Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187380/01 - Wynik z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de399155-b199-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 439626,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1 - Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Czerniec, gmina Lubin, powiat lubiński, działka nr 394/4
Na terenie objętym planowanymi robotami rozbiórkowymi zlokalizowane są budynki po dawnym PGR. Obiekty zostały wzniesione jako konstrukcje murowane z wykorzystaniem elementów żelbetowych wykonywanych na budowie (wieńce, nadproża itp.). Dwie wiaty stanowiące część kuźni (obiekt 2) wykonano z prefabrykatów żelbetowych i profili walcowanych. Konstrukcje dachów w części obiektów wykonano z drewna (obiekt 1 i 3), a w budynkach kuźni i łączącej je wiacie zastosowano prefabrykowane płyty żelbetowe. Dach drugiej wiaty wykonano z blachy trapezowej. Obiekt 4 uległ całkowitemu zniszczeniu i w jego miejscu znajduje się obecnie stos gruzu wymieszanego ze śmieciami (stare meble, części samochodowe, opakowania z tworzyw sztucznych itp.). Pokrycie dachu obiektu 1 wykonano z arkuszy blachy stalowej z nielicznymi uzupełnieniami z falistych płyt azbestowo-cementowych. Dachy w obiekcie 2 i 3 pokryto papą (z wyjątkiem stalowej wiaty krytej blachą). Obecnie obiekty nie są użytkowane i część z nich jest w stanie awaryjnym. Do rozbiórki przewidziano 4 obiekty:
(1). Szopa narzędziowa (nr inw. 6629/041/180 – pow. zabudowy 337m2)
(2). Zespół Kuźni: (nr inw. 6632/031/180 – pow. Zabudowy 274m2)
• Warsztat 1 (pow. zabudowy 47m2)
• Warsztat 2 (pow. zabudowy 47m2)
• Żelbetowa wiata (pow. zabudowy 100m2)
• Stalowa wiata (pow. zabudowy 80m2)
(3). Chlewik (nr inw. 6635/043/180/S – pow. zabudowy 30m2)
(4). Garaż (nr inw. 6628/041/180 - obecnie stos gruzu zajmujący ok. 242m2)
Usytuowanie poszczególnych obiektów pokazano na planie sytuacyjnym (rys.1), a ich rzuty i przekroje na rys. 2 i 3. Obiekt 4 pokazano tylko na planie sytuacyjnym. Pozostałe obiekty istniejące na tym terenie są przewidziane do pozostawienia.
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów.
Obiekty po demontażu konstrukcji dachów, należy rozebrać ręcznie w odległości minimum 2m od granicy działki. Pozostałą ich część można rozebrać przy użyciu ciężkiego sprzętu. Należy przy tym zapewnić segregację powstających odpadów. Należy wyodrębnić złom pochodzący głównie z konstrukcji stalowej wiaty oraz odpady niebezpieczne pochodzące z pokrycia dachowego obiektu 1 (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 0,8m. W przypadku obiektu 4 materiał z gruzowiska należy posortować i przekazać do utylizacji.
Zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia
Z uwagi na charakter prac konieczne jest opracowanie i wdrożenie planu BIOZ, a roboty winny być prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. W szczególności demontaż płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowaną firmę.
W trakcie prac należy bezwzględnie przestrzegać zasad BHP i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych robotach środki zabezpieczające i ochronne. Dodatkowo należy wprowadzić zakaz przebywania ludzi wewnątrz rozbieranych obiektów. Robót rozbiórkowych na zewnątrz budynku nie należy prowadzić w czasie opadów atmosferycznych i silnego wiatru. Teren rozbiórki winien być ogrodzony, a gruz i inne materiały odpadowe należy na bieżąco wywozić na wysypisko.
Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom
W celu zapewnienia należytego poziomu bezpieczeństwa w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia i ich sąsiedztwie, Kierownik Robót Rozbiórkowych powinien:
- wykonać i wdrożyć plan BIOZ oraz procedury BHP na terenie budowy,
- upewnić się, że prace wykonywane są w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników,
- zaplanować pracę tak, aby brygady robocze miały czas na wykonanie swoich prac z zachowaniem bezpieczeństwa pracy; sytuacje, w których prace jednego z wykonawców stwarzają zagrożenie dla pozostałych muszą być eliminowane, np. poprzez opracowanie harmonogramu prac,
- upewnienie się, że dla każdego rodzaju pracy opracowany został szacunek ryzyka i metody bezpiecznego jej wykonania oraz że prowadzony jest stały nadzór tych prac,
- nadzorować, czy tylko upoważnione osoby mają dostęp do miejsc, gdzie prowadzone są prace i czy wszystkie osoby przebywające na budowie posiadają strój ochronny stosowany do wykonywania pracy i związanymi z nią zagrożeniami,
- prowadzić listę osób, które uczestniczyły w szkoleniu bhp wraz z jego datą,
- prowadzić zapis wszystkich poważnych sytuacji w których naruszone zostało bezpieczeństwo oraz zadbać o to, by stały się one przedmiotem dyskusji i ujęte zostały w protokole z roboczego spotkania,
- przeprowadzać kontrolę na terenie rozbiórki pod względem bezpieczeństwa przynajmniej raz dziennie, aby zapewnić wszystkim pracownikom bezpieczeństwo pracy oraz bezpieczny dostęp do niej.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 258567,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %,
2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2 - Rozbiórka budynków oraz pozostałych obiektów w miejscowości Nieszczyce, gm. Rudna, powiat lubiński, działka nr 148/13
Budynki gospodarcze na działce nr 148/13 w Nieszczycach zostały wzniesione w drugiej połowie ubiegłego wieku. Oba budynki zostały wzniesione w tradycyjnej technologii murowanej z wykorzystaniem stropów gęstożebrowych z półprefabrykatów. Dodatkowo w budynku 1 wykonano drewnianą konstrukcję (więźbę) dachu pokrytą płytami azbestowo-cementowymi. W budynku 2 na stopie wykonano warstwę spadkową i pokrycie z papy asfaltowej. Podłogi w obu budynkach wykonano z betonu. Przy budynku 1 wzniesiono murowany komin wysokości blisko 8m. Ponadto na działce znajdują się dwa ziemne zbiorniki (niecki) wykonane z żelbetu oraz dwie rampy ziemne wzmocnione żelbetowymi ściankami oporowymi i 3 obudowy (silosy ziemne) do składowania odpadów – wykonane z par równoległych ścianek żelbetowych wysokości około 1,3m. Do rozbiórki przewidziano łącznie 9 obiektów :
(1). Budynek biurowy z kominem (nr inw. 5435/002/142 – pow. zabudowy 154m2)
(2). Budynek sterowni (nr inw. 5438/001/104 – pow. zabudowy 30m2)
(3). Silos na odpady (nr inw. 291/000237 - dwie ściany po 15,42m długości)
(4). Silos na odpady (bez numeru inwentarzowego - dwie ściany po 16m długości)
(5). Silos na odpady (bez numeru inwentarzowego - dwie ściany po 52,35m długości)
(6). zbiornik żelbetowy (bez numeru inwentarzowego - 22m2, głębokość 1m )
(7). zbiornik żelbetowy (bez numeru inwentarzowego - 15,6m2, głębokość 1,5m )
(8). dwie rampy ziemne (bez numeru inwentarzowego - 32,8m długości i 0,8m wysokości)
Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa obiektów. Z uwagi na lokalizację obiektów na zamkniętym terenie roboty rozbiórkowe można w dużej części prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Podczas robót rozbiórkowych należy zapewnić segregację powstających odpadów. Wyodrębnić odpady niebezpieczne z pokrycia dachu i ścian budynku 1 (płyty azbestowo-cementowe). Pozostałą masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny, drewno odpadowe i odpady bitumiczne. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych. Odpady należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu :
- prace zabezpieczające i porządkowe (wycięcie samosiewów, uprzątnięcie gruzu i śmieci),
- demontaż pokrycia dachu,
- demontaż konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka podłóg na gruncie,
- rozbiórka ścian fundamentowych,
- zasypanie wykopów, rozścielenie humusu i wysianie trawy,
- uporządkowanie terenu.
