Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107467/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de399155-b199-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107467/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439626,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1 - Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Czerniec, gmina Lubin, powiat lubiński, działka nr 394/4Na terenie objętym planowanymi robotami rozbiórkowymi zlokalizowane są budynki po dawnym PGR. Obiekty zostały wzniesione jako konstrukcje murowane z wykorzystaniem elementów żelbetowych wykonywanych na budowie (wieńce, nadproża itp.). Dwie wiaty stanowiące część kuźni (obiekt 2) wykonano z prefabrykatów żelbetowych i profili walcowanych. Konstrukcje dachów w części obiektów wykonano z drewna (obiekt 1 i 3), a w budynkach kuźni i łączącej je wiacie zastosowano prefabrykowane płyty żelbetowe. Dach drugiej wiaty wykonano z blachy trapezowej. Obiekt 4 uległ całkowitemu zniszczeniu i w jego miejscu znajduje się obecnie stos gruzu wymieszanego ze śmieciami (stare meble, części samochodowe, opakowania z tworzyw sztucznych itp.). Pokrycie dachu obiektu 1 wykonano z arkuszy blachy stalowej z nielicznymi uzupełnieniami z falistych płyt azbestowo-cementowych. Dachy w obiekcie 2 i 3 pokryto papą (z wyjątkiem stalowej wiaty krytej blachą). Obecnie obiekty nie są użytkowane i część z nich jest w stanie awaryjnym. Do rozbiórki przewidziano 4 obiekty:
(1). Szopa narzędziowa (nr inw. 6629/041/180 – pow. zabudowy 337m2)
(2). Zespół Kuźni: (nr inw. 6632/031/180 – pow. Zabudowy 274m2)
• Warsztat 1 (pow. zabudowy 47m2)
• Warsztat 2 (pow. zabudowy 47m2)
• Żelbetowa wiata (pow. zabudowy 100m2)
• Stalowa wiata (pow. zabudowy 80m2)
(3). Chlewik (nr inw. 6635/043/180/S – pow. zabudowy 30m2)
(4). Garaż (nr inw. 6628/041/180 - obecnie stos gruzu zajmujący ok. 242m2)
Usytuowanie poszczególnych obiektów pokazano na planie sytuacyjnym (rys.1), a ich rzuty i przekroje na rys. 2 i 3. Obiekt 4 pokazano tylko na planie sytuacyjnym. Pozostałe obiekty istniejące na tym terenie są przewidziane do pozostawienia.
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów.
Obiekty po demontażu konstrukcji dachów, należy rozebrać ręcznie w odległości minimum 2m od granicy działki. Pozostałą ich część można rozebrać przy użyciu ciężkiego sprzętu. Należy przy tym zapewnić segregację powstających odpadów. Należy wyodrębnić złom pochodzący głównie z konstrukcji stalowej wiaty oraz odpady niebezpieczne pochodzące z pokrycia dachowego obiektu 1 (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 0,8m. W przypadku obiektu 4 materiał z gruzowiska należy posortować i przekazać do utylizacji.
Zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia
Z uwagi na charakter prac konieczne jest opracowanie i wdrożenie planu BIOZ, a roboty winny być prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. W szczególności demontaż płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowaną firmę.
W trakcie prac należy bezwzględnie przestrzegać zasad BHP i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych robotach środki zabezpieczające i ochronne. Dodatkowo należy wprowadzić zakaz przebywania ludzi wewnątrz rozbieranych obiektów. Robót rozbiórkowych na zewnątrz budynku nie należy prowadzić w czasie opadów atmosferycznych i silnego wiatru. Teren rozbiórki winien być ogrodzony, a gruz i inne materiały odpadowe należy na bieżąco wywozić na wysypisko.
Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom
W celu zapewnienia należytego poziomu bezpieczeństwa w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia i ich sąsiedztwie, Kierownik Robót Rozbiórkowych powinien:
- wykonać i wdrożyć plan BIOZ oraz procedury BHP na terenie budowy,
- upewnić się, że prace wykonywane są w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników,
- zaplanować pracę tak, aby brygady robocze miały czas na wykonanie swoich prac z zachowaniem bezpieczeństwa pracy; sytuacje, w których prace jednego z wykonawców stwarzają zagrożenie dla pozostałych muszą być eliminowane, np. poprzez opracowanie harmonogramu prac,
- upewnienie się, że dla każdego rodzaju pracy opracowany został szacunek ryzyka i metody bezpiecznego jej wykonania oraz że prowadzony jest stały nadzór tych prac,
- nadzorować, czy tylko upoważnione osoby mają dostęp do miejsc, gdzie prowadzone są prace i czy wszystkie osoby przebywające na budowie posiadają strój ochronny stosowany do wykonywania pracy i związanymi z nią zagrożeniami,
- prowadzić listę osób, które uczestniczyły w szkoleniu bhp wraz z jego datą,
- prowadzić zapis wszystkich poważnych sytuacji w których naruszone zostało bezpieczeństwo oraz zadbać o to, by stały się one przedmiotem dyskusji i ujęte zostały w protokole z roboczego spotkania,
- przeprowadzać kontrolę na terenie rozbiórki pod względem bezpieczeństwa przynajmniej raz dziennie, aby zapewnić wszystkim pracownikom bezpieczeństwo pracy oraz bezpieczny dostęp do niej.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 258567,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2 - Rozbiórka budynków oraz pozostałych obiektów w miejscowości Nieszczyce, gm. Rudna, powiat lubiński, działka nr 148/13Budynki gospodarcze na działce nr 148/13 w Nieszczycach zostały wzniesione w drugiej połowie ubiegłego wieku. Oba budynki zostały wzniesione w tradycyjnej technologii murowanej z wykorzystaniem stropów gęstożebrowych z półprefabrykatów. Dodatkowo w budynku 1 wykonano drewnianą konstrukcję (więźbę) dachu pokrytą płytami azbestowo-cementowymi. W budynku 2 na stopie wykonano warstwę spadkową i pokrycie z papy asfaltowej. Podłogi w obu budynkach wykonano z betonu. Przy budynku 1 wzniesiono murowany komin wysokości blisko 8m. Ponadto na działce znajdują się dwa ziemne zbiorniki (niecki) wykonane z żelbetu oraz dwie rampy ziemne wzmocnione żelbetowymi ściankami oporowymi i 3 obudowy (silosy ziemne) do składowania odpadów – wykonane z par równoległych ścianek żelbetowych wysokości około 1,3m. Do rozbiórki przewidziano łącznie 9 obiektów :
