Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189558/01 - Wynik z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Gminnego Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dzierzgońska 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-433
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +55 640 43 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mikolajkipomorskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Gminnego Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a7900d5-8be5-4abc-962d-5a43678c561d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009261/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uatrakcyjnienie oferty kulturalnej GCKB w Mikołajkach Pomorskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działanie 6.10 Infrastruktura Kultury, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie
2.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
1. Zamawiający dopuszcza awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej inwestycje@mikolajkipomorskie.pl
(nie dotyczy zadawania pytań i składania ofert)
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
3. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznej – pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s,
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies,
Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy zakupowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca Pozostałe informacje zawarte na Platformie, a nie dotyczące technicznego z niej korzystania, nie są wiążące dla Wykonawców.
7. Zgodnie z art. 284 ustawy PZP, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję,:
1. Administratorem Pana/Pani danych jest Wójt Gminy w Mikołajkach Pomorskich, 82-433 Mikołajki Pomorskie, ul. Dzierzgońska 2
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Dariusz Klimowski
3. Kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail: IOD@fioi.org, tel.552394874
4. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu:
o Wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO o Realizacji umów zawartych z kontrahentami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b RODO
o W pozostałych przypadkach dane są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa dobrowolnej zgody, na podstawie art.
6 ust. 1 lit. A RODO
5. Okres przechowywania danych zależy od przedmiotu sprawy i wyznaczany jest na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, a jeżeli przepis ten nie wskazuje okresu dotyczącego konkretnej sprawy – dane przechowane będą możliwie najkrótszy czas, niezbędny do realizacji obowiązku lub usługi
6. Podczas pozyskiwania danych osobowych administrator podaje osobie, której dane dotyczą informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych
7. Po zakończeniu przetwarzania dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż pierwotny cel przetwarzania
8. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
o osoby upoważnione przez administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych o podmioty, którym administrator na podstawie stosownych umów zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające)
9. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
10. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej dobrowolnej zgody, posiadają Państwo
prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem
11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
12. Administrator nie przekazuje ani nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego czy organizacji międzynarodowych
13. Administrator nie stosuje mechanizmów zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie stosuje profilowania
14. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025.BP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kulturalno - Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich o szyb windowy z dźwigiem osobowym wraz z przebudową schodów wejściowych na działce nr 8/6 obr. Mikołajki Pom. Dla działki została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego nr RG.III.6730.2.2023 z dn.10.11.2023r. przeznaczająca wnioskowany teren pod budowę zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych w celu likwidacji barier architektonicznych.
Zakres robót do wykonania:
a) Rozbiórka części istniejących schodów zewnętrznych oraz części ciągu komunikacyjnego ( chodnika)
b) Wykonanie płyty fundamentowej podszybia,
c) Wykonanie ścian podszybia w konstrukcji monolitycznej żelbetowej wraz z izolacjami,
d) Wykonanie ścian szybu nadziemia w konstrukcji monolitycznej żelbetowej,
e) Wykonanie w ścianie zewnętrznej otworów wraz z osadzeniem nadproży prefabrykowanych,
f) Uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian w obrębie wyjść z szybu na każdą kondygnację budynku ,
g) Wykonanie żelbetowej płyty nadszybia,
h) Wykonanie docieplenia płyty nadszybia ze spadkiem, wykonanie pokrycia dachowego z papy asfaltowej,
i) Wykonanie odwodnienia ( osadzenie odwodnienia liniowego wraz z montażem rury spustowej), wykonanie obróbek blacharskich nadszybia,
j) Malowanie ścian i sufitów szybu – poprzez wybiałkowanie,
k) Wykonanie docieplenia podszybia szybu windy w technologii „BSO”,
l) Wykonanie docieplenia ścian nadziemia szybu windy w technologii „BSO”,
m) Montaż daszku zabezpieczającego przed wejściem do windy oraz wejściem głównym do budynku,
n) Montaż dźwigu osobowego wraz z uruchomieniem i szkoleniem personelu,
o) Przebudowa schodów zewnętrznych wejściowych do budynku.
p) Wykonanie instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej nadszybia,
q) Wykonanie instalacji zasilającej wraz z częściowa przebudową rozdzielnicy elektrycznej w istniejącym budynku,
r) Wykonanie instalacji odgromowej szybu windowego,
s) Przeniesienie grzejników centralnego ogrzewania w obrębie wejść do windy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w postępowaniu w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a)W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości oraz wykazał się, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną której przedmiot obejmował budowę zewnętrznej windy osobowej przy czym roboty budowlanej wyniosła nie mniej niż 200 000,00 zł brutto (przez wartość brutto roboty budowlanej należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej roboty budowlanej
b)Dysponowanie niżej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego:
- kierownikiem robót, który powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeniem oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
c) kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane
oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz.U. 1994 nr 89, poz. 414 tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z późn. Zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2016r. poz. 65 tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z póżn. Z,).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), ww. warunek udziału, musi spełniać w całości ten podmiot.
W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty rozliczenie nastąpiło
w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu,
zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych robót przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy - może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Przez robotę budowlaną należy rozumieć jedno zamówienie realizowane na podstawie odrębnej umowy, zlecenia na rzecz podmiotu innego niż Wykonawca lub podmiotów nie powiązanych kapitałowo z Wykonawcą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale XIII niniejszej SWZ, Wykonawca przedłoży:
1) wykaz robót budowlanych sporządzony według załącznika nr 6 do SWZ, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu i zakresu prac, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane,
2) dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) inne odpowiednie dokumenty jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów.
3. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z dokumentem rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumentem potwierdzającym umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
Uwaga: podpis osobisty, to nie podpis odręczny.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający, oprócz pozostałych przypadków wskazanych w ustawie PZP, stosownie do treści art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje następujące możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy:1)Co do terminów wykonania i odbioru robót, w następujących przypadkach:
a)z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac,
b)z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia, w tym konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy i zastosowaniem robót zamiennych,
c)z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
a które wpływają na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,
d)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu
zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
e)w przypadku zmiany w przepisach prawnych,
f)z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są spowodowanie z winy którejkolwiek ze stron,
g)z powodu zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót budowlanych objętych umową,
h)dokonania w trakcie realizacji zmian zakresu prac i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy,
i)nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub przez uprawniony organ
z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy,
j)w przypadku opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji robót,
2)Co do zakresu robót objętych umową w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu Przedmiotu umowy i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ oraz nie spowoduje wzrostu
wynagrodzenia Wykonawcy,
3)Co do Przedmiotu umowy, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy i niezależnych od żadnej ze Stron, a skutkujących koniecznością zmiany Przedmiotu umowy w takim zakresie,
4)Co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę,
5)Udziału podwykonawców/dalszych podwykonawców przy realizacji zamówienia:
a)skorzystania z podwykonawców / dalszych podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie Wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia w podwykonawstwie,
b)zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie,
c)zmiany podwykonawców / dalszych podwykonawców
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać przy pomocy platformy zakupowej na stronie:https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.