Rozbiórkę elementów podziemnych (ścian fundamentowych itp.) należy przeprowadzić co najmniej do głębokości 1m. Głębsze części obiektów można pozostawić po wypełnieniu ich zagęszczonym kruszywem.
W przypadku pozostawienia podziemnych części zbiorników, należy całkowicie rozkuć płytę denną.
Zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia
Z uwagi na charakter prac konieczne jest opracowanie i wdrożenie planu BIOZ, a roboty winny być prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. W szczególności demontaż płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowaną firmę.
W trakcie prac należy bezwzględnie przestrzegać zasad BHP i bezwzględnie stosować wszystkie przewidziane przy tych robotach środki zabezpieczające i ochronne. Dodatkowo należy wprowadzić zakaz przebywania ludzi wewnątrz rozbieranych obiektów. Robót rozbiórkowych na zewnątrz budynku nie należy prowadzić w czasie opadów atmosferycznych i silnego wiatru.
Teren rozbiórki winien być ogrodzony, a gruz i inne materiały odpadowe należy na bieżąco wywozić na wysypisko.
Przewidywane zagrożenia
Podczas realizacji prac rozbiórkowych przewiduje się możliwość wystąpienia następujących zagrożeń:
- przygniecenie na skutek zawalenia się niestabilnej konstrukcji rozbieranego obiektu.
Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom
W celu zapewnienia należytego poziomu bezpieczeństwa w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia i ich sąsiedztwie, Kierownik Robót Rozbiórkowych powinien:
- wykonać i wdrożyć plan BIOZ oraz procedury BHP na terenie budowy,
- upewnić się, że prace wykonywane są w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników,
- zaplanować pracę tak, aby brygady robocze miały czas na wykonanie swoich prac z zachowaniem bezpieczeństwa pracy; sytuacje, w których prace jednego z wykonawców stwarzają zagrożenie dla pozostałych muszą być eliminowane, np. poprzez opracowanie harmonogramu prac,
- upewnienie się, że dla każdego rodzaju pracy opracowany został szacunek ryzyka i metody bezpiecznego jej wykonania oraz że prowadzony jest stały nadzór tych prac,
- nadzorować, czy tylko upoważnione osoby mają dostęp do miejsc, gdzie prowadzone są prace i czy wszystkie osoby przebywające na budowie posiadają strój ochronny stosowany do wykonywania pracy i związanymi z nią zagrożeniami,
- prowadzić listę osób, które uczestniczyły w szkoleniu bhp wraz z jego datą,
- prowadzić zapis wszystkich poważnych sytuacji w których naruszone zostało bezpieczeństwo oraz zadbać o to, by stały się one przedmiotem dyskusji i ujęte zostały w protokole z roboczego spotkania,
- przeprowadzać kontrolę na terenie rozbiórki pod względem bezpieczeństwa przynajmniej raz dziennie, aby zapewnić wszystkim pracownikom bezpieczeństwo pracy oraz bezpieczny dostęp do niej.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 181059,03 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %,
2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
4. W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób:.
Przedmiot 1 i 2
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 40 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 20 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczeniu usługi ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu w budynkach przy ul. Sądowej 2 i Piłsudskiego 76/78 przez okres 12 m. 01.01.2025 do 31.12.2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zagospodarowania wód opadowych i roztopowych Staw Pilczycki HOTSPOT - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu.
- Przebudowa instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej i wodociągowej w budynku Wydziału Filologii UWr przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2025 roku z podziałem na zadania.
- Dostawa energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Remont budynków komunalnych przy ul. Papieża Jana Pawła II nr 21 i nr 23 w Kamiennej Górze
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- "Likwidacja obiektów infrastruktury kolejowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK ,,Jas-Mos-Jastrzębie III", Ruch ,,Jastrzębie III" - Etap I - Likwidacja obiektów kubaturowych i linio
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.