Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleń zawodowych oraz opracowanie bilansu kompetencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleń zawodowych oraz opracowanie bilansu kompetencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9066f23-e028-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi szkoleniowe w zakresie rozwoju kompetencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POWR.03.05.00-00-Z001/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165400,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Nurka Wód Otwartych OWD dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udziałw Projekcie. Kurs będzie realizowany w jednej edycji projektu dla ok. 25 studentów w podgrupach – 39 godzin/grupę. Kurs będzie realizowany w Gdyni oraz na akwenach śródlądowych Woj. Pomorskiego i akwenach morskich Zatoki Puckiej w miejscach do tego celu przeznaczonych. Kurs odbędzie się w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Sternika Motorowodnego PZMiNW dla ok. 25 studentów Wy-działu Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w jednej edycji projektu dla ok. 25 studen-tów w podgrupach – 32 godziny/grupę. Kurs będzie realizowany w Gdyni oraz na akwenach morskich Zatoki Gdańskiej w miejscach do tego celu przeznaczonych. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20425,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy dla ok. 25 studentów Wy-działu Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni w siedzibie zamawiającego w 2 podgrupach – 66 godzin/grupę. Kurs odbędzie się od dnia zawarcia umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 23675,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu na Patent Strzelecki PZSS – 20 godzin dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorą-cych udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiektach zapewnionych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu.4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Planowania NATO – 48 godzin/grupę (2 grupy) dla ok. 25 stu-dentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiektach zapewnio-nych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie Kursu Służby informacyjnej i Stewarda PZPN – 32 godziny dla ok. 25 studentów (1 grupa) Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeń-stwo narodowe, biorących udział w Projekcie Kurs będzie realizowany w Gdyni na obiek-tach zapewnionych przez wykonawcę. Kurs odbędzie się od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r., w trybie weekendowym oraz w tygodniu w trybie popołudniowym według uzgodnień z zmawiającym i uczestnikami kursu4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja bilansu kompetencji dla ok. 25 studentów Wydziału Dowodzenia i Operacji Morskich, kierunek bezpieczeństwo narodowe, biorących udział w Projekcie. Bilans bę-dzie realizowany na podstawie badania przeprowadzonego na początku i po zakończeniu działań przewidzianych dla uczestników projektu4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Borek CENTRUM NURKOWANIA I TURYSTYKI AKTYWNEJ 'TICADA'
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580783620
7.3.4) Miejscowość: Suchy Dwór
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Monika Borek CENTRUM NURKOWANIA I TURYSTYKI AKTYWNEJ 'TICADA'
jakie przetargi wygrała firma
Monika Borek CENTRUM NURKOWANIA I TURYSTYKI AKTYWNEJ 'TICADA'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Para-Med Ratownictwo Medyczne Szkolenia Tomasz Spych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570833658
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kołakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 502551587
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARA-MED RATOWNICTWO MEDYCZNE - SZKOLENIA Tomasz Spych
jakie przetargi wygrała firma
PARA-MED RATOWNICTWO MEDYCZNE - SZKOLENIA Tomasz Spych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMSA 2012 Eugeniusz Samsel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861555038
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywna dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposażonych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporządzeniem w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn."Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa budynku wysokiego i ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu św. Wincentego Paulo-II etap (...)
- Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni
- Wykonanie usługi, polegającej na patrolowaniu i oczyszczaniu basenów portowych .
- Dostawa fabrycznie nowych łańcuchów ze stali manganowej oraz zawleczek do szekli A1 dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Kalendarze książkowe i biurkowe dla UMG na rok 2025
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń komputerowych w podziale na 4 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji zawodowych, zarządzania i marketingu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 8 części.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie bezpieczeństwa narodowego z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 4 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji cyfrowych i dydaktycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 11 części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze kompetencji dydaktycznych i merytorycznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 17 części.
- Cyberbezpieczny samorząd - wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach - realizowanego w ramach projektu grantowego pt.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.