eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaREMONT BUDYNKÓW JRG BIAŁA PODLASKA: GARAŻOWO-MAGAZYNOWEGO, STACJI OBSŁUGI SPRZĘTU POŻARNICZEGO ORAZ MAGAZYNU PALIW



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW JRG BIAŁA PODLASKA: GARAŻOWO-MAGAZYNOWEGO, STACJI OBSŁUGI SPRZĘTU POŻARNICZEGO ORAZ MAGAZYNU PALIW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białej Podlaskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sidorska 93

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 3447200

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 3447227

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_bialapodlaska@straz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazbiala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/edd9d2f8-ff59-44c1-a09b-13d2c9e82373

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW JRG BIAŁA PODLASKA: GARAŻOWO-MAGAZYNOWEGO, STACJI OBSŁUGI SPRZĘTU POŻARNICZEGO ORAZ MAGAZYNU PALIW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddacfd93-f852-49d8-bd66-bfb16853ff80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129688/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Remont budynków JRG Biała Podlaska: garażowo-magazynowego, stacji obsługi sprzętu pożarniczego oraz magazynu paliw”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ML.2370.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2490000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych trzech budynków KM PSP w Białej Podlaskiej zlokalizowanych przy ul Sidorskiej 93 w Białej Podlaskiej. Wymagany zakres robót jest opisany w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac:
- wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych,
- docieplenie stropodachu na budynku garażowo-magazynowym,
- docieplenie ścian i naprawa instalacji rynnowej,
- wymiana pokrycia dachów,
- naprawa posadzek w garażach,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa podjazdu do garaży.
2. Parametry techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Wykonany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w przepisach, w tym:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 725) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń;
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.2458);
- powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz normach technicznych.
Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 725) oraz wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami;
- zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną;
- powszechnie obowiązującymi przepisami oraz normami technicznymi;
- przepisami BHP.
3. Lokalizacja inwestycji: Biała Podlaska, ul. Sidorska 93.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2683860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3435720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2683860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bill-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478

7.3.3) Ulica: Brzeska 134

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2683860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.