Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137763/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00145210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu, zarządzaniu i kompleksowej
eksploatacji systemu rowerów miejskich na terenie Gminy Miasta Oleśnicy pod nazwą „Oleśnicki Rower Miejski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7410861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu, zarządzaniu i kompleksowejeksploatacji systemu rowerów miejskich na terenie Gminy Miasta Oleśnicy pod nazwą „Oleśnicki Rower Miejski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35931f22-c31f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 System rowerów miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostarczenie 58 szt. rowerów spełniających poniższe wymagania specyfikacyjne, do 8 stacji, zgodnie z załączonym wykazem stacji rowerowych :
2. Zamontowanie w każdym rowerze urządzenia zabezpieczającego rower (lock).
3. Zapewnienie aplikacji mobilnej
4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.:
a) pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem umowy, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu wszelkich usług, materiałów, surowców, urządzeń, wyposażenia, projektów i oprogramowania jak również ponosi koszty transportu, opłaca pracowników i podwykonawców zatrudnionych przy realizacji przedmiotu umowy;
b) zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt serwisu i naprawy wszystkich elementów wyposażenia ORM — w szczególności rowerów, urządzeń i oprogramowania, elementów systemu łączności oraz systemu rozliczania i płatności
c) utrzymanie we własnym zakresie i na własny koszt rowerów w należytym stanie estetycznym poprzez systematyczne czyszczenie i wymianę zniszczonych elementów,
d) obsługa i eksploatacja systemu Oleśnicki Rower Miejski wg regulaminu korzystania z Oleśnickiego Roweru Miejskiego i instrukcji obsługi uzgodnionych z Zamawiającym;
e) obsługa klienta w Biurze Obsługi Klienta
f) świadczenie usług serwisowych na zasadach określonych we wzorze umowy;
g) zapewnienie pełnej funkcjonalności Oleśnickiego Roweru Miejskiego w całym okresie funkcjonowania systemu;
h) nieprzekazywanie innym podmiotom praw i obowiązków wynikających z umowy bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego:
i) utrzymanie w czystości rowerów oraz terenu wokół stacji rowerowych – w promieniu 5m od stacji,
j) utrzymania systemu w sprawności, w okresie obowiązywania umowy;
k) zmagazynowanie rowerów na okres przerwy w użytkowaniu, czyli od 3 listopada do 31 marca,
l) przyjmowanie zgłoszenia o usterkach, awariach i nieprawidłowościach oraz zapewnienie ich niezwłocznego usunięcia w terminie do 3 dni roboczych. W przypadku usterek rowerów Wykonawca wymieni uszkodzone rowery na sprawne lub w uzasadnionych przypadkach na zapasowe.
Przez uzasadnione przypadki Zamawiający rozumie:
- niemożność zrealizowania naprawy w wymaganym czasie z winy nie leżącej po stronie Wykonawcy,
- utrata roweru na skutek kradzieży bądź wypadku.
m) monitorowanie liczby rowerów na poszczególnych stacjach rowerowych i w razie potrzeby przewiezienie (relokacja) rowerów ze stacji, na których nastąpiła kumulacja rowerów na stacje, na których wystąpił deficyt. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać relokacje min. dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek);
n) zapewnienie i utrzymanie systemu informatycznego do obsługi systemu, w tym obsługi klientów; zapewnienia i utrzymania aplikacji mobilnej;
o) w razie stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemu ORM Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie do 3 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości;
p) dokonywanie wszelkich rozliczeń z klientami, w tym również rozliczeń końcowych (także z tytułu wpłaconych kaucji).
q) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833671,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833671,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833671,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Roovee S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012100784
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833672,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-02INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi - ul. Pułaskiego w Oleśnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi w ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Wzmocnienie konstrukcji dachu skrzydła zachodniego budynku głównego wraz z ociepleniem i wymianą sufitu podwieszanego
- Przebudowa sięgaczy ul. Stolarskiej w Oleśnicy
- Zakup z montażem urządzenia hakowego oraz dwóch modułów hakowych: beczka na wodę pitną i beczka asenizacyjna dla Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy
- Zagospodarowanie terenu podwórza przy ul. Stolarskiej 1-2a w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.