Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160131/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku DPS im. F. Malskiej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. F. Malskiej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292403881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tarnowska 10
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-394
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 509718664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskiel@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmalska.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c26260b3-d506-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku DPS im. F. Malskiej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26260b3-d506-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160131/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646558,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Kielcach przy ul. Tarnowskiej 10, na dz. nr ewid. 1370/4 obręb 0017.
ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Teren inwestycji zlokalizowany jest w głębi osiedla „Czarnockiego” wśród zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, jest w pełni uzbrojony. Istnieje na nim budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej, budynek administracyjny, budynek garażowy, budynek gospodarczy. Do budynku doprowadzone są przyłącza: kanalizacyjne, energetyczne, telefoniczne, wodociągowe, gazowe. Teren wykazuje spadek w kierunku wschodnim. Tereny zielone porasta trawa. Na terenie występują drzewa i krzewy ozdobne. Do budynku prowadzi układ podjazdów i chodników. Teren jest w całości ogrodzony. Ma dostęp do drogi publicznej jaką jest ul Tarnowska, za pośrednictwem istniejącego zjazdu poprzez drogę wewnętrzna nr ew. 1679/3.
PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Projekt przewiduje rozbudowę istniejącego budynku Domu Pomocy od strony północnej. Projektowana rozbudowa będzie zlokalizowana między dwoma skrzydłami istniejącego budynku.
Projektowany szyb windy nie narusza układu zagospodarowania terenu.
Rodzaj inwestycji nie generuje konieczności powstania nowych stanowisk postojowych.
Budynek dostępny będzie dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich na dotychczasowych zasadach.
BILANS TERENU
Powierzchnia terenu inwestycji - ok. 3584,35 m2
Powierzchnia zabudowy:
- istniejąca - 1 300,8 m2
- projektowana - 6,1 m2
- całkowita - 1 306,9 m2
Powierzchnia utwardzona:
- istniejąca - 1 515,78 m2
Tereny zielone - 3 218,9 m2
współczynnik pow. zabudowy / pow. terenu = 0,36
powierzchnia biologicznie czynna wynosi 20,9%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z KIELC
- DOSTAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH
- Organizacja wycieczek dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach oraz uprawnionych członków rodzin
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Warszawska na odc. od ul. Jesionowej do ul. Turystycznej - jezdnia zachodnia
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Husarska, Sobieskiego w Kielcach
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.