Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138506/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-190fdab0-bd86-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190fdab0-bd86-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz konsultacji doradczych w ramach projektu Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz konsultacji doradczych z zakresu edukacji cyfrowej pracowników instytucji pomocy społecznej z terenu województwa małopolskiego. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „Cyfrowy asystent – podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Usługa zostanie zrealizowana dla maksymalnie 3 grup, każda licząca 10-15 uczestników.
Wymiar godzinowy usługi: maksymalnie 78 godzin zegarowych, tj. po maksymalnie 26 h na każdą z grup z czego:
1) 20 godzin szkolenia (5 spotkań x 4 godziny zegarowe, w tym dwie 10-minutowe przerwy),
2) 6 godzin konsultacji grupowych (Konsultacje dla każdej z grup zorganizowane będą najpóźniej do 2 tygodni po ukończeniu pełnego cyklu szkolenia dla danej grupy, w formie 2 trzygodzinnych lub 3 dwugodzinnych spotkań lub 6 jednogodzinnych spotkań on-line według z góry ustalonego harmonogramu, w których będą mogły wziąć udział wszystkie chętne osoby, które zakończyły 20-godzinne szkolenie dla danej grupy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12842,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002330724
7.3.3) Ulica: Malmeda Icchoka 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-440
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.