Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162241/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej oraz drenażu na terenie obiektu MOSiR Piekary Śląskie przy ulicy Olimpijskiej 3;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIEKARACH ŚLĄSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272100096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olimpijska 3
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-943
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_mosir@mosir.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej oraz drenażu na terenie obiektu MOSiR Piekary Śląskie przy ulicy Olimpijskiej 3;2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09fe30cb-070f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR150/08/AG/2021/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie przewiduje wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu wokół wodnego placu zabaw wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej włączonej do istniejącej sieci poprzez studzienkę kanalizacyjną.Zakres robót obejmuje między innymi ok.:
- wykopy oraz przekopy mechaniczne i ręczne 210,0 m3
- odwodnienie wykopów (igłofiltry fi. 50 – 133 szt.) 134,0 m-g
- kanały deszczowe z rur PVC dn 200 90,0 m
- drenaż z rur elastycznych PEHD fi.160 56,0 m
- drenaż z rur elastycznych PEHD fi.200 21,0 m
- owinięcie drenażu geowłókniną 243,0 m2
- podsypka i obsypka filtracyjna z kruszywa mineralnego 42,0 m3
- studnia rewizyjna z kręgów beton. Fi.1000 1,0 kpl
- studzienka ściekowa uliczna beton. Fi 500 z osadnikiem 1,0 kpl
- studzienki kanalizacyjne systemowe fi.425 mm 2,0 kpl
- studzienki kanalizacyjne systemowe fi.600 4,0 kpl
- zabezpieczenie kabli energetycznych (rury ochronne) 27,0 m
- odtworzenie trawnika( wybranie ziemi na głębokość 1,0 m z powierzchni 650m2 470,0 m3
- rozścielenie ziemi urodzajnej w terenie ( przywóz ziemi) 470,0 m3
- wykonanie trawników z rolki na wcześniej przygotowanym podłożu 470,0 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 282554,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie przewiduje wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu wokół placu zabaw wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej włączonej do istniejącej sieci poprzez studzienkę kanalizacyjną.Zakres robót obejmuje między innymi ok. :
- wykopy oraz przekopy mechaniczne i ręczne 127,0 m3
- odwodnienie wykopów (igłofiltry fi. 50 – 76 szt.) 76,0 m-g
- kanały deszczowe z rur PVC dn 200 14,0 m
- drenaż z rur elastycznych PEHD fi.160 70,0 m
- drenaż z rur elastycznych PEHD fi.200 11,0 m
- owinięcie drenażu geowłókniną 243,0 m2
- podsypka i obsypka filtracyjna z kruszywa mineralnego 37,0 m3
- studzienki kanalizacyjne systemowe fi.425 mm 4,0 kpl
- trójnik redukcyjny PE DZ 200/160 2,0 kpl
- zabezpieczenie kabli energetycznych (rury ochronne) 24,0 m
- odtworzenie trawnika( wybranie ziemi na głębokość 1,0 m z powierzchni (650m2) 650,0 m3
- rozścielenie ziemi urodzajnej w terenie ( przywóz ziemi) 650,0 m3
- wykonanie trawników z rolki na wcześniej przygotowanym podłożu 650,0 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 268102,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są w szczególności:1) roboty pomiarowe
2) wykonanie koryta wraz z utylizacją (30cm)
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie, frakcja od 31,5 do 63 mm – 20 cm
4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie, frakcja od 0 do 31,5 mm – 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy PZP. jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 150 000,00 ( łącznie na wszystkie części)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383077,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383077,90 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy PZP. jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 150 000,00 ( łącznie na wszystkie części)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376227,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376227,66 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy PZP. jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 150 000,00 ( łącznie na wszystkie części)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70950,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70950,86 PLN
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.