Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266703/01 - Wynik z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleń zawodowych oraz opracowanie bilansu kompetencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleń zawodowych oraz opracowanie bilansu kompetencji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9066f23-e028-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi szkoleniowe w zakresie rozwoju kompetencji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00-Z001/18
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.31.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Nurka Wód Otwartych OWD dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział
w Projekcie. Kurs będzie realizowany w jednej edycji projektu dla ok. 25 studentów w podgrupach – 39 godzin/grupę. Kurs będzie realizowany w Gdyni oraz na akwenach śródlądowych Woj. Pomorskiego i akwenach morskich Zatoki Puckiej w miejscach do tego celu przeznaczonych. Kurs odbędzie się w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Sternika Motorowodnego PZMiNW dla ok. 25 studentów Wy-działu Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w jednej edycji projektu dla ok. 25 studen-tów w podgrupach – 32 godziny/grupę. Kurs będzie realizowany w Gdyni oraz na akwenach morskich Zatoki Gdańskiej w miejscach do tego celu przeznaczonych. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy dla ok. 25 studentów Wy-działu Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni w siedzibie zamawiającego w 2 podgrupach – 66 godzin/grupę. Kurs odbędzie się od dnia zawarcia umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu na Patent Strzelecki PZSS – 20 godzin dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorą-cych udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiektach zapewnionych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Planowania NATO – 48 godzin/grupę (2 grupy) dla ok. 25 stu-dentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiektach zapewnio-nych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu
4.2.6.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Służby informacyjnej i Stewarda PZPN – 32 godziny dla ok. 25 studentów (1 grupa) Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeń-stwo narodowe, biorących udział w Projekcie Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiek-tach zapewnionych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja bilansu kompetencji dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Bilans bę-dzie realizowany na podstawie badania przeprowadzonego na początku i po zakończeniu działań przewidzianych dla uczestników projektu
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe uprawnienia kadry pro-wadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie (dotyczy części ,II,V,VI, VII) Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla tych części
Część I
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności- certyfikat mię-dzynarodowej federacji nurkowej
Za uznanie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie certyfikatu
Część III
Wykonawca musi posiadać status podmiotu uprawnionego do realizacji kursów kwalifikowanej pierwszej pomocy KPP na terenie woj. pomorskiego - decyzja/ potwierdzenie wpisu
Część IV
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie szkoleń strzeleckich i koncesjonowanych usług rusznikarskich. Za uznanie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie wpisu do CEIDG
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik, 14) że w okresie ostat-nich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń po-wtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzają-ce ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesię-cy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna:
Część I
Bezwypadkowe przeprowadzenie dotychczasowych szkoleń/wyjazdów nurkowych (Za-łącznik 15)
Przeprowadzenie szkoleń dla łącznie minimum 60 nurków na stopień OWD w systemie PADI wraz z przeprowadzeniem egzaminu i wystawieniem certyfikatu (oświadczenie – Załącznik 17)
Część II
Przeprowadzenie co najmniej 3 kursów w zakresie Sternika Motorowodnego PZMiNW dla uczelni wyższych dla nie mniej niż 100 studentów (oświadczenie – Załącznik 19)
Część III
Przeprowadzenie co najmniej 3 usług polegających na realizacji kursów w zakresie kwa-lifikowanej pierwszej pomocy (KPP) dla uczelni wyższych dla nie mniej niż 100 studen-tów (oświadczenie-Załącznik 22)
Część IV
Przeprowadzenie co najmniej 3 usług szkolenia strzeleckiego dla grup studentów uczelni wyższej; (oświadczenie – Załącznik 27)
Część V
Przeprowadzenie co najmniej 10 usług polegających na wykonaniu szkoleń dla kontrahentów zewnętrznych; (oświadczenie – Załącznik 28)
