyroby wykończeniowe i kolorystykę elewacji, a także sposób jego dostosowania do warunków wynikających z wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, o których mowa w art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy, lub ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku – z decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu albo uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej lub inwestycji towarzyszących. Wymaga uzgodnienia z Zamawiającym,
23) Budynek stacji uzdatniania wody projektuje się o konstrukcji murowanej tradycyjnej. Dach dwuspadowy z dźwigarów stalowych, pokryty ocieploną płytą warstwową. Ocieplenie wełną mineralną. Obiekt nie zakłóca ładu przestrzennego istniejącej zabudowy. Kolor wykończenia grafitowy lub odcienie szarości. Wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
24) Wszystkie prace należy wykonać przy zachowaniu ciągłości dostaw wody spełniającej wymogi Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294). Wykonawca po przejęciu placu budowy do momentu odbioru końcowego przejmuję pełną odpowiedzialność za jakość procesu uzdatniania wody.
25) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych badań wody, pomiarów elektrycznych i innych niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ,
3) operatem wodnoprawnym na pobór wód podziemnych z ujęcia gminnego w miejscowości Miłki i na wprowadzenie ścieków przemysłowych -popłuczyn do Jeziora Miłkowskiego,
4) Projektem Robót Geologicznych w celu wykonania otworu studziennego nr 6 na terenie gminnego ujęcia wody podziemnej w Miłkach.
5) Zamawiający posiada pozwolenie na budowę na „Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Miłkach”.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą ww. środków dowodowych potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).
7. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
KOD CPV Nazwa
45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Zamawiający na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp informuje o powodach niedokonania podziału zamówienia na części:
podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia z powodu potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia , co spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, a co zatym idzie nadmierne koszty realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4685569,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4685569,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „PALWOD” EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4685569,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.