(1). Budynek biurowy z kominem (nr inw. 5435/002/142 – pow. zabudowy 154m2)
(2). Budynek sterowni (nr inw. 5438/001/104 – pow. zabudowy 30m2)
(3). Silos na odpady (nr inw. 291/000237 - dwie ściany po 15,42m długości)
(4). Silos na odpady (bez numeru inwentarzowego - dwie ściany po 16m długości)
(5). Silos na odpady (bez numeru inwentarzowego - dwie ściany po 52,35m długości)
(6). zbiornik żelbetowy (bez numeru inwentarzowego - 22m2, głębokość 1m )
(7). zbiornik żelbetowy (bez numeru inwentarzowego - 15,6m2, głębokość 1,5m )
(8). dwie rampy ziemne (bez numeru inwentarzowego - 32,8m długości i 0,8m wysokości)
Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów. Z uwagi na lokalizację obiektów na zamkniętym terenie roboty rozbiórkowe można w dużej części prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Podczas robót rozbiórkowych należy zapewnić segregację powstających odpadów. Wyodrębnić odpady niebezpieczne z pokrycia dachu i ścian budynku 1 (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 1m. Głębsze części obiektów można pozostawić po wypełnieniu ich zagęszczonym kruszywem.
W przypadku pozostawienia podziemnych części zbiorników, należy całkowicie rozkuć płytę denną.
Zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia
Z uwagi na charakter prac konieczne jest opracowanie i wdrożenie planu BIOZ, a roboty winny być prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. W szczególności demontaż płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowaną firmę.
W trakcie prac należy bezwzględnie przestrzegać zasad BHP i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych robotach środki zabezpieczające i ochronne. Dodatkowo należy wprowadzić zakaz przebywania ludzi wewnątrz rozbieranych obiektów. Robót rozbiórkowych na zewnątrz budynku nie należy prowadzić w czasie opadów atmosferycznych i silnego wiatru.
Teren rozbiórki winien być ogrodzony, a gruz i inne materiały odpadowe należy na bieżąco wywozić na wysypisko.
Przewidywane zagrożenia
Podczas realizacji prac rozbiórkowych przewiduje się możliwość wystąpienia następujących zagrożeń:
- przygniecenie na skutek zawalenia się niestabilnej konstrukcji rozbieranego obiektu.
Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom
W celu zapewnienia należytego poziomu bezpieczeństwa w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia i ich sąsiedztwie, Kierownik Robót Rozbiórkowych powinien:
- wykonać i wdrożyć plan BIOZ oraz procedury BHP na terenie budowy,
- upewnić się, że prace wykonywane są w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników,
- zaplanować pracę tak, aby brygady robocze miały czas na wykonanie swoich prac z zachowaniem bezpieczeństwa pracy; sytuacje, w których prace jednego z wykonawców stwarzają zagrożenie dla pozostałych muszą być eliminowane, np. poprzez opracowanie harmonogramu prac,
- upewnienie się, że dla każdego rodzaju pracy opracowany został szacunek ryzyka i metody bezpiecznego jej wykonania oraz że prowadzony jest stały nadzór tych prac,
- nadzorować, czy tylko upoważnione osoby mają dostęp do miejsc, gdzie prowadzone są prace i czy wszystkie osoby przebywające na budowie posiadają strój ochronny stosowany do wykonywania pracy i związanymi z nią zagrożeniami,
- prowadzić listę osób, które uczestniczyły w szkoleniu bhp wraz z jego datą,
- prowadzić zapis wszystkich poważnych sytuacji w których naruszone zostało bezpieczeństwo oraz zadbać o to, by stały się one przedmiotem dyskusji i ujęte zostały w protokole z roboczego spotkania,
- przeprowadzać kontrolę na terenie rozbiórki pod względem bezpieczeństwa przynajmniej raz dziennie, aby zapewnić wszystkim pracownikom bezpieczeństwo pracy oraz bezpieczny dostęp do niej.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.5.5.) Wartość części: 181059,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328680,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMMER WYBURŻENIA Michał Koszołko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383858039
7.3.3) Ulica: Lgiń 3
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
jakie przetargi wygrała firma
HAMMER Wyburzenia Michał Koszołko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259100,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Łukasz Leśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302772849
7.3.3) Ulica: Ogrody 1A
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ŁUKASZ LEŚNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa i montaż mebli ulicznych na terenach gminnych we Wrocławiu.
- Świadczenie usług oceny i kwalifikacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji i izolacji fundamentów budynku przy ul. Ustronie 11 we Wrocławiu
- SZP/242-248/2024 Umowa ramowa na dostawę materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Polski dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Wymiana wiat przystankowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.