Część VI
Przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń Stewarding – najwyższa jakość organizacji imprez;- licencja PZPN (oświadczenie – Załącznik 31)
Przeszkolenie co najmniej 100 osób w ramach programu Stewarding – najwyższa jakość orga-nizacji imprez (zrealizowany zgodnie z programem autorskim Polskiego Związku Piłki Nożnej) zgodnie z programem PZPN; (oświadczanie – Załącznik 31)
b) Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 13), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiada-jącą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki związanej z przedmiotem zamówienia do danej części:
Część I
co najmniej 3 instruktorami nurkowania w systemie PADI z min 3 letnim stażem (certyfikat PADI uzyskania stopnia instruktora) (oświadczenie - Załącznik 16)
Część II
Co najmniej 3 instruktorami posiadającymi uprawnienia instruktorskie PZMiNW (oświadczenie – Załącznik 21)
Część III
Co najmniej 2 instruktorami z co najmniej 10 letnim stażem zawodowym w PRM oraz szkolenia w zakresie KPP (oświadczenie-Załącznik 24)
Część IV
Co najmniej 2 trenerami w specjalności instruktor strzelectwa sportowego
Co najmniej 1 rusznikarzem z uprawnieniami czeladniczymi
Co najmniej 1 instruktorem magistrem ratownictwa
(oświadczenie – Załącznik 25)
Część V
Co najmniej 2 instruktorami z doświadczeniem służby w pododdziałach specjalnych ze znajo-mością zasad planowania operacji TLP oraz pełniących mandat radnego w strukturach samorzą-dach lub realizujących projekt w ramach Budżetu Obywatelskiego (oświadczenie – Załącznik 31)
Część VI
Co najmniej 4 trenerami posiadającymi certyfikat trenera programu stewardingu – Stewarding – najwyższa jakość organizacji imprez (zrealizowany zgodnie z programem autorskim Polskiego Związku Piłki Nożnej) (oświadczenie – Załącznik 30)
Część VII
Co najmniej 1 instruktorem z doświadczeniem, tj. minimum jeden pozytywnie zakończony i rozliczony projekt realizowany ze środków europejskich (oświadczenie – Załącznik 34)
c) Wykonawca musi dysponować/posiadać:
Część I
bazę dydaktyczną usytuowaną nad zbiornikiem wodnym, w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, w skład której wchodzą minimum: jedna szatnia, jedna sala wykładowa, toaleta, magazyn sprzętu; co najmniej jedną jednostkę pływającą mogącą zabrać na pokład min 6 osób; min 10 kompletów sprzętu nurkowego dla kursantów umożliwiającego przeprowadzenie zajęć na wodach otwartych w Polsce w okresie maj-wrzesień, stałą umowę na wynajem torów w odległości nie większej niż 5 km od siedziby AMW (oświadczenie - Załącznik 18)
Część II
bazę dydaktyczną usytuowaną nad zbiornikiem wodnym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, w skład której wchodzą minimum: sala wykładowa, toaleta, magazyn sprzętu; potencjał do prowadzenia kursów w postaci wymaganego przepisami wyposażenia szkoleniowego, w tym łodzi motorowej (oświadczenia – Załącznik 20)
Część III
potencjał do prowadzenia kursów kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) w postaci wymaganego przepisami wyposażenia szkoleniowego dla dwóch grup ćwiczeniowych jednocześnie; (oświadczenie-Załącznik 23)
Część IV
Obiektem, na którym realizowane będzie szkolenie „Kurs na patent strzelecki”, z osiami strzeleckimi o długościach: 10, 25, 50 metrów, oraz salą wykładową dla min 25 osób. Obiekty muszą być położone w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego (oświadczenie – Załącznik 26)
Część V
Obiektem, na którym realizowane będzie szkolenie „Kurs planowania operacji wg standardu NATO” w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (oświadczenie-Załącznik 29)
Część VI
Obiektem, na którym realizowane będzie szkolenie Stewardingu - położonym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego
Aktualną, ważną minimum do dnia 30.09.2023 r. umowę na świadczenie usług ochrony meczy piłki nożnej z minimum jednym z klubów Ekstraklasy lub I ligi, która zgodnie z rozporządzeniami PZPN umożliwiają mu prowadzenie szkoleń z zakresu Stewardingu na stadionach Ekstraklasy lub I ligi piłkarskiej (oświadczenie – Załącznik 33 )
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz w SWZ rozdział 12
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz w SWZ rozdział 12
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-02 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-01
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
- Zakup zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową (PCNL) na potrzeby Oddziału Urologicznego Szpitala Morskiego im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - 2